abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132351379
De zandmotor is inderdaad een mooie spot. Het kan alleen wel een flinke wandeling zijn om op de juiste plek te komen..

Vanochtend nog ff het water in geweest naast Padang Padang, met mid-hoogwater best een leuke golf!
pi_132500981
Echte Padang Padang werkt pas bij lowtide met een swell van 2m+. Is dan wel meteen een van de moeilijkste spots van Bali
pi_132517378
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:39 schreef martijnnum1 het volgende:
Echte Padang Padang werkt pas bij lowtide met een swell van 2m+. Is dan wel meteen een van de moeilijkste spots van Bali
Daarom zeg ik ook naast Padang Padang. ;) Oftewel Padang Padang Rights
pi_132643224
Nog een Surfweer SMS gehad voor morgen, spreekt van 'epic lompe bakken'. Maakt mij toch wel heel nieuwsgierig.
pi_132650725
Er zit zowaar nog structuur in ook. Wind neemt vanmiddag rap af, dus wellicht interessant.
pi_132655425
Lijkt mij heerlijk om tegenin te peddelen :P Vorige keer met bizar harde wind zag ik ook allemaal mensen met board en al over het strand rollen. Die werden gewoon weggeblazen. Was ook 5min in het water en meteen 15min terug lopen. Was niet te doen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_132656492
Er ligt nu een surfer in (en maakte zowaar een ritje), zie ik op de cam. :) Verder nog een kiter en twee windsurfers. Ben benieuwd of er nog meer in komen.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef ssebass het volgende:
Lijkt mij heerlijk om tegenin te peddelen :P Vorige keer met bizar harde wind zag ik ook allemaal mensen met board en al over het strand rollen. Die werden gewoon weggeblazen. Was ook 5min in het water en meteen 15min terug lopen. Was niet te doen.
Ja stroming zal ook fors zijn bij opkomend tij vandaag.
pi_137074158
Er lijken komende dagen in Scheveningen weer hoge golven te komen!
pi_137091363
Van de winter eigenlijk nog nauwelijks gesurft. Ben even met een andere sport bezig. :)
pi_137095852
Ik heb ook niet gesurft. Ben wel mooi weer surfer en kan niet wachten tot de watertemperatuur wat stijgt. Ga ook nog een long board kopen voor mijn vriendin en die moet dit jaar ook mee :)
Heb echt weer zin om met mijn plank in het water te liggen. Dit jaar overigens weer California! :D
  maandag 24 februari 2014 @ 19:26:33 #236
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_137100535
golven !! altijd goed.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_153201313
Wordt er nog gesurft in dit topic?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 22:02:20 #238
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_153201605
Niet door mij. Misschien straks in Spanje tijdens vakantie.

Inmiddels lijken mijn boards wel al geclaimd door de kinderen :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_153201923
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:02 schreef stinkie het volgende:
Niet door mij. Misschien straks in Spanje tijdens vakantie.

Inmiddels lijken mijn boards wel al geclaimd door de kinderen :+
Noord-Spanje of Middellandse Zee?
pi_153239934
Eind vorig jaar weer naar mijn oude spot geweest, Pacific Beach. Heerlijke golven en voelde erg goed om daar weer te surfen. In NL dit jaar nog niet geweest. Ga de golven maar weer eens in de gaten houden. Zat er toevallig vandaag wel weer aan te denken.
  maandag 8 juni 2015 @ 10:43:42 #241
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_153347265
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 22:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Noord-Spanje of Middellandse Zee?
regio Estartit. zal golf of kitesurfen worden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155127733
Volgende week naar Corralejo, Fuerteventura. Ga daar ook voor het eerst surfen. Ben benieuwd :P
Moeten zij weten
pi_162804361
Superkick. ;) Voor wie de World Surf League wil volgen, met alle toppers van Fanning tot Slater, er zijn regelmatig streams van events op de site van de WSL te zien, inclusief commentaar. Nu is bijvoorbeeld de Fiji Pro op Tavarua bezig, erg tof om te zien nu in Nederland het zomerseizoen in al zijn flatness is losgebarsten. :P
pi_164216070
Kick. Surfen is nu zelfs een Olympische sport _O_ :
http://www.surfermag.com/(...)ow-an-olympic-sport/

Zou mooi zijn als er ook een Nederlander zich weet te kwalificeren.
pi_164218293
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 04:10 schreef Kowloon het volgende:
Kick. Surfen is nu zelfs een Olympische sport _O_ :
http://www.surfermag.com/(...)ow-an-olympic-sport/

Zou mooi zijn als er ook een Nederlander zich weet te kwalificeren.
Wel leuk dat surfen meer in beeld komt. Aan de andere kant vind ik surfen in competitieverband een beetje vreemd. Ben bang dat het daar commercieel van wordt.

Dit jaar zelf trouwens nog niet gaan surfen. Weinig golven hier en het weer nodigt ook niet uit. Binnenkort gelukkig weer naar California :)
  maandag 1 april 2019 @ 18:12:28 #246
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_185974243
Enorme kick! Zijn er nog golfsurfers op fok?
Ik ben net terug van een heerlijke surfvakantie en overweeg nu toch echt ook eens zelf een bord aan te schaffen om in Nederland te gaan surfen. Ik twijfel alleen over welke dikte wetsuit ik moet kopen. Wat dragen jullie? Is een hooded 5/4 dik genoeg als ik nú de noorzee in wil gaan? (Waarschijnlijk met schoentjes en handschoenen?) Of heb je wel echt een 6/5 nodig? (en in de wintermaanden?) Met de kanttekening dat ik het tijdens het sporten altijd snel warm heb (met mijn teamsport ren ik tijdens de training in een hemdje rond als mijn teamgenootjes 3 thermolagen met lange mouwen dragen :') )
pi_186079713
Ik ga zometeen voor het eerst sinds de winter weer de zee op/in met mijn SUP.

Heb een 5/4 wetsuit dus kan je vanavond vertellen of dat te doen was. Dit in combinatie met 3mm boots en 3mm handschoenen.

Surfweer.nl geeft meestal ook advies over welke dikte wetsuit op welke dag slim is.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_186079975
Mooi weer kitesurfer hier. Heb een wetsuit van 6/5 en nog altijd koud :')
pi_186208294
Ook kitesurfer hier ;)

Maar bij gebrek aan wind stap ik op de SUP.

Vorige week was met mijn 5/4 wetsuit en 3mm boots prima te doen.
Ik had geen handschoenen aan en dat voelde ik wel wanneer ik naast mijn plank lag. :D kkkkkkKoud!

Dus voor golfsurfen zou ik ze wel aan doen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_186331947
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef RoaRRR het volgende:
Ook kitesurfer hier ;)

Maar bij gebrek aan wind stap ik op de SUP.

Vorige week was met mijn 5/4 wetsuit en 3mm boots prima te doen.
Ik had geen handschoenen aan en dat voelde ik wel wanneer ik naast mijn plank lag. :D kkkkkkKoud!

Dus voor golfsurfen zou ik ze wel aan doen.
Heb je een eigen sup? Lessen gehad of gewoon jezelf geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')