Prince is een paar jaar terug al geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef DeZoektocht het volgende:
IK zie voor me:
1 goeie artiest, solo met een gitaartje, op een stoeltje, middenin die arena.
Spotlight erop en gaan, dat zou vet zijn
Kunnen homo'smeestal toch?quote:
"Hey HF show, I'm real happy for you and I'm gonna let you finish. but the MTV awards are the best shows of ALL TIME"quote:Op maandag 7 februari 2011 02:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom vragen ze nou niet douchebag aller douchebagsKanye west
dan krijg je een leuke show
Niet in hoofddorpquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Mata het volgende:
OMG ziggo ligt eruit? wtf waarom tijdens dit evenement.
Bij mij doet ie het hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Mata het volgende:
je mist niks van de half time show hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Mata het volgende:
En niet in Den Haag.quote:
Hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Paul-89 het volgende:
Op dit soort momenten ga je zelfs Dries Roelvink respecteren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:19 schreef Paul-89 het volgende:
Oké voor 10 seconden.quote:
Haha. Oh heerlijk dit. En hierom vind ik FOK! echt heel gaaf. Hoe kut-tv perfect vermaak wordt.quote:
Nee, OS was echt vele malen toffer. Met al die trommelende Chinezen in het donker met glowinthedark stokjesquote:Op maandag 7 februari 2011 02:21 schreef Pritt het volgende:
Dan zeggen die Amerikanen dat Chinezen ziek zijn qua choreografie tijdens de OS maar dit is ook wel ziek.
Werd net via het dak binnengevlogen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:21 schreef Windrush het volgende:
Waar komt dat hele podium op het veld ineens vandaan eigenlijk ?
Mijn tweetdeck met #blackeyedpeas is gecrasht. Zegt genoeg...quote:Op maandag 7 februari 2011 02:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Twitter loopt over van negatieve reacties
cewl
ze kunnen de show moeilijk gaan zitten afkraken. Ook zij zullen het verschrikkelijk hebben gevondenquote:
"Maybe Fox should have asked Black Eyed Peas to read Declaration of Independence instead of perform.." LOLquote:Op maandag 7 februari 2011 02:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Twitter loopt over van negatieve reacties
cewl
Maar dat is het juist. Ze kunnen iedereen krijgen en zo'n show kunnen ze voor alles neerzetten. En ja, die show was vet. Ze kunnen niet alles hebben, maar heel erg veel betalen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is op FOK! vast weer not done om dit goed te vinden, maar ik vond het een schitterende show.
De zang was dan wat minder, maar ach.
You can`t have it all.
Nee, ze hebben toegegeven dat het slecht wasquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ze kunnen de show moeilijk gaan zitten afkraken. Ook zij zullen het verschrikkelijk hebben gevonden
je kan tweets inprogrammerenquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef mrstylo het volgende:
http://twitter.com/iamwill
hoe kan hij twitteren en op podium staan?
Thank you #blackeyedpeas for playing all your hits and reminding me why I didn't buy any of your albums. #playedoutquote:Op maandag 7 februari 2011 02:23 schreef NCIS het volgende:
[..]
"Maybe Fox should have asked Black Eyed Peas to read Declaration of Independence instead of perform.." LOL
Nice.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 02:24 schreef sanakthe het volgende:
ChetWild I've met terminal cancer patients that weren't as weak as that halftime show. #superbowl #halftime #blackeyedpeas
Denk dat je daar echt heel veel geld mee kunt winnen als je daarop wedt en ze winnen.quote:
Amenquote:
Mooi gevonden!quote:Op maandag 7 februari 2011 02:26 schreef Thomas B. het volgende:
Zelfs een aspirientje had hier nog hoofdpijn van gekregen.
Lol.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:27 schreef ß het volgende:
Well, after seeing The Black Eyed Peas, the Steelers can feel a lot better about their performance before the 2nd Half #superbowl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |