De spelers die achter de quarterback staan rennen de bal, degene die aan de zijkanten staan gaan diep en daar wordt naar gegooid. grofweg.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef gniffie het volgende:
hoe zie ik of een speler een beetje goed is, en wanneer ze een run of passing play gaan doen. snap niks van de taktieken
Die speelt al weken met een zere pootquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens ik miste het net even. Waarom heeft Roethlisberger een brace om z'n voet?
http://btrsports.net/quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef adwin het volgende:
Kan ik ergens op internet ook de superbowl kijken met de amerikaanse reclames? Ergens een live stream? Die reclames zijn juist altijd zo super tijdens de superbowl
http://btrsports.net/quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef adwin het volgende:
Kan ik ergens op internet ook de superbowl kijken met de amerikaanse reclames? Ergens een live stream? Die reclames zijn juist altijd zo super tijdens de superbowl
Kijkt wel fijner ipv al die reclames, ondanks dat ze elk jaar wel leuk zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ben naar de ARD overgezapt. Blijven lekker in het stadion met hun beeld.
Ahh oke. Ik volg de Steelers nauwelijks. Heb me aandacht verlegd, nadat ze mn Jets er uit geknikkerd haddenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Die speelt al weken met een zere poot
jah dat snap ik allemaal welquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
De spelers die achter de quarterback staan rennen de bal, degene die aan de zijkanten staan gaan diep en daar wordt naar gegooid. grofweg.
Hardrock cafe in Amsterdamquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef VacaLoca het volgende:
Op ESPN niet de reclames, daar keek ik het eigenlijk alleen voor..... net zoals een groot deel van de Amerikanen, bleek toen uit onderzoek
Overigens lijkt het me wel leuk dit in een Amerikaans sportcafe te kijken, sfeer is er meestal wel leuk.
Die reclames zijn juist onderdeel van de cultuurquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijkt wel fijner ipv al die reclames, ondanks dat ze elk jaar wel leuk zijn
Is wel nice ja, op me bedje, 42inch plasma. Alleen geen laptop dus friemelen op een smartphonequote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Littlecreep het volgende:
Wat een genot om weer eens Football te kijken op een normale tv. Normaal geen ESPN America, dus dit is een upgrade van de laptop naar mijn tv. Daarbij normaal Fox commentaar op BBC
Klopt, ik vind het ook wel wat hebben hoor... Alleen vind het nu op dit moment lekkerder kijken zonder de commercialsquote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die reclames zijn juist onderdeel van de cultuur
De spelers van de Steelers hebben morgen een kater van het overwinningsfeestquote:Op maandag 7 februari 2011 00:55 schreef Guard het volgende:
Alle spelers hebben morgen een stijve nek van het omhoog kijken naar de screens
Hopelijk zendt FOX wel het einde van de game uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer reclame dan tijdens een film op sbs6. Ook een prestatie.
Nee Fergie wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap er geen reet van.Maar wanneer gaat Janet Jackson haar tiet(en) laten zien ?
En dat houd je vol voor een avond? Respect!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Is wel nice ja, op me bedje, 42inch plasma. Alleen geen laptop dus friemelen op een smartphone
wazzup?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef YazooW het volgende:
shitstorm @ http://twitter.com/#search?q=racist%20pepsi
Idd.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nieuwe 2 fast 2 furious! dat wist ik niet! Baas!
3 mil voor 30 sec.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:00 schreef maartena het volgende:
De reclames kosten iets van $100k per seconde, of zoiets absurds.... als je 100+ miljoen kijkers hebt, dan is dat het wel waard blijkbaar.
Ik kijk zelf eigenlijk alleen.... omdat ik nu aan het WERK ben (klote server upgrades) en mijn collega graag de wedstrijd wil zien, verder kan me de NFL niet zo boeien eigenlijk.
NHL ftw!
Beide teams hebben 4 beurten om 10 yards gebied vooruit te komen. Lukt dat niet in 3x, dan schieten ze de 4e keer de bal zo ver mogelijk weg zodat de tegenpartij het mag proberen. Lukt het de tweede keer om 10 yard of meer te pakken, dan mogen ze opnieuw proberen om 10 yard te pakken vanaf de plek waar de vorige beurt eindigde. Net zolang totdat ze in de endzone komen en punten scoren.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik snap er niet zo veel van. Mja. Toch ff kijken dan maar.
Daarom kijk ik ook nooit NFL eigenlijk. Het spel staat vaker stil dan dat er iets gebeurd.quote:
The Packquote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Wie is eigenlijk de favoriet vanavond?
Packersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Packersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Ah zo werkt het dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Beide teams hebben 4 beurten om 10 yards gebied vooruit te komen. Lukt dat niet in 3x, dan schieten ze de 4e keer de bal zo ver mogelijk weg zodat de tegenpartij het mag proberen. Lukt het de tweede keer om 10 yard of meer te pakken, dan mogen ze opnieuw proberen om 10 yard te pakken vanaf de plek waar de vorige beurt eindigde. Net zolang totdat ze in de endzone komen en punten scoren.
Steelers, maar voorlopig staan ze nog achter.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Ah ok. Dus het kan ook heel lang op en neer gaan dan? Zonder punten te krijgen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Beide teams hebben 4 beurten om 10 yards gebied vooruit te komen. Lukt dat niet in 3x, dan schieten ze de 4e keer de bal zo ver mogelijk weg zodat de tegenpartij het mag proberen. Lukt het de tweede keer om 10 yard of meer te pakken, dan mogen ze opnieuw proberen om 10 yard te pakken vanaf de plek waar de vorige beurt eindigde. Net zolang totdat ze in de endzone komen en punten scoren.
moet jij om de 5 minuten pissen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wel handig al die pissbreaks
Haha hier dus niet, zie de poll uit vorige topic. Hier is het GO PACKERS GO!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Steelers, maar voorlopig staan ze nog achter.
In Orange county zijn de Steelers favoriet ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Steelers, maar voorlopig staan ze nog achter.
Yep, vooral bij goede defense teams zoals de steelersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus het kan ook heel lang op en neer gaan dan? Zonder punten te krijgen?
Jep.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus het kan ook heel lang op en neer gaan dan? Zonder punten te krijgen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef msnk het volgende:
Wat als score gelijk is, worden het dan strafschoppen?
Hier op het werk in ieder geval. Ik hou het niet echt bij als ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Guard het volgende:
In Orange county zijn de Steelers favoriet ja?
ARD. Ik vind het leuker in het stadion te blijven. Het commentaar in de studio kan me niet boeien.quote:
Golden goal ofzo? Geen ideequote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef msnk het volgende:
OT, totdat er er een winnaar isquote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef msnk het volgende:
Dit is de Amerikaanse sbs6 maar dan nog erger.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeez, zijn er altijd zoveel reclames?
Ja? Krijgen we de Amerikaanse Rinus als halftime show?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:06 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dit is de Amerikaanse sbs6 maar dan nog erger.
Op opening day aan het wachten zeker?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Hier op het werk in ieder geval. Ik hou het niet echt bij als ik eerlijk moet zijn.
Ofnie dan, overdreven dikke reclame met allemaal special effects enzo en dan zie je opeens dat het een fucking KIA isquote:
Nog lang nietquote:
Nee, dat is het mooie. Het kan in principe nog alle kanten op.quote:
Je mag wel juichen, maar moet sportief blijven. Gentleman like.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef VonHinten het volgende:
Krijgt ie nou een straf voor 'onsportief juichen'?Waarom?
Ook wel nodig idd met al die opgewonden standjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Je mag wel juichen, maar moet sportief blijven. Gentleman like.
Zo dik is Fergie ook weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef TC_Artemis het volgende:
It aint over till the fat lady sings, gelukkig
Strafbank, punten aftrek of hoe werkt dat?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef VonHinten het volgende:
Krijgt ie nou een straf voor 'onsportief juichen'?Waarom?
Yards tegenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Strafbank, punten aftrek of hoe werkt dat?
5yd penaltyquote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
15 yard verder?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Yards verlies 15 volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
In dit geval 15-yard penalty voor de kickoff. Dus gewoon 15 yard naar achteren als je hem weer naar voren trapt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Volgens mij moesten ze iets verder terugstaan op hun eigen helft toen ze de bal weer het spel inbrachten met schieten. (Ik ken geen footballtermen, dus iemand anders kan het korter/beter uitleggen, denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
5.quote:
yard is 0,9mquote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef Pritt het volgende:
Zou wel handig zijn als ze er even meters bij zetten voor ons.
allebei al een paar keerquote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef VonHinten het volgende:
Heeft een van beide teams de Superbowl al es gewonnen?
Die bollen zijn om de quarterback (die de bal gooit) te beschermen tegen beukers van de andere partij.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef mrstylo het volgende:
zo te zien hebben ze allemaal six pack
- 6 uurquote:
steelers 2 jaar terug nogquote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef VonHinten het volgende:
Ard is er ook nogquote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ah balen, die fox stream doet het hier niet meerAlleen BBC dus nu.
Tacticel foodquote:Op maandag 7 februari 2011 01:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die bollen zijn om de quarterback (die de bal gooit) te beschermen tegen beukers van de andere partij.
In Dallas nietquote:
Heb ook ESPN. Maar had bbc one op de tv en fox stream op tijdens de reclames. Maar nu dus alleen bbcquote:
- 7 uur?quote:
Steelers waren ook de underdog volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2011 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit BBC 1 te kijken...heb wel eens Madden gespeeld dus snap 't allemaal gelukkig wel een beetje.Voor de spanning heb ik vooraf besloten voor de underdog (Packers) te zijn...maar tot nu toe lijkt het alsof de Packers veel beter zijn.
Quarterbacks zijn sissies en willen niet getackeld worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom rende die gast trouwens over de zijlijn ipv recht vooruit?
Om niet geraakt te worden door de D# van de tegenstanderquote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hij was toch ook al mank aan het lopen, last van zijn knie ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Quarterbacks zijn sissies en willen niet getackeld worden.
Hij is qb en wil niet getackeld worden, maar wel 1st down halen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hij zat al over de 10 yard heen, dus als de bal dan uitgaat dan mag het team vanaf die plek opnieuw proberen om in 4 beurten 10 yard te pakken.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Tussen 1 en 2 en 3 en 4 maar paar minuten. Tussen 2 en 3 is halftime en dan krijgen we optreden van Fergie. Dus rust zal wel half uurtje duren nu.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef VonHinten het volgende:
Hoe lang duurt dit tussen de quarters door?
Dat komt omdat het de Quarterback was, die wil niet graag omvergebeukt worden, qua blessures. Dus dan loopt hij er uit zichzelf uit of maakt als hij midden in het veld staat een foot-first sliding, zodat hij niet meer geraakt mag worden door de defense.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef egeltje1985 het volgende:
schuin t veld afrennen mag ook dus? Zag er gek uit zeg.
Die wil je ook niet hard laten tackelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef tha_one het volgende:
[..]
Quarterbacks zijn sissies en willen niet getackeld worden.
Meh, dan kijk ik tot de pauze.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef Colplay het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 en 3 en 4 maar paar minuten. Tussen 2 en 3 is halftime en dan krijgen we optreden van Fergie. Dus rust zal wel half uurtje duren nu.
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hij zat al over de 10 yard heen, dus als de bal dan uitgaat dan mag het team vanaf die plek opnieuw proberen om in 4 beurten 10 yard te pakken.
Hij kan zich ook kapot laten beuken door rechtdoor te rennen, maar dan pakt ie 2 yards meer en gaat hij stuk. Niet de moeite waard dus.
Ah ok. Ik begin er al meer van te snappen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dat komt omdat het de Quarterback was, die wil niet graag omvergebeukt worden, qua blessures. Dus dan loopt hij er uit zichzelf uit of maakt als hij midden in het veld staat een foot-first sliding, zodat hij niet meer geraakt mag worden door de defense.
Ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:13 schreef VonHinten het volgende:
Hier antwoord ik niet op, omdat 5 anderen dat op dit moment ongetwijfeld al doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[..]
Ah ok. Ik begin er al meer van te snappen.Maar hoe lang duurt zo'n wedstrijd eigenlijk?
Nou ja als het eerste kwart 15 min duurt kan ie dat vast zelf wel uitrekenenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hier antwoord ik niet op, omdat 5 anderen dat op dit moment ongetwijfeld al doen.
als, maar denk je dat dat gaat gebeuren?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:19 schreef Scribent het volgende:
Als de Steelers in het 2e kwart nu eens 5 touchdowns scoorden, zoals de Redskins in SB XXII
Valt wel mee trouwens na een beetje oefening. Goed gooien is wel moeilijk maar een beetje degelijk gooien valt wel meequote:Op maandag 7 februari 2011 01:19 schreef DeZoektocht het volgende:
Zo Fucking moeilijk btw om zo'n Football mooi te gooien, heb het zelf wel een paar keer geprobeerd.
Ik wiki'de t.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:19 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hier antwoord ik niet op, omdat 5 anderen dat op dit moment ongetwijfeld al doen.
komt omdat er om de 2 minuten 2 minuten reclame isquote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik wiki'de t.4 x 15 min zuivere speeltijd, soms langer dan 3 uur blijkbaar. Jeez.
Nope.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
14 punten lijkt me geen onoverkomelijke achterstand. Aangezien de 14 punten van de packers ook in het eerste quarter werden gehaald. Of zeg ik nu iets heel doms?
Op BBC werd net gezegd: in een Superbowl is nog nooit een team van een achterstand van 10 punten teruggekomen. Voor alles een eerste keer, maar toch...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
14 punten lijkt me geen onoverkomelijke achterstand. Aangezien de 14 punten van de packers ook in het eerste quarter werden gehaald. Of zeg ik nu iets heel doms?
Steelers hebben big ben. Die heeft vlak voor tijd nog altijd een mooie drive om te scorenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dacht echt dat de Packers underdog waren, de Steelers hebben alle ervaren spelers. Maar de Steelers spelen echt kut tot nu toe.
Haha, nee hoor, maar toen gebeurde het, moet echt heel raar zijn geweest.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als, maar denk je dat dat gaat gebeuren?
Zou wel leuk zijn als de Steelers even scoren, blijft het nog een beetje spannendquote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Twee TD's is te doen, maar de Packers D geeft niet veel punten op...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dan heb ik het 5 minuten langer volgehouden qua chipsquote:Op maandag 7 februari 2011 01:18 schreef aswesleep het volgende:
Mijn zak chips is al op! Met al die onderbrekingen ook.
Hoop het einde nog te halen zonder bevoorrading.
Die is er ook alleen omdat het spel continu stil ligt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
komt omdat er om de 2 minuten 2 minuten reclame is
Klopt. Stelt weinig voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klopt, maar de packers hebben wel momentum nu. Ik zie de Steelers nog wel een stukje terugkomen, maar mi is Rodgers te goed om te verliezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja dat ja. Ik dacht al, die spelers gaan lijkt mij niet wachten op de reclame.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die is er ook alleen omdat het spel continu stil ligt.
Stel u voor dat het andersom was.
Niet om te jennen, maar heb hier nog 2 zakken liggen maar tanden al gepoetstquote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dan heb ik het 5 minuten langer volgehouden qua chips
Dit is een op zichelf staande trap. Die andere is de gratis kick na een TD. Die telt voor minder.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
Waarom nou weer 3 voor deze schop en die andere 1 punt?
Andere is de bonuspunt na een touchdown, dit is een gewone fieldgoal.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
Dit is field goal. Andere is point after (touchdown)quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
1 punt voor een schop na een touchdown. 3 punten voor als je het tijdens het spel doet, zonder touchdown ervoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
Superbowl reclames zijn leuk, zo belachelijk veel geld er aan uitgegeven wordquote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef mrstylo het volgende:
http://www.youtube.com/adblitz/?x=BLGj6iSZvak
alle reclames
Zie je ik zei het tochquote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef raistlin6 het volgende:
http://news.yahoo.com/s/a(...)_super_bowl_aguilera
ARLINGTON, Texas Christina Aguilera flubbed a line as she belted out the national anthem at the start of the Super Bowl.
When she was supposed to sing the line "O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?" she instead repeated an earlier line, with a slight variation.
She sang "What so proudly we watched at the twilight's last gleaming," which is the same line from earlier in the song but with the word `watched' instead of the word `hailed.'
The mistake immediately set social networks abuzz with people commenting on the error.
Aguilera's representative did not immediately return a call and e-mail seeking comment.
Potje toepenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat doen die spelers eigenlijk de hele tijd dan? Pauzeren?
Aan de beademings apparatuur hangenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat doen die spelers eigenlijk de hele tijd dan? Pauzeren?
Ik krijg ze gewoon op de TV.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef mrstylo het volgende:
http://www.youtube.com/adblitz/?x=BLGj6iSZvak
alle reclames
das waar maar ze zijn wel leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Superbowl reclames zijn leuk, zo belachelijk veel geld er aan uitgegeven word
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef raistlin6 het volgende:
ARLINGTON, Texas Christina Aguilera flubbed a line as she belted out the national anthem at the start of the Super Bowl.
When she was supposed to sing the line "O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?" she instead repeated an earlier line, with a slight variation.
She sang "What so proudly we watched at the twilight's last gleaming," which is the same line from earlier in the song but with the word `watched' instead of the word `hailed.'
The mistake immediately set social networks abuzz with people commenting on the error.
Aguilera's representative did not immediately return a call and e-mail seeking comment.
Ik had al zo'n gevoel dat ze het verneukt had. Met dat overdreven gejengel.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef raistlin6 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aan de beademings apparatuur hangen
Kwisvraagje bij welke voetbal wedstrijd waren er ooit 200000 toeschouwers ?quote:
Voetbal of football?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwisvraagje bij welke voetbal wedstrijd waren er ooit 200000 toeschouwers ?
Mexico?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brazillië-Uruguay in maracana?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
FInale Urguay Brazilie in Maracana met staanplaatsen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland - Argentinië?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de richting maakt niet uitquote:Op maandag 7 februari 2011 01:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Team kan dus ook alleen maar punten scoren wanneer ze euh van rechts naar links gaan?
o. Maar dus niet als ze verdedigen ofzo?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Nee, de richting maakt niet uit
Gewoon hetzelfde als met alle sporten toch? ene team moet aan de ene kant scoren, andere team aan de andere kant.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Nee, de richting maakt niet uit
Met een INT kan de verdediging ook scorenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
o. Maar dus niet als ze verdedigen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |