17-21quote:
Als Steelerfan moest ie toch weten dat Steelers best makkelijk terug kunnen komen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Spannend word dit zo, straks moet guard nog op z'n woorden terugkomen
Thing of beautyquote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hoe kan die er nou dwars doorheen lopen...
Neequote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
Hey jongens, we zijn toch wel voor de kaaskoppen (Packers) toch?
Ik wel, maar ik wil dat het wel een wedstrijd wordt. Een outburst van 35-3 ofzo had ik nou niet gewildquote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
Zeker weten! Kaasjes! Alleen zijn de Steelers nu zo van: We smelten de kazen!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
Ze wilden het eerst de jupiler league noemen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is dit trouwens de champions league van het american football of zo?
En dat zegt de man met de Vikings avatarquote:Op maandag 7 februari 2011 02:43 schreef Klaagtvaak het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze wilden het eerst de jupiler league noemen.
Maar gezien de naam van AGOVV gaan ze voor Budweiser.
Hahaha. Erg he? Shhht. Probeerde het te veranderen, maar moet weer ff een packers avatar vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:44 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
En dat zegt de man met de Vikings avatar
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik een zwak voor Steelers begin te krijgen. Underdog e.d.
Steelers moeten het meestal wel van medelijden hebben ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik een zwak voor Steelers begin te krijgen. Underdog e.d.
haha.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef VonHinten het volgende:
WAT DE JEZUS IS DIT NU WEER? Kanonnenvoer dat nu een medaille opgespeld krijgt? Dubbele boeking van het stadion?
nee cultuurverschilquote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef VonHinten het volgende:
WAT DE JEZUS IS DIT NU WEER? Kanonnenvoer dat nu een medaille opgespeld krijgt? Dubbele boeking van het stadion?
Je realiseert je wel dat de Steelers een beetje het Ajax van AF zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Steelers zijn toch geen underdog ?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:45 schreef Ricard0j het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |