Ja, Marktplaats is het handigst. Scheelt veel in prijs. Je kunt ook bij Noordzee Boardstore in Scheveningen kijken, hebben ook veel tweedehands en voor een goede prijs.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Xenopredator het volgende:
Oke, dan wordt het voor mij ook een longboard! Ben zelf ook een lichtgewicht, weeg ongeveer hetzelfde als jou. Even kijken of ik een mooi boardje via mp oid kan vinden...
Dan is het toch wel aan te raden om voor iets groters te gaan. Een fish kan veel compenseren met de vlakkere rocker, maar met een shortboard kun je gewoon minder dagen per jaar het water op, plus dat je nog moet oefenen en dan is een shortboard helemaal niks. Je kunt overigens ook een funboard overwegen (tussen 7 en 8 voet), meer volume nog dan een fish maar wat wendbaarder dan een longboard.quote:M'n 6'3 is een shortboard!
Maasvlakte en Scheveningen zijn naar mijn mening de beste spots in de buurt van Rotterdam. Bij Scheveningen (noordzijde van de haven) kun je volgens mij inmiddels al bij drie surfscholen een board huren.quote:Is Scheveningen de beste spot in de buurt van Rotterdam? En kan ik daar ook 's avonds een board huren of dat je weet?
Hahah jaa bizar he! Stoten van 45 knopen in de avondquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:03 schreef Kowloon het volgende:
Lekker weertje nu op de cam bij Scheveningen. Was het wat eerder op de dag geweest, dan zou ik er nog wel even in hebben willen gaan.
[ afbeelding ]
Goed plan, zo ben ik ook begonnen. Kun je ook wat meer vrijblijvend kijken of je het wel leuk vind.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Xenopredator het volgende:
Ik ga is even wat rondkijken op marktplaats enzo, en wie weet kom ik wel wat moois tegen. Tegen die tijd huur ik wel een board op Scheveningen!
Cleane condities zijn leuk, maar zo'n schuimbad geeft wel een kick ook. Het idee dat je zulk ruig weer gewoon de baas kunt met iets simpels als een surfboard, zeg maar.quote:Hahah jaa bizar he! Stoten van 45 knopen in de avond
ik herinner me dat de meeste boards rond de 350 kosten. Ik huurde altijd bij Scheveningen. Na het werk even het water op. In het buitenland is ook altijd wel te huren. Niet kopen scheelt iig ruimte en met board kon ik niet op de motor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Xenopredator het volgende:
Thanks voor je uitleg!
Ik ga is even wat rondkijken op marktplaats enzo, en wie weet kom ik wel wat moois tegen. Tegen die tijd huur ik wel een board op Scheveningen!
[..]
Hahah jaa bizar he! Stoten van 45 knopen in de avond
Ja zo gaat het bij mij ook lopen denk! Wanneer ik zie dat er wat golven zijn voorspeld, iets eerder weg van mn werk en een boardje huren!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik herinner me dat de meeste boards rond de 350 kosten. Ik huurde altijd bij Scheveningen. Na het werk even het water op. In het buitenland is ook altijd wel te huren. Niet kopen scheelt iig ruimte en met board kon ik niet op de motor.
Regel maar alvast een massage voor je armen en schouders voor als je het water uit komt. Het zal hard werken worden.quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef Xenopredator het volgende:
Flink windje deze dagen ja! Van de week ook maar is naar scheveningen..misschien morgen eind van de middag. Even kijken of het wat wordt!
Welk type bodem heb je daar eigenlijk? Zand, keien, koraal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag was toch iets te hoog gegrepen.. laag tij met een overhead swell. Wel een paar golven kunnen pakken, maar op een gegeven moment in de inside vast komen zitten.Toch vervelend als je dan een stuk of 5 set golven op je ei krijgt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |