De spelers die achter de quarterback staan rennen de bal, degene die aan de zijkanten staan gaan diep en daar wordt naar gegooid. grofweg.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef gniffie het volgende:
hoe zie ik of een speler een beetje goed is, en wanneer ze een run of passing play gaan doen. snap niks van de taktieken
Die speelt al weken met een zere pootquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens ik miste het net even. Waarom heeft Roethlisberger een brace om z'n voet?
http://btrsports.net/quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef adwin het volgende:
Kan ik ergens op internet ook de superbowl kijken met de amerikaanse reclames? Ergens een live stream? Die reclames zijn juist altijd zo super tijdens de superbowl
http://btrsports.net/quote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef adwin het volgende:
Kan ik ergens op internet ook de superbowl kijken met de amerikaanse reclames? Ergens een live stream? Die reclames zijn juist altijd zo super tijdens de superbowl
Kijkt wel fijner ipv al die reclames, ondanks dat ze elk jaar wel leuk zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef tong80 het volgende:
Ben naar de ARD overgezapt. Blijven lekker in het stadion met hun beeld.
Ahh oke. Ik volg de Steelers nauwelijks. Heb me aandacht verlegd, nadat ze mn Jets er uit geknikkerd haddenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Die speelt al weken met een zere poot
jah dat snap ik allemaal welquote:Op maandag 7 februari 2011 00:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
De spelers die achter de quarterback staan rennen de bal, degene die aan de zijkanten staan gaan diep en daar wordt naar gegooid. grofweg.
Hardrock cafe in Amsterdamquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef VacaLoca het volgende:
Op ESPN niet de reclames, daar keek ik het eigenlijk alleen voor..... net zoals een groot deel van de Amerikanen, bleek toen uit onderzoek
Overigens lijkt het me wel leuk dit in een Amerikaans sportcafe te kijken, sfeer is er meestal wel leuk.
Die reclames zijn juist onderdeel van de cultuurquote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijkt wel fijner ipv al die reclames, ondanks dat ze elk jaar wel leuk zijn
Is wel nice ja, op me bedje, 42inch plasma. Alleen geen laptop dus friemelen op een smartphonequote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef Littlecreep het volgende:
Wat een genot om weer eens Football te kijken op een normale tv. Normaal geen ESPN America, dus dit is een upgrade van de laptop naar mijn tv. Daarbij normaal Fox commentaar op BBC
Klopt, ik vind het ook wel wat hebben hoor... Alleen vind het nu op dit moment lekkerder kijken zonder de commercialsquote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die reclames zijn juist onderdeel van de cultuur
De spelers van de Steelers hebben morgen een kater van het overwinningsfeestquote:Op maandag 7 februari 2011 00:55 schreef Guard het volgende:
Alle spelers hebben morgen een stijve nek van het omhoog kijken naar de screens
Hopelijk zendt FOX wel het einde van de game uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer reclame dan tijdens een film op sbs6. Ook een prestatie.
Nee Fergie wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap er geen reet van.Maar wanneer gaat Janet Jackson haar tiet(en) laten zien ?
En dat houd je vol voor een avond? Respect!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Is wel nice ja, op me bedje, 42inch plasma. Alleen geen laptop dus friemelen op een smartphone
wazzup?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:53 schreef YazooW het volgende:
shitstorm @ http://twitter.com/#search?q=racist%20pepsi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |