Dus daaraan zou het niet moeten liggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook helemaal vrij in om zelf te kiezen wanneer je het doet. Ik doe het bij ieder stoplicht of kruising.
Ja maar jij hebt een Volkswagen Polo en ik heb een Subaru Legacy. Die dingen zijn onverwoestbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
Dus daaraan zou het niet moeten liggen.
Ik heb ook een BMW en die winnen het van subaru's BMW onverslaanbaarquote:Op maandag 7 februari 2011 01:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een Volkswagen Polo en ik heb een Subaru Legacy. Die dingen zijn onverwoestbaar.
Het was een euroavond dan is het altijd wel lachen ander heb je gelijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:08 schreef amenth het volgende:
ts, je bent trouwens echt een faler als je naar rodenburg gaatruzie zoekende boeren club
wat zit je dan te zeuren over je VW? of is die bmw van je papa zekerquote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik heb ook een BMW en die winnen het van subaru's BMW onverslaanbaar
Wat is een euro avondquote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef mytroen het volgende:
[..]
Het was een euroavond dan is het altijd wel lachen ander heb je gelijk.
Nee die BMW is van mijzelfquote:Op maandag 7 februari 2011 01:10 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zit je dan te zeuren over je VW? of is die bmw van je papa zeker
[..]
Wat is een euro avond
Ik had ooit eens een praatje met een ANWB-Service monteur, en die vertelde mij dat hij in de afgelopen 15 jaar maar 1 keer een oproep had van iemand met een Subaru. Die een lekke band hadquote:Op maandag 7 februari 2011 01:09 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik heb ook een BMW en die winnen het van subaru's BMW onverslaanbaar
En geen 1 oproep van een BMW zelf geen lekke band.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een praatje met een ANWB-Service monteur, en die vertelde mij dat hij in de afgelopen 15 jaar maar 1 keer een oproep had van iemand met een Subaru. Die een lekke band had
Komt uiteraard ook niet door het gigantisch aantal subaru's wat er in nederland rondrijdt...quote:Op maandag 7 februari 2011 01:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een praatje met een ANWB-Service monteur, en die vertelde mij dat hij in de afgelopen 15 jaar maar 1 keer een oproep had van iemand met een Subaru. Die een lekke band had
Zal rond de 60.000 zitten. Maar zelfs in verhouding blaast het BMW volledig aan de kant. Japanse auto's zijn gewoon goed. Alhoewel ik in de zomer een Duitser ga kopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Komt uiteraard ook niet door het gigantisch aantal subaru's wat er in nederland rondrijdt...
Als het dan maar geen volkwagen is. voor de rest zijn duiters goede autosquote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zal rond de 60.000 zitten. Maar zelfs in verhouding blaast het BMW volledig aan de kant. Japanse auto's zijn gewoon goed. Alhoewel ik in de zomer een Duitser ga kopen.
Ik heb er al een door de garage naar laten kijken en die hadden het een en ander afgesteld. Toen ik de auto ophaalde vertelde ze me dat ze het niet helemaal weg krijgen de slippen de koppeling. De koppelingsplaten waren nog goed. waarop ik al ??? kreegquote:Op maandag 7 februari 2011 01:17 schreef Shispeed het volgende:
Als je auto opeens zonder aanleiding veel toeren begint te maken, is er nagenoeg altijd een probleem met de koppeling. Mensen met een beetje technische kennis zouden meteen stoppen om te kijken wat er precies mis is en het eventueel fixen, in plaats van de boel naar de klote te rijden![]()
een leer voor de volgende keer!
Niks mis met Volkswagens, zolang ze maar niet aan gort gereden zijn door de vorige bestuurder. Met de Polo van m'n zus en de Golf van haar vriend is niks mis. Ook de Passat tdi van mijn moeders vriend doet het aardig met bijna 450.000 km op de teller. Maar ik neem een Audiquote:Op maandag 7 februari 2011 01:22 schreef mytroen het volgende:
[..]
Als het dan maar geen volkwagen is. voor de rest zijn duiters goede autos
Je had beter een BMW kunnen nemen;)quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niks mis met Volkswagens, zolang ze maar niet aan gort gereden zijn door de vorige bestuurder. Met de Polo van m'n zus en de Golf van haar vriend is niks mis. Ook de Passat tdi van mijn moeders vriend doet het aardig met bijna 450.000 km op de teller. Maar ik neem een Audi
Te duur en de klasse die ik wil hebben is te nieuw voor mijn budget/verzekering.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:26 schreef mytroen het volgende:
[..]
Je had beter een BMW kunnen nemen;)
De prijs is dan ook het enige nadeel bij BMW.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Te duur en de klasse die ik wil hebben is te nieuw voor mijn budget/verzekering.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef mytroen het volgende:
[..]
Ik kan hierover helaas niks vinden.
en dat iedereen denkt dat je een pooier, drugsdealer of patser bentquote:Op maandag 7 februari 2011 01:29 schreef mytroen het volgende:
[..]
De prijs is dan ook het enige nadeel bij BMW.
Ferarri was toch van Fiat?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef amenth het volgende:
[..]
Ik als auto expert kan je vertellen dat audi van volkswagen is beetje dom dus
wat heeft dat met audi en vw te maken???quote:Op maandag 7 februari 2011 01:32 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ferarri was toch van Fiat?
Ferrari is goed te doen, terwijl fiat een mobiel gezwel is.
en die mensen die dat denken maar stieken gewoon jaloers zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 01:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
en dat iedereen denkt dat je een pooier, drugsdealer of patser bent
Mijn golf heeft me anders wel eens in de steek gelaten toen hij uitgezonden werd naar de oorlog11!!11!ZOMFGROFLCOPTERSEXINEENBUNGALOWTENTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Onterechte klacht. Mijn Golf heeft mij nog nooit in de steek gelaten
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn golf heeft me anders wel eens in de steek gelaten toen hij uitgezonden werd naar de oorlog11!!11!ZOMFGROFLCOPTERSEXINEENBUNGALOWTENT
begrijp je hem? De clou is De Golfoorlog. WHAHAHAHAAAAA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAA. Ja of een andere Golf bewoner. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA Inde fik gestoken dan hè. HAHAHAHAHAHAHAHA en dan een zwart geblakerde Golf terug krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef pipojansen het volgende:
of hahahahaha saddam housseijn heeft mijn golf geconfisqueerd tijdens de golfoorlog. hahahahahaha. hij stak mijn golf in brand hahahahahaha
Doet mij denken aan een Audi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef Kriegel het volgende:
De voorkant doet me denken aan m'n scheerapparaat.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef mytroen het volgende:
[..]
dat zijn er minder dan mensen die er wel problemen mee hebben.
Audi's daarin tegen zijn wel goede auto's
Dus? Lamborghini is ook van de VAG maar dat zijn wel kut auto's op vlak van onderhoud en betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]_!
Audi is van VW
Edit : was al gemeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |