Zeker welquote:
Iedereen houdt toch ook van Ajax?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:46 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat de Steelers een beetje het Ajax van AF zijn.
Ja jij weet echt waar je het over hebt. Best Franchise ever.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:46 schreef Klaagtvaak het volgende:
[..]
Steelers moeten het meestal wel van medelijden hebben ja.
Voor deze wedstrijd wel. Packers waren een 3-point favourite.quote:
Dat past wel dan in het beeld, want ik ben ook Ajax fanquote:Op maandag 7 februari 2011 02:46 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat de Steelers een beetje het Ajax van AF zijn.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja jij weet echt waar je het over hebt. Best Franchise ever.
Godsammeklerepokketering, dit topic loopt over met idioten als de SB er is.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
2 uur geleden was het drukker daarmeequote:Op maandag 7 februari 2011 02:47 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:
Is toch geen nepfan als hij alleen dit topic verlaat?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nepfans die terugkomen als t goed gaat.
Wij zijn gewoon blij dat het nog een spannende wedstrijd wordquote:Op maandag 7 februari 2011 02:51 schreef PirE het volgende:
Ik snap al die vreugde niet bij die gelegenheidsfans
Nooit weggeweest, maar gewoon geen zin om te posten als noobs me gaan vertellen dat een 18 point deficit geen probleem is...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:49 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ahh je bent terug. Weer je vertrouwen terug gekregen in Steelers?
Ja ik ben noob. Maar kom op zeg, ik zeg dat ik het ook niet zie gebeuren, maar dat het nog best kan. Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, maar gewoon geen zin om te posten als noobs me gaan vertellen dat een 18 point deficit geen probleem is...
Ik heb nooit gedacht dat deze pot niet spannend zou worden....
Denk dat niemand ooit gezegd heeft dat het geen probleem isquote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, maar gewoon geen zin om te posten als noobs me gaan vertellen dat een 18 point deficit geen probleem is...
Moet toegeven, het wordt nu wel weer beetje spannend..quote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Was een garpje. Is m'n eerste SB.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is toch geen nepfan als hij alleen dit topic verlaat?
Ik stond rond de 2 minute warning op het punt te gaan slapen....had ik ook een kater gehad.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry never mind. Ik ga weer verder genieten van de wedstrijd. Hoop voor je dat de Steelers winnen. Enjoy.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja ik ben noob. Maar kom op zeg, ik zeg dat ik het ook niet zie gebeuren, maar dat het nog best kan. Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg.
Sorry, zal ik anders gaan klagen over de reclame?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:53 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ja ik ben noob. Maar kom op zeg, ik zeg dat ik het ook niet zie gebeuren, maar dat het nog best kan. Stel je niet zo verschrikkelijk aan zeg.
Graag.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Sorry, zal ik anders gaan klagen over de reclame?
Doe niet zo chagrijnig zegquote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals ik zei, sorry. Was niet de bedoeling je geïrriteerd te laten voelen. Enjoy de rest van de wedstrijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit er een beetje zo'n superioriteitsgevoel bij je ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:54 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zit er een beetje zo'n superioriteitsgevoel bij je ofzo?
Even voor de duidelijkheid: Steun alleen de Steelers omdat mijn team de play-offs (netquote:Op maandag 7 februari 2011 02:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Doe niet zo chagrijnig zegJe team staat nog maar 4 punten achter en heeft het momentm, je zou blij moeten zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |