Regel maar alvast een massage voor je armen en schouders voor als je het water uit komt. Het zal hard werken worden.quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef Xenopredator het volgende:
Flink windje deze dagen ja! Van de week ook maar is naar scheveningen..misschien morgen eind van de middag. Even kijken of het wat wordt!
Welk type bodem heb je daar eigenlijk? Zand, keien, koraal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag was toch iets te hoog gegrepen.. laag tij met een overhead swell. Wel een paar golven kunnen pakken, maar op een gegeven moment in de inside vast komen zitten.Toch vervelend als je dan een stuk of 5 set golven op je ei krijgt..
Daarom zeg ik ook naast Padang Padang.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:39 schreef martijnnum1 het volgende:
Echte Padang Padang werkt pas bij lowtide met een swell van 2m+. Is dan wel meteen een van de moeilijkste spots van Bali
Ja stroming zal ook fors zijn bij opkomend tij vandaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef ssebass het volgende:
Lijkt mij heerlijk om tegenin te peddelenVorige keer met bizar harde wind zag ik ook allemaal mensen met board en al over het strand rollen. Die werden gewoon weggeblazen. Was ook 5min in het water en meteen 15min terug lopen. Was niet te doen.
Noord-Spanje of Middellandse Zee?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef stinkie het volgende:
Niet door mij. Misschien straks in Spanje tijdens vakantie.
Inmiddels lijken mijn boards wel al geclaimd door de kinderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |