dan heb ik het 5 minuten langer volgehouden qua chipsquote:Op maandag 7 februari 2011 01:18 schreef aswesleep het volgende:
Mijn zak chips is al op! Met al die onderbrekingen ook.
Hoop het einde nog te halen zonder bevoorrading.
Die is er ook alleen omdat het spel continu stil ligt.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
komt omdat er om de 2 minuten 2 minuten reclame is
Klopt. Stelt weinig voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
14 punten lijkt me geen onoverkomelijke achterstand. Aangezien de 14 punten van de packers ook in het eerste quarter werden gehaald. Of zeg ik nu iets heel doms?
Klopt, maar de packers hebben wel momentum nu. Ik zie de Steelers nog wel een stukje terugkomen, maar mi is Rodgers te goed om te verliezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
14 punten lijkt me geen onoverkomelijke achterstand. Aangezien de 14 punten van de packers ook in het eerste quarter werden gehaald. Of zeg ik nu iets heel doms?
Ja dat ja. Ik dacht al, die spelers gaan lijkt mij niet wachten op de reclame.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die is er ook alleen omdat het spel continu stil ligt.
Stel u voor dat het andersom was.
Niet om te jennen, maar heb hier nog 2 zakken liggen maar tanden al gepoetstquote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dan heb ik het 5 minuten langer volgehouden qua chips
Dit is een op zichelf staande trap. Die andere is de gratis kick na een TD. Die telt voor minder.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
Waarom nou weer 3 voor deze schop en die andere 1 punt?
Andere is de bonuspunt na een touchdown, dit is een gewone fieldgoal.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
Dit is field goal. Andere is point after (touchdown)quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
1 punt voor een schop na een touchdown. 3 punten voor als je het tijdens het spel doet, zonder touchdown ervoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef Pritt het volgende:
Superbowl reclames zijn leuk, zo belachelijk veel geld er aan uitgegeven wordquote:Op maandag 7 februari 2011 01:23 schreef mrstylo het volgende:
http://www.youtube.com/adblitz/?x=BLGj6iSZvak
alle reclames
Zie je ik zei het tochquote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef raistlin6 het volgende:
http://news.yahoo.com/s/a(...)_super_bowl_aguilera
ARLINGTON, Texas Christina Aguilera flubbed a line as she belted out the national anthem at the start of the Super Bowl.
When she was supposed to sing the line "O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?" she instead repeated an earlier line, with a slight variation.
She sang "What so proudly we watched at the twilight's last gleaming," which is the same line from earlier in the song but with the word `watched' instead of the word `hailed.'
The mistake immediately set social networks abuzz with people commenting on the error.
Aguilera's representative did not immediately return a call and e-mail seeking comment.
Potje toepenquote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat doen die spelers eigenlijk de hele tijd dan? Pauzeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |