Doet mij denken aan een Audi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef Kriegel het volgende:
De voorkant doet me denken aan m'n scheerapparaat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef mytroen het volgende:
[..]
dat zijn er minder dan mensen die er wel problemen mee hebben.
Audi's daarin tegen zijn wel goede auto's
Dus? Lamborghini is ook van de VAG maar dat zijn wel kut auto's op vlak van onderhoud en betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]_!
Audi is van VW
Edit : was al gemeld
Megageil.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef Nevermind.. het volgende:
De nieuwe (prototype) golf R![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook niet met de ANWBquote:
evenals Seat. En PON is een kloteleverancier. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe oud de polo van TS is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus? Lamborghini is ook van de VAG maar dat zijn wel kut auto's op vlak van onderhoud en betrouwbaarheid
Die andere zijn nog redelijk betrouwbaar te noemen. Lamborghini's vallen soms half uit elkaar.. Bij een kennis kwam het halve dashboard los, problemen met ophanging, elektronica noem t maar opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef Swiffer het volgende:
[..]
evenals Seat. En PON is een kloteleverancier. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe oud de polo van TS is.
Wikipedia dus.
De verschillende merken zijn binnen het concern sinds 2002 verdeeld in twee groepen:
De Volkswagen groep met:
Volkswagen-Personenkraftwagen
Volkswagen-Lastkraftwagen
¦koda
Bugatti
Bentley
Porsche
Scania
De Audi groep met:
Audi
Seat
Lamborghini
Dat is geen auto maar een opgevoerde gehandicaptenwagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef De_Viborateur het volgende:
Neem een toyota aygo, kan je mee aygo-ballen.
Hayabusa motor er in en hij gaat wel kk hard vriend!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is geen auto maar een opgevoerde gehandicaptenwagen.
Met nog altijd de stootvastheid van een auto die op zulke snelheden niet berekend is, dus één keer ergens opklappen met je turbokoektrommel en je bent deaud.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hayabusa motor er in en hij gaat wel kk hard vriend!
Een auto niet om af te trappen? Wat dan wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef DutchSpike het volgende:
TS kan niet autorijden, een auto is er niet om af te trappen pruters, al helemaal geen Polo.
Een golf, dat is geen auto maar een pauperbakquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef ElRey85 het volgende:
[..]
Een auto niet om af te trappen? Wat dan wel?
Daar heb je het al! Nooit opgevallen dat oma's optrekken met minimaal 4000 toeren?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef mytroen het volgende:
[..]
Hij is 13 jaar lang van mijn omaatje geweest:D
Ik trap m altijd door naar 7000 toeren maar onze auto valt niet uit elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar heb je het al! Nooit opgevallen dat oma's optrekken met minimaal 4000 toeren?
Bij het wegrijden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik trap m altijd door naar 7000 toeren maar onze auto valt niet uit elkaar
Nee, dan brand je de koppeling zo weg. Meestal rustig op laten komen en dan wegblazen zodra koppeling omhoog is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |