Packersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Wie is eigenlijk de favoriet vanavond?
Packersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Ah zo werkt het dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Beide teams hebben 4 beurten om 10 yards gebied vooruit te komen. Lukt dat niet in 3x, dan schieten ze de 4e keer de bal zo ver mogelijk weg zodat de tegenpartij het mag proberen. Lukt het de tweede keer om 10 yard of meer te pakken, dan mogen ze opnieuw proberen om 10 yard te pakken vanaf de plek waar de vorige beurt eindigde. Net zolang totdat ze in de endzone komen en punten scoren.
Steelers, maar voorlopig staan ze nog achter.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
Ah ok. Dus het kan ook heel lang op en neer gaan dan? Zonder punten te krijgen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Beide teams hebben 4 beurten om 10 yards gebied vooruit te komen. Lukt dat niet in 3x, dan schieten ze de 4e keer de bal zo ver mogelijk weg zodat de tegenpartij het mag proberen. Lukt het de tweede keer om 10 yard of meer te pakken, dan mogen ze opnieuw proberen om 10 yard te pakken vanaf de plek waar de vorige beurt eindigde. Net zolang totdat ze in de endzone komen en punten scoren.
moet jij om de 5 minuten pissen?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wel handig al die pissbreaks
Haha hier dus niet, zie de poll uit vorige topic. Hier is het GO PACKERS GO!quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Steelers, maar voorlopig staan ze nog achter.
In Orange county zijn de Steelers favoriet ja?quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Steelers, maar voorlopig staan ze nog achter.
Yep, vooral bij goede defense teams zoals de steelersquote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus het kan ook heel lang op en neer gaan dan? Zonder punten te krijgen?
Jep.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ok. Dus het kan ook heel lang op en neer gaan dan? Zonder punten te krijgen?
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef msnk het volgende:
Wat als score gelijk is, worden het dan strafschoppen?
Hier op het werk in ieder geval. Ik hou het niet echt bij als ik eerlijk moet zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Guard het volgende:
In Orange county zijn de Steelers favoriet ja?
ARD. Ik vind het leuker in het stadion te blijven. Het commentaar in de studio kan me niet boeien.quote:
Golden goal ofzo? Geen ideequote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef msnk het volgende:
Wat als score gelijk is, worden het dan strafschoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |