Prince is een paar jaar terug al geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef DeZoektocht het volgende:
IK zie voor me:
1 goeie artiest, solo met een gitaartje, op een stoeltje, middenin die arena.
Spotlight erop en gaan, dat zou vet zijn
Kunnen homo'smeestal toch?quote:
"Hey HF show, I'm real happy for you and I'm gonna let you finish. but the MTV awards are the best shows of ALL TIME"quote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom vragen ze nou niet douchebag aller douchebagsKanye west
dan krijg je een leuke show
Niet in hoofddorpquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Mata het volgende:
OMG ziggo ligt eruit? wtf waarom tijdens dit evenement.
Bij mij doet ie het hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Mata het volgende:
je mist niks van de half time show hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Mata het volgende:
En niet in Den Haag.quote:
Hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Paul-89 het volgende:
Op dit soort momenten ga je zelfs Dries Roelvink respecteren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Paul-89 het volgende:
Oké voor 10 seconden.quote:
Haha. Oh heerlijk dit. En hierom vind ik FOK! echt heel gaaf. Hoe kut-tv perfect vermaak wordt.quote:
Nee, OS was echt vele malen toffer. Met al die trommelende Chinezen in het donker met glowinthedark stokjesquote:Op maandag 7 februari 2011 02:21 schreef Pritt het volgende:
Dan zeggen die Amerikanen dat Chinezen ziek zijn qua choreografie tijdens de OS maar dit is ook wel ziek.
Werd net via het dak binnengevlogen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:21 schreef Windrush het volgende:
Waar komt dat hele podium op het veld ineens vandaan eigenlijk ?
Mijn tweetdeck met #blackeyedpeas is gecrasht. Zegt genoeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Twitter loopt over van negatieve reacties
cewl
ze kunnen de show moeilijk gaan zitten afkraken. Ook zij zullen het verschrikkelijk hebben gevondenquote:
"Maybe Fox should have asked Black Eyed Peas to read Declaration of Independence instead of perform.." LOLquote:Op maandag 7 februari 2011 02:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Twitter loopt over van negatieve reacties
cewl
Maar dat is het juist. Ze kunnen iedereen krijgen en zo'n show kunnen ze voor alles neerzetten. En ja, die show was vet. Ze kunnen niet alles hebben, maar heel erg veel betalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is op FOK! vast weer not done om dit goed te vinden, maar ik vond het een schitterende show.
De zang was dan wat minder, maar ach.
You can`t have it all.
Nee, ze hebben toegegeven dat het slecht wasquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ze kunnen de show moeilijk gaan zitten afkraken. Ook zij zullen het verschrikkelijk hebben gevonden
je kan tweets inprogrammerenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef mrstylo het volgende:
http://twitter.com/iamwill
hoe kan hij twitteren en op podium staan?
Thank you #blackeyedpeas for playing all your hits and reminding me why I didn't buy any of your albums. #playedoutquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef NCIS het volgende:
[..]
"Maybe Fox should have asked Black Eyed Peas to read Declaration of Independence instead of perform.." LOL
Nice.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:24 schreef sanakthe het volgende:
ChetWild I've met terminal cancer patients that weren't as weak as that halftime show. #superbowl #halftime #blackeyedpeas
Denk dat je daar echt heel veel geld mee kunt winnen als je daarop wedt en ze winnen.quote:
Amenquote:
Mooi gevonden!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:26 schreef Thomas B. het volgende:
Zelfs een aspirientje had hier nog hoofdpijn van gekregen.
Lol.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef ß het volgende:
Well, after seeing The Black Eyed Peas, the Steelers can feel a lot better about their performance before the 2nd Half #superbowl
Hahaha wou ik net posten.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef ß het volgende:
Well, after seeing The Black Eyed Peas, the Steelers can feel a lot better about their performance before the 2nd Half #superbowl
Guard is al een tijdje weg, nadat iemand zei dat de steelers nog konden winnen terwijl hij de hoop al had opgegevenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:26 schreef popolon het volgende:
Fuck the show, time for some football.
Guard, ben je er nog? Playmaker, blij?
Wat is er met de patriots dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef V1z0R het volgende:
Fuck me of ik er geld mee kan winnen, Patriots kick ass!
Ik voel me schuldig, ook al was ik niet de ongestelde.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Guard is al een tijdje weg, nadat iemand zei dat de steelers nog konden winnen terwijl hij de hoop al had opgegeven
Fok! Hall-of-fame! Overduidelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef ß het volgende:
En dan zijn er toch nog die dit eruit gooien:quote:Op maandag 7 februari 2011 02:24 schreef sanakthe het volgende:
ChetWild I've met terminal cancer patients that weren't as weak as that halftime show. #superbowl #halftime #blackeyedpeas
mooie samenvatting van het seizoen jaquote:
Doofstommen mogen ook twitteren...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En dan zijn er toch nog die dit eruit gooien:
"Best halftime show ever. #Superbowl #blackeyedpeas"
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef ß het volgende:
Puur een reactie op Raistlin! En ik ben fan...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat is er met de patriots dan?
dan kun je die sigaret maar beter uit laten en gaan slapen. anders heb je morgenochtend niks :|quote:Op maandag 7 februari 2011 02:29 schreef raistlin6 het volgende:
Wat trouwens bijna net zo kut is als the black eyed peas is dat ik aan mijn laatste sigaret toe ben gekomen (ongemerkt). En dat ik niet eens zeker weet of mijn reserveshag op is...
Inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Mijn tweetdeck met #blackeyedpeas is gecrasht. Zegt genoeg...
Show zag er gelikt uit, maar als je zoveel geld uitgeeft aan zo'n show kan je toch wel een fatsoenlijke artiest/band neerzettenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is op FOK! vast weer not done om dit goed te vinden, maar ik vond het een schitterende show.
De zang was dan wat minder, maar ach.
You can`t have it all.
Ik heb ook altijd reserve shag, ik leeg mijn buil nooit helemaal. Vorige week ging het echter mis. Moest ik uit de asbak roken.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:29 schreef raistlin6 het volgende:
Wat trouwens bijna net zo kut is als the black eyed peas is dat ik aan mijn laatste sigaret toe ben gekomen (ongemerkt). En dat ik niet eens zeker weet of mijn reserveshag op is...
Goed moment om te stoppen denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd reserve shag, ik leeg mijn buil nooit helemaal. Vorige week ging het echter mis. Moest ik uit de asbak roken.
Had je niet nog een bosje onder je navel?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd reserve shag, ik leeg mijn buil nooit helemaal. Vorige week ging het echter mis. Moest ik uit de asbak roken.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:32 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs die ref klinkt beter dan de BEP!
Whehequote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef raistlin6 het volgende:
Je zit in het topic wat verkeerd staat.Inmiddels is er al een heel deel volgepost. Komt nu een nieuw deeltje, kom daar gezellig meebabbelen.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:32 schreef aswesleep het volgende:
Zelfs die ref klinkt beter dan de BEP!
Daarop luisteren ze naar de BEP.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:33 schreef zeebeschuit het volgende:
hebben sommige spelers een oortje in zodat ze kunnen communiceren met de coach?
QBquote:Op maandag 7 februari 2011 02:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Komt door het gras. : (quote:Op maandag 7 februari 2011 02:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze moeten niet zoveel uitglijden.
Is het al, maar hebben ze nog niet door.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oeii, als die die bal vast hield was het game over voor steelers.
QB's communiceren dacht ik met de coach of offensive coordinatorsquote:Op maandag 7 februari 2011 02:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Bad callquote:Op maandag 7 februari 2011 02:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat zijn de Packers aan het doen?!
Alweer een penalty!
Ze deden niks verkeerds, gewoon slechte call van de refsquote:Op maandag 7 februari 2011 02:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat zijn de Packers aan het doen?!
Alweer een penalty!
Dat gebeurd wel vaker als de Steelers op het veld staan. Pittsburgh krijgt teveel questionable calls in hun voordeel.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:37 schreef Scribent het volgende:
[..]
Ze deden niks verkeerds, gewoon slechte call van de refs
In Europa onbekend, in de VS grote bedrijven.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Van sommige bedrijven heb ik echt zo iets van, hoe kunnen die 3 mil aan een reclame uitgeven.
Heb vanmiddag op YouTube een ouwe Super Bowl gekeken, XIII tegen de Cowboys in 1979 en toen was het al zoquote:Op maandag 7 februari 2011 02:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker als de Steelers op het veld staan. Pittsburgh krijgt teveel questionable calls in hun voordeel.
Ik hoop gewoon op de Steelers zodat het nog spannend word.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:40 schreef VonHinten het volgende:
Nou ik kies toch maar partij dan, ik hoop op een comeback!
Dat inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 02:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op de Steelers zodat het nog spannend word.
Nee gewoon de hoogste divisie (NFL dus)quote:Op maandag 7 februari 2011 02:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is dit trouwens de champions league van het american football of zo?
17-21quote:
Als Steelerfan moest ie toch weten dat Steelers best makkelijk terug kunnen komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Spannend word dit zo, straks moet guard nog op z'n woorden terugkomen
Thing of beautyquote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe kan die er nou dwars doorheen lopen...
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
Hey jongens, we zijn toch wel voor de kaaskoppen (Packers) toch?
Ik wel, maar ik wil dat het wel een wedstrijd wordt. Een outburst van 35-3 ofzo had ik nou niet gewildquote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
Zeker weten! Kaasjes! Alleen zijn de Steelers nu zo van: We smelten de kazen!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
Ze wilden het eerst de jupiler league noemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is dit trouwens de champions league van het american football of zo?
En dat zegt de man met de Vikings avatarquote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze wilden het eerst de jupiler league noemen.
Maar gezien de naam van AGOVV gaan ze voor Budweiser.
Hahaha. Erg he? Shhht. Probeerde het te veranderen, maar moet weer ff een packers avatar vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:44 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
En dat zegt de man met de Vikings avatar
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik een zwak voor Steelers begin te krijgen. Underdog e.d.
Steelers moeten het meestal wel van medelijden hebben ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik een zwak voor Steelers begin te krijgen. Underdog e.d.
haha.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef VonHinten het volgende:
WAT DE JEZUS IS DIT NU WEER? Kanonnenvoer dat nu een medaille opgespeld krijgt? Dubbele boeking van het stadion?
nee cultuurverschilquote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef VonHinten het volgende:
WAT DE JEZUS IS DIT NU WEER? Kanonnenvoer dat nu een medaille opgespeld krijgt? Dubbele boeking van het stadion?
Je realiseert je wel dat de Steelers een beetje het Ajax van AF zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Steelers zijn toch geen underdog ?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Zeker welquote:
Iedereen houdt toch ook van Ajax?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:46 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat de Steelers een beetje het Ajax van AF zijn.
Ja jij weet echt waar je het over hebt. Best Franchise ever.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:46 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Steelers moeten het meestal wel van medelijden hebben ja.
Voor deze wedstrijd wel. Packers waren een 3-point favourite.quote:
Dat past wel dan in het beeld, want ik ben ook Ajax fanquote:Op maandag 7 februari 2011 02:46 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat de Steelers een beetje het Ajax van AF zijn.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja jij weet echt waar je het over hebt. Best Franchise ever.
Godsammeklerepokketering, dit topic loopt over met idioten als de SB er is.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
2 uur geleden was het drukker daarmeequote:Op maandag 7 februari 2011 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:
Is toch geen nepfan als hij alleen dit topic verlaat?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nepfans die terugkomen als t goed gaat.
Wij zijn gewoon blij dat het nog een spannende wedstrijd wordquote:Op maandag 7 februari 2011 02:51 schreef PirE het volgende:
Ik snap al die vreugde niet bij die gelegenheidsfans
Nooit weggeweest, maar gewoon geen zin om te posten als noobs me gaan vertellen dat een 18 point deficit geen probleem is...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:49 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ahh je bent terug. Weer je vertrouwen terug gekregen in Steelers?
Ja ik ben noob. Maar kom op zeg, ik zeg dat ik het ook niet zie gebeuren, maar dat het nog best kan. Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, maar gewoon geen zin om te posten als noobs me gaan vertellen dat een 18 point deficit geen probleem is...
Ik heb nooit gedacht dat deze pot niet spannend zou worden....
Denk dat niemand ooit gezegd heeft dat het geen probleem isquote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, maar gewoon geen zin om te posten als noobs me gaan vertellen dat een 18 point deficit geen probleem is...
Moet toegeven, het wordt nu wel weer beetje spannend..quote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Was een garpje. Is m'n eerste SB.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is toch geen nepfan als hij alleen dit topic verlaat?
Ik stond rond de 2 minute warning op het punt te gaan slapen....had ik ook een kater gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry never mind. Ik ga weer verder genieten van de wedstrijd. Hoop voor je dat de Steelers winnen. Enjoy.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja ik ben noob. Maar kom op zeg, ik zeg dat ik het ook niet zie gebeuren, maar dat het nog best kan. Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg.
Sorry, zal ik anders gaan klagen over de reclame?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja ik ben noob. Maar kom op zeg, ik zeg dat ik het ook niet zie gebeuren, maar dat het nog best kan. Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg.
Graag.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry, zal ik anders gaan klagen over de reclame?
Doe niet zo chagrijnig zegquote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals ik zei, sorry. Was niet de bedoeling je geïrriteerd te laten voelen. Enjoy de rest van de wedstrijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit er een beetje zo'n superioriteitsgevoel bij je ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit er een beetje zo'n superioriteitsgevoel bij je ofzo?
Even voor de duidelijkheid: Steun alleen de Steelers omdat mijn team de play-offs (netquote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doe niet zo chagrijnig zegJe team staat nog maar 4 punten achter en heeft het momentm, je zou blij moeten zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |