abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92710949
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef 0634 het volgende:
Button is ook wel een klasse beter dan Heidfeld.
Dat durf ik zo 1,2,3 niet te zeggen ..

Enigste verschil met Button is,
Dat Heidfeld al jaren lang een top wagen verdient , om zich te bewijzen!

Quick Nick !
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92712575
Renault lijkt er verstandig aan te hebben gedaan om (zoals Honda/Brawn dat eerder deed) halverwege het jaar te beginnen met de ontwikkeling van de nieuwe auto.

En Heidfeld, ik heb hem liever dan de andere gnoemde coureurs achter het stuur zitten. Best of the rest zeg maar....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92713063
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Dat durf ik zo 1,2,3 niet te zeggen ..

Enigste verschil met Button is,
Dat Heidfeld al jaren lang een top wagen verdient , om zich te bewijzen!

Quick Nick !
Op basis waarvan verdient hij dat dan? Ik bedoel, een prima rijder hoor. Maar heeft zich nergens echt kunnen onderscheiden. Had op een bepaald moment een auto die heel dicht tegen de top aanzat maar kon daarin niet echt opvallen. Zijn toen nog vrij onervaren teamgenoot wel.

Voor mij is Heidfeld een prima coureur van het nivo Barrichello, Trulli, Fisico. Op een goede dag is ie helemaal top. Maar meestal is het net-niet.
pi_92713089
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:

En Heidfeld, ik heb hem liever dan de andere gnoemde coureurs achter het stuur zitten. Best of the rest zeg maar....
Inderdaad. Best of the rest omschrijft hem prima.
pi_92713933
Heidfeld is een perfecte test-coureur. Geen GP-rijder, imo.
Altijd middenmoot, nooit echt uitblinken, wel goede feedback.
Calm down, please!
pi_92714163
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:56 schreef 0634 het volgende:

[..]

Op basis waarvan verdient hij dat dan? Ik bedoel, een prima rijder hoor. Maar heeft zich nergens echt kunnen onderscheiden. Had op een bepaald moment een auto die heel dicht tegen de top aanzat maar kon daarin niet echt opvallen. Zijn toen nog vrij onervaren teamgenoot wel.

Voor mij is Heidfeld een prima coureur van het nivo Barrichello, Trulli, Fisico. Op een goede dag is ie helemaal top. Maar meestal is het net-niet.
op basis van zijn voorgeschiedenis, en dat hij super constant is.
Niet vergeten dat Nick ook uit de Mercedes / McLaren school komt,
Ik begreep ook nooit , dat de keuze op Kimi viel toen der tijd bij McLaren.

Norbert Haug ,zat zich hard te maken voor Nick,
Alleen Ron Dennis + Marketing dacht er anders over.
Meen ik ooit ergens te hebben gelezen.

Het lijkt me ook een kei in ontwikkelingswerk,

Misschien een gouden zet voor Renault?
En zal Vitaly al zweet druppels hebben ? ;)
pi_92716608
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

op basis van zijn voorgeschiedenis, en dat hij super constant is.
Niet vergeten dat Nick ook uit de Mercedes / McLaren school komt,
Ik begreep ook nooit , dat de keuze op Kimi viel toen der tijd bij McLaren.

Norbert Haug ,zat zich hard te maken voor Nick,
Alleen Ron Dennis + Marketing dacht er anders over.
Meen ik ooit ergens te hebben gelezen.

Het lijkt me ook een kei in ontwikkelingswerk,

Misschien een gouden zet voor Renault?
En zal Vitaly al zweet druppels hebben ? ;)
Waarom de keuze destijds op Kimi viel, lijkt mij inmiddels wel duidelijk. Een McLaren team met Coulthard/Heidfeld lijkt mij niks. Twee tweede rijders naast elkaar...
  zondag 13 februari 2011 @ 16:12:17 #133
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92721122
quote:
Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Googolplexian het volgende:
Heidfeld is een perfecte test-coureur. Geen GP-rijder, imo.
Altijd middenmoot, nooit echt uitblinken, wel goede feedback.
Heidfeld is wel iemand die er altijd bij zit, zonder dat 't opvalt. Net als Rosberg 'n beetje.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92722268
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92725351
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Heidfeld is één van de beste coureurs van het veld, no question. Ik hoop dat hij volgend jaar een kans krijgt. Ik weet zeker dat hij het gaat laten zien. Eindelijk weer een goeie auto onder z'n gat en stampen maar.
Welnee. Hamilton, Vettel, Alonso zijn de beste rijders, althans m.i.. Net daaronder Button, Rosberg en Massa (toen hij nog goed was). Dan komt het rijtje net-geen-topcoureurs zoals Webber, Barrichello en Heidfeld. Hij heeft nooit bewezen iets extra's te hebben.

Heidfeld is een uitstekende tweede rijder bij een topteam of eerste rijder bij een Williams of Force India. Maar hij heeft de persoonlijkheid, charisma, noch het beetje extra dat je moet hebben om kopman van een topteam te zijn.

Maar gezien het voorhanden zijnde materiaal is het natuurlijk wel de meest verstandige keuze van Renault.

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:12 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Heidfeld is wel iemand die er altijd bij zit, zonder dat 't opvalt. Net als Rosberg 'n beetje.
Rosberg is jong en gretig. Nog volop in ontwikkeling en is ook afgelopen seizoen weer gegroeid. Heidfeld wordt niet meer beter. Onvergelijkbaar.
pi_92725470
Overigens ben ik heel benieuwd wat er dit jaar bij Toro Rosso gaat gebeuren. Helmut Marko heeft aangegeven in 2012 uiterlijk supertalent Ricciardo in die wagen te willen hebben. Maar misschien nog wel eerder.

Laatst maakte hij weer zo'n opmerking richting Alguersuari en Buemi dat ze wel door moeten rijden want STR zou geen rusthuis zijn. Tja, hij zet die twee vreselijk onder druk. Om eerlijk te zijn is Buemi me vorig jaar niet één keer opgevallen. Alguesuari wel, die kan best aardig racen. Maar is nog jonger dan Ricciardo zelf en het lijkt mij dat die nog wel wat kansen verdiend.
pi_92725509
Tijden van 12-02-2011, Jerez:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Pos  Driver              Car                   Time       Gap       Laps
 1.  Rubens Barrichello  Williams-Cosworth     1m19.832s            103
 2.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m20.601s  + 0.769s  86
 3.  Fernando Alonso     Ferrari               1m21.074s  + 1.242s  115
 4.  Sebastien Buemi     Toro Rosso-Ferrari    1m21.213s  + 1.381s  90
 5.  Bruno Senna         Renault               1m21.400s  + 1.568s  68
 6.  Heikki Kovalainen   Lotus-Renault         1m21.632s  + 1.800s  43
 7.  Nico Rosberg        Mercedes              1m22.103s  + 2.271s  45
 8.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m22.222s  + 2.39 s  90
 9.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m22.278s  + 2.446s  70
10.  Jerome D'Ambrosio   Virgin-Cosworth       1m22.985s  + 3.153s  45
11.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m23.111s  + 3.279s  99

All timing unofficial
pi_92726053
Toch snap ik niet veel van de tijden. In vorige jaren stonden de topteams toch vaak wel bovenaan, de afgelopen week duidelijk niet. Vooral Red Bull komt er vaak niet aan te pas, wat zouden ze aan het testen zijn? Misschien dat er in Barcelona meer duidelijk gaat worden, want duidelijk is het nu allerminst.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92726401
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Renault lijkt er verstandig aan te hebben gedaan om (zoals Honda/Brawn dat eerder deed) halverwege het jaar te beginnen met de ontwikkeling van de nieuwe auto.
En denk je niet dat Brawn/Mercedes dat afgelopen jaar niet ook gedaan hebben ondanks ontkennen?

Die kar van vorig jaar was met minimaal budget gebouwd en dat in ogenschouw nemend deed ie het eik nog best aardig.

Nu hebben ze de knaken van Petronas en van Mercedes. Geloof maar dat die bak gaat knallen dit jaar en ja Schumacher gaat podiums pakken :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92726840
Force India, dat wordt echt een bloedsnelle auto zo te zien :') . Die jongens hadden er alles aan moeten doen om Key en Gascoigne binnen boord te houden.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:26:48 #141
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92727201
quote:
Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef vosss het volgende:

[..]

En denk je niet dat Brawn/Mercedes dat afgelopen jaar niet ook gedaan hebben ondanks ontkennen?

Die kar van vorig jaar was met minimaal budget gebouwd en dat in ogenschouw nemend deed ie het eik nog best aardig.

Nu hebben ze de knaken van Petronas en van Mercedes. Geloof maar dat die bak gaat knallen dit jaar en ja Schumacher gaat podiums pakken :Y
Ik heb er ook hoge verwachtigen van.

Mercedes had vorig jaar toch ook al zo'n 100 miljoen in die wagen gepompt. Al hebben ze toen het hele jaar die BGP001 doorontwikkeld, en minder tijd aan die van 2010 besteed.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92727875
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef Burnie88 het volgende:
Toch snap ik niet veel van de tijden. In vorige jaren stonden de topteams toch vaak wel bovenaan, de afgelopen week duidelijk niet. Vooral Red Bull komt er vaak niet aan te pas, wat zouden ze aan het testen zijn? Misschien dat er in Barcelona meer duidelijk gaat worden, want duidelijk is het nu allerminst.
Banden, en dan heb je meer aan een zware wagen dan aan een lichte.

quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef vosss het volgende:

Voorlopig komen ze in de langere runs nog te kort op in ieder geval Red Bull Racing en Ferrari.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:51:16 #143
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92728195
quote:

[..]

Geld werkt niet altijd, zie bv Toyota :)
The line is a dot to you!
pi_92729715
quote:
Wat gaaf zeg, dit zijn de promo filmpjes _O_
pi_92729897
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:51 schreef kepler het volgende:

[..]

Geld werkt niet altijd, zie bv Toyota :)
Dat prive teampje van Sjaak had ook best veel knaken ;)

Helaas weinig vreugde :')
pi_92734223
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef ElmarO het volgende:
Voorlopig komen ze in de langere runs nog te kort op in ieder geval Red Bull Racing en Ferrari.
Om hier even op terug te komen; de volgorde schijnt op het moment dit te zijn:

• Red Bull Racing;
• Ferrari;
• Renault.

Reden dat McLaren ontbreekt is dat die niet zo heel lang met hun nieuwe wagen rijden, maar die zullen zich ongetwijfeld in dit rijtje gaan voegen. Red Bull heeft dus voorlopig de voorsprong, maar Ferrari en Renault zouden daar niet ver achter liggen. Kortom, Mercedes gaat het nog moeilijk zat krijgen om podiums te halen. :)
pi_92737044
quote:

[..]

Ik heb ze het nergens zien ontkennen maar heb wel de berichten gezien dat ze 3 races na de helft van het seizoen al zouden zijn begonnen met ontwikkelen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92742525
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Om hier even op terug te komen; de volgorde schijnt op het moment dit te zijn:

• Red Bull Racing;
• Ferrari;
• Renault.

Reden dat McLaren ontbreekt is dat die niet zo heel lang met hun nieuwe wagen rijden, maar die zullen zich ongetwijfeld in dit rijtje gaan voegen. Red Bull heeft dus voorlopig de voorsprong, maar Ferrari en Renault zouden daar niet ver achter liggen. Kortom, Mercedes gaat het nog moeilijk zat krijgen om podiums te halen. :)
Mja, betrouwbaarheidsproblemen zowel donderdag als vandaag voor Rosberg. Schumacher klonk zelfs al wat sceptisch over de snelheid van de mercedes gisteren. Klinkt niet erg positief nog daar.
pi_92744126
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Burnie88 het volgende:
Barrichello is véél beter, wel een halve seconden, look at testing! Ik denk niet dat Heidfeld volgend jaar een kans krijgt, ik neem namelijk aan dat Kubica dan weer terug is. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')