zou goed kunnen maar Mubarak heeft daar nu niks aan, gelukkig maarquote:Op maandag 7 februari 2011 12:27 schreef Nightwulf het volgende:
Egypte schijnt nu ook massa vernietigingswapens te hebben,
waar hebben we dat eerder gehoord ??
bron
die heeft zelfs al in de OP gestaanquote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef yavanna het volgende:
Deze was nog niet gepost, dacht ik.
[ afbeelding ]
Dat was toch die ik als eerste poste. Dat is een andere.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
zou goed kunnen maar Mubarak heeft daar nu niks aan, gelukkig maar
[..]
die heeft zelfs al in de OP gestaan
oh ja, subtiel verschil.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat was toch die ik als eerste poste. Dat is een andere.
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook wat ik vanmorgen bedoelde met de EU/VS zitten erbij en kijken ernaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon vaag.
Er wordt serieus gediscussieerd over de grondwet, punten en komma's. Het dictatoriale regime heeft er natuurlijk voor gezorgd dat ze niet op een legale manier te wippen zijn. Nu loopt iedereen te miepen over "hoe moet dat nou met de wet, en volmachten en de VP en ..." terwijl de mensen op Tahrir wachten tot het regime valt en ondertussen zelf democratie aan het uit vinden zijn.
Als het regime valt, zijn de wetten die ze bedacht hebben niet van toepassing. Als je van plan bent om je aan de wet te houden, hoef je geen revolutie te veroorzaken.
Het regime is tijd aan het rekken en de rest van de wereld zit er bij en kijkt er naar.
Volgens mij zeiden ze op AlJazeera dat het een symbolische kist is voor de martelaren van de revolutie? (als ik het goed begrepen heb?)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is dat een lijkkist, kan het niet goed zien.
Oja, (mede) ivm de dood van de egyptische journo.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze op AlJazeera dat het een symbolische kist is voor de martelaren van de revolutie? (als ik het goed begrepen heb?)
Ja klopt.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze op AlJazeera dat het een symbolische kist is voor de martelaren van de revolutie? (als ik het goed begrepen heb?)
de link is een mooi artikel over o.a hoe "de nacht er daar uit ziet" .. met mooie citaten van Tahririanen ; aanrader !quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
JomanaCNN1 Beautiful writing as always by Anthony RT @anthonyshadid Spending the night at #Tahrir Square. http://nyti.ms/hGaGxM #EGYPT #JAN25
At Night, Protest Gives Way to Poetry
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon vaag.
Er wordt serieus gediscussieerd over de grondwet, punten en komma's. Het dictatoriale regime heeft er natuurlijk voor gezorgd dat ze niet op een legale manier te wippen zijn. Nu loopt iedereen te miepen over "hoe moet dat nou met de wet, en volmachten en de VP en ..." terwijl de mensen op Tahrir wachten tot het regime valt en ondertussen zelf democratie aan het uit vinden zijn.
Als het regime valt, zijn de wetten die ze bedacht hebben niet van toepassing. Als je van plan bent om je aan de wet te houden, hoef je geen revolutie te veroorzaken.
Het regime is tijd aan het rekken en de rest van de wereld zit er bij en kijkt er naar.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:27 schreef Nightwulf het volgende:
bron
Jep, om 16u dus 3 uur NL tijd denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef shomila het volgende:
IvanCNN Ivan Watson
Brother of missing Google exec says Wael Ghonim expected to be released by Egyptian authorities this afternoon,10 days after he disappeared
38 seconds ago
indd. wij hebben ze opgeslagen liggen in volkel ...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
, en mocht het al waar zijn wie heeft de technologie dan geleverd:
US = Nummer wapen leverancier wereldwijd
EU = De grote landen uit de EU staan in de top 10 met nederland op de 9e plek
Bron.
Bij hoeveel doden is het dan wel een revolutie?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens!
Alleen dit wordt dus niet als een revolutie gezien maar als een protestdemonstratie.
Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van de mensen die opgepakt zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jep, om 16u dus 3 uur NL tijd denk ik.
Dat maakt niet uit. Nouja, bij 1 dode maakt het uit, namelijk Mubarak zelfquote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij hoeveel doden is het dan wel een revolutie?
is er al een verslag van ayman eigenlijk ?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de verhalen van de mensen die opgepakt zijn.
Niet het aantal doden maakt het een revolutie.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij hoeveel doden is het dan wel een revolutie?
Ben het nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is er al een verslag van ayman eigenlijk ?
( uitgebreider als de tweets van gisteren)
okaj ( grappig als je ayman egypte googled , eerste wat je ziet is link naar topic van foks )quote:
ja die had ik nog wel gelezen ,... maar aangezien die van gisteren is en ie al weer "ff aan het werk is "..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
Ayman Mohyeldin
Dear friends, I wanted to thank each and every one of you personally from the bottom of my heart for the overwhelming and heartfelt support you showed over the past 24 hours. My family and I are grateful for your love and support. Please keep those still detained in your hearts and prayers. Now, back to work!! Love Ayman
Dat komt omdat google de resultaten op basis van je persoonlijk profiel geeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj ( grappig als je ayman egypte googled , eerste wat je ziet is link naar topic van foks )
lol
Heb je het artikel gelezen? Staat helemaal niet in dat Egypte WMD's heeft.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:27 schreef Nightwulf het volgende:
bron
die reactie "paaseieren worden ook wakker ( of zijn het gevluchte egyptenaren ....quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef wdn het volgende:
In ander nieuws: ook rellen op paaseiland
LOL
Boze Paaseilanders eisen land
quote:When calling army helpline to complain, they denied having orders to confiscate, but then hinted that it is time to leave #Tahrir. #Egypt
The army soldier on the ground stated that he has orders to confiscate any supplies going into #Tahrir. #Egypt #Jan25
Yesterday the army confiscated 20 blankets and food bags friends were trying to bring into to #Tahrir. #Egypt #Jan25
Uhh Quote uit het artikel:quote:Op maandag 7 februari 2011 12:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Staat helemaal niet in dat Egypte WMD's heeft.
Er wordt aangegeven dat Egypte nu het verdrag heeft getekend dat het geen wmd's zal maken, maar dat een verandering van regime dat standpunt zou kunnen veranderen vanwege de kernwapens van Israël en wellicht toekomstige kernwapens van Iran.
Heb jij het wel gelezenquote:At the heart of the concern is intelligence indicating that Egypt has quietly carried out research and development on weapons of mass destruction, including nuclear, chemical, biological and missile technology.
The research and development has continued virtually without pause over the past three decades, according to interviews with U.S. officials and a review of intelligence and other government documents by NBC News.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
Ja, wij zijn er nog. Net verhaal gedraaid. De straat is nog steeds (terecht) paranoia. Niemand wil gefilmd. Verder wel te doen #egypte
32 seconds ago
Volgens mij heeft Blik een roze Mubarak bril opquote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uhh Quote uit het artikel:
[..]
Heb jij het wel gelezen
De enige nederlander nog. Van wie we wat horen althansquote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef shomila het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
Ja, wij zijn er nog. Net verhaal gedraaid. De straat is nog steeds (terecht) paranoia. Niemand wil gefilmd. Verder wel te doen #egypte
32 seconds ago
"At the heart of the concern is intelligence indicating that Egypt has quietly carried out research and development on weapons of mass destruction, including nuclear, chemical, biological and missile technology."quote:Op maandag 7 februari 2011 12:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Uhh Quote uit het artikel:
[..]
Heb jij het wel gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |