Dat durf ik zo 1,2,3 niet te zeggen ..quote:Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef 0634 het volgende:
Button is ook wel een klasse beter dan Heidfeld.
Op basis waarvan verdient hij dat dan? Ik bedoel, een prima rijder hoor. Maar heeft zich nergens echt kunnen onderscheiden. Had op een bepaald moment een auto die heel dicht tegen de top aanzat maar kon daarin niet echt opvallen. Zijn toen nog vrij onervaren teamgenoot wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Dat durf ik zo 1,2,3 niet te zeggen ..
Enigste verschil met Button is,
Dat Heidfeld al jaren lang een top wagen verdient , om zich te bewijzen!
Quick Nick !
Inderdaad. Best of the rest omschrijft hem prima.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
En Heidfeld, ik heb hem liever dan de andere gnoemde coureurs achter het stuur zitten. Best of the rest zeg maar....
op basis van zijn voorgeschiedenis, en dat hij super constant is.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef 0634 het volgende:
[..]
Op basis waarvan verdient hij dat dan? Ik bedoel, een prima rijder hoor. Maar heeft zich nergens echt kunnen onderscheiden. Had op een bepaald moment een auto die heel dicht tegen de top aanzat maar kon daarin niet echt opvallen. Zijn toen nog vrij onervaren teamgenoot wel.
Voor mij is Heidfeld een prima coureur van het nivo Barrichello, Trulli, Fisico. Op een goede dag is ie helemaal top. Maar meestal is het net-niet.
Waarom de keuze destijds op Kimi viel, lijkt mij inmiddels wel duidelijk. Een McLaren team met Coulthard/Heidfeld lijkt mij niks. Twee tweede rijders naast elkaar...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
op basis van zijn voorgeschiedenis, en dat hij super constant is.
Niet vergeten dat Nick ook uit de Mercedes / McLaren school komt,
Ik begreep ook nooit , dat de keuze op Kimi viel toen der tijd bij McLaren.
Norbert Haug ,zat zich hard te maken voor Nick,
Alleen Ron Dennis + Marketing dacht er anders over.
Meen ik ooit ergens te hebben gelezen.
Het lijkt me ook een kei in ontwikkelingswerk,
Misschien een gouden zet voor Renault?
En zal Vitaly al zweet druppels hebben ?
Heidfeld is wel iemand die er altijd bij zit, zonder dat 't opvalt. Net als Rosberg 'n beetje.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Googolplexian het volgende:
Heidfeld is een perfecte test-coureur. Geen GP-rijder, imo.
Altijd middenmoot, nooit echt uitblinken, wel goede feedback.
Welnee. Hamilton, Vettel, Alonso zijn de beste rijders, althans m.i.. Net daaronder Button, Rosberg en Massa (toen hij nog goed was). Dan komt het rijtje net-geen-topcoureurs zoals Webber, Barrichello en Heidfeld. Hij heeft nooit bewezen iets extra's te hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
Rosberg is jong en gretig. Nog volop in ontwikkeling en is ook afgelopen seizoen weer gegroeid. Heidfeld wordt niet meer beter. Onvergelijkbaar.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:12 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Heidfeld is wel iemand die er altijd bij zit, zonder dat 't opvalt. Net als Rosberg 'n beetje.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Pos Driver Car Time Gap Laps 1. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m19.832s 103 2. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m20.601s + 0.769s 86 3. Fernando Alonso Ferrari 1m21.074s + 1.242s 115 4. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.213s + 1.381s 90 5. Bruno Senna Renault 1m21.400s + 1.568s 68 6. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.632s + 1.800s 43 7. Nico Rosberg Mercedes 1m22.103s + 2.271s 45 8. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.222s + 2.39 s 90 9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.278s + 2.446s 70 10. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m22.985s + 3.153s 45 11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m23.111s + 3.279s 99 All timing unofficial |
En denk je niet dat Brawn/Mercedes dat afgelopen jaar niet ook gedaan hebben ondanks ontkennen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Renault lijkt er verstandig aan te hebben gedaan om (zoals Honda/Brawn dat eerder deed) halverwege het jaar te beginnen met de ontwikkeling van de nieuwe auto.
Ik heb er ook hoge verwachtigen van.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
En denk je niet dat Brawn/Mercedes dat afgelopen jaar niet ook gedaan hebben ondanks ontkennen?
Die kar van vorig jaar was met minimaal budget gebouwd en dat in ogenschouw nemend deed ie het eik nog best aardig.
Nu hebben ze de knaken van Petronas en van Mercedes. Geloof maar dat die bak gaat knallen dit jaar en ja Schumacher gaat podiums pakken
Banden, en dan heb je meer aan een zware wagen dan aan een lichte.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef Burnie88 het volgende:
Toch snap ik niet veel van de tijden. In vorige jaren stonden de topteams toch vaak wel bovenaan, de afgelopen week duidelijk niet. Vooral Red Bull komt er vaak niet aan te pas, wat zouden ze aan het testen zijn? Misschien dat er in Barcelona meer duidelijk gaat worden, want duidelijk is het nu allerminst.
Voorlopig komen ze in de langere runs nog te kort op in ieder geval Red Bull Racing en Ferrari.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef vosss het volgende:
Nu hebben ze de knaken van Petronas en van Mercedes. Geloof maar dat die bak gaat knallen dit jaar en ja Schumacher gaat podiums pakken
Geld werkt niet altijd, zie bv Toyotaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
En denk je niet dat Brawn/Mercedes dat afgelopen jaar niet ook gedaan hebben ondanks ontkennen?
Die kar van vorig jaar was met minimaal budget gebouwd en dat in ogenschouw nemend deed ie het eik nog best aardig.
Wat gaaf zeg, dit zijn de promo filmpjesquote:
Dat prive teampje van Sjaak had ook best veel knakenquote:Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Geld werkt niet altijd, zie bv Toyota
Om hier even op terug te komen; de volgorde schijnt op het moment dit te zijn:quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef ElmarO het volgende:
Voorlopig komen ze in de langere runs nog te kort op in ieder geval Red Bull Racing en Ferrari.
Ik heb ze het nergens zien ontkennen maar heb wel de berichten gezien dat ze 3 races na de helft van het seizoen al zouden zijn begonnen met ontwikkelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Mja, betrouwbaarheidsproblemen zowel donderdag als vandaag voor Rosberg. Schumacher klonk zelfs al wat sceptisch over de snelheid van de mercedes gisteren. Klinkt niet erg positief nog daar.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Om hier even op terug te komen; de volgorde schijnt op het moment dit te zijn:
• Red Bull Racing;
• Ferrari;
• Renault.
Reden dat McLaren ontbreekt is dat die niet zo heel lang met hun nieuwe wagen rijden, maar die zullen zich ongetwijfeld in dit rijtje gaan voegen. Red Bull heeft dus voorlopig de voorsprong, maar Ferrari en Renault zouden daar niet ver achter liggen. Kortom, Mercedes gaat het nog moeilijk zat krijgen om podiums te halen.
Barrichello is véél beter, wel een halve seconden, look at testing! Ik denk niet dat Heidfeld volgend jaar een kans krijgt, ik neem namelijk aan dat Kubica dan weer terug is.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |