Daarom zeg ik ook naast Padang Padang.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:39 schreef martijnnum1 het volgende:
Echte Padang Padang werkt pas bij lowtide met een swell van 2m+. Is dan wel meteen een van de moeilijkste spots van Bali
Ja stroming zal ook fors zijn bij opkomend tij vandaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef ssebass het volgende:
Lijkt mij heerlijk om tegenin te peddelenVorige keer met bizar harde wind zag ik ook allemaal mensen met board en al over het strand rollen. Die werden gewoon weggeblazen. Was ook 5min in het water en meteen 15min terug lopen. Was niet te doen.
Noord-Spanje of Middellandse Zee?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef stinkie het volgende:
Niet door mij. Misschien straks in Spanje tijdens vakantie.
Inmiddels lijken mijn boards wel al geclaimd door de kinderen
regio Estartit. zal golf of kitesurfen wordenquote:
Wel leuk dat surfen meer in beeld komt. Aan de andere kant vind ik surfen in competitieverband een beetje vreemd. Ben bang dat het daar commercieel van wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 04:10 schreef Kowloon het volgende:
Kick. Surfen is nu zelfs een Olympische sport:
http://www.surfermag.com/(...)ow-an-olympic-sport/
Zou mooi zijn als er ook een Nederlander zich weet te kwalificeren.
Heb je een eigen sup? Lessen gehad of gewoon jezelf geleerd?quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef RoaRRR het volgende:
Ook kitesurfer hier![]()
Maar bij gebrek aan wind stap ik op de SUP.
Vorige week was met mijn 5/4 wetsuit en 3mm boots prima te doen.
Ik had geen handschoenen aan en dat voelde ik wel wanneer ik naast mijn plank lag.kkkkkkKoud!
Dus voor golfsurfen zou ik ze wel aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |