Fiets? Ik ben er nog een kwijtquote:Op maandag 7 februari 2011 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prachtfiets, eh ik bedoel kansenfiets
Daar studeert hij wrs.quote:
Even php PM'en voor wat privéfoto's en posten.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar studeert hij wrs..
Maar ihvk, je kunt beter een tijdelijke permban aanvragen dan. Fok! is net een kroeg, je komt steeds weer terug om een beetje te ouwehoeren en voor je het weet zit je er uren...
Daar is idd wel een hele bloemlezing aan te wijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die echt willen stoppen verdwijnen gewoon, die openen geen aandachtshoerentopic.
Dan gaat php gelijk mee, denk ik, remlof weet dan dat php erachter zit...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Even php PM'en voor wat privéfoto's en posten.
Die zal ieder excuus aangrijpen om php een ban aan te smerenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gaat php gelijk mee, denk ik, remlof weet dan dat php erachter zit....
Dat bedoel ik idd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die zal ieder excuus aangrijpen om php een ban aan te smeren
Kijken hoe groot zijn e-penis op fok is. Deze topics backfiren altijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt toch gewoon wegblijven als je Fokken niet leuk meer vind? Vanwaar een aankondiging?
Als dat backfiret kan hij altijd zeggen dat hij afscheid nam van een stijlfiguur...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kijken hoe groot zijn e-penis op fok is. Deze topics backfiren altijd.
Klopt, te vervelend. Gisteren kroop ik bijvoorbeeld van de bank, knalde mn pc aan en voordat ik wist zat ik urenlang op FOK!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar studeert hij wrs..
Maar ihvk, je kunt beter een tijdelijke permban aanvragen dan. Fok! is net een kroeg, je komt steeds weer terug om een beetje te ouwehoeren en voor je het weet zit je er uren...
Dat maakt voor linksen toch niet uit?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar het leukst is daadwerkelijk iets van je leven maken kunnen ze niet tegen.
En nu lijden mijn studieresultaten serieus onder fok.
Wrs heeft elke user die hier regelmatig post daar last van.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, te vervelend. Gisteren kroop ik bijvoorbeeld van de bank, knalde mn pc aan en voordat ik wist zat ik urenlang op FOK!
Veel linksen zijn volgens mij nu juist taalnazi's. Neem een Lord_Veternare...quote:Op maandag 7 februari 2011 14:20 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat maakt voor linksen toch niet uit?
Goh, wat knap dat je deze 'diagnose' stelt over een subforum waar je dus niet leestquote:Op maandag 7 februari 2011 14:18 schreef Staal het volgende:
Misschien kondigen sommige users het aan zodat ze een stok achter de deur hebben. Dat kan.
Als het je niet bevalt post je er toch niet in? Ik sla BNW over omdat ik het stuk voor stuk debielen vind.
Die logica begrijp ik niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
Kan het nu wel zeggen, hij is toch al weg, niet dat ik achter zn rug om loop te roddelen ofzo.
Ik bedoelde meer dat je het met louter afgebroken studies nog best ver kan schoppen in linkse gelederingenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel linksen zijn volgens mij nu juist taalnazi's. Neem een Lord_Veternare...
Wat een vooroordeel, ik had het over posten he. En ik zeik er niet over.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, wat knap dat je deze 'diagnose' stelt over een subforum waar je dus niet leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |