tsja die voorspellingen, ze zitten er te vaak naast, als ik de voorspellingen van weer.nl en weeronline vergelijk zie ik dat weeronline de komende tijd voor een noordoosten wind gaat en weer.nl al veel sneller een zuid/zuidwesten wind met wat hogere temperaturen, ze spreken elkaar dus gewoon tegenquote:

WO is weeronline neem ik aan en wat is MC dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
WO -
MC -![]()
Dat jij nog naar WO kijkt![]()
Matig weertje momenteel, temp van 5.2°C bij ZO 3bft en bewolkt

MeteoConsultquote:Op maandag 14 februari 2011 12:06 schreef pinine het volgende:
[..]
WO is weeronline neem ik aan en wat is MC dan?

o.k. bedacht ik me net ook, had er nooit op gelet dat dit de site van weer.nl is, kijk ik vaak naar trouwensquote:

Dat denk ik ja, heel langzaam loopt alles binnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef INViCTuS het volgende:
Dat merk je ook bij wetteronline en wetter3. Weet ook niet of ie nog bezig is, zal wel een storing zijn. De modellen zijn van slag

Mooi blauw is niet lelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Lente hier in Maastricht.

Serieus, dit kan echt alleen maar van een fokker komen, iemand die kou verkiest boven lente(achtig)weer.quote:

...en het is alweer overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:17 schreef DaMart het volgende:
De afgelopen dagen voelde het aan als lente, en nu sneeuwt het hier in Zandvoort.

Ik keek daarstraks uit het raam en er dwarrelden grote sneeuwvlokken naar beneden. Maar twee minuten later was het alweer voorbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF, sneeuw in Zandvoort?
Ik heb niks gezien.

Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
-0.2...lekker weer om te voetballen

Trek wat meer aanquote:

Ik zag dus serieus vandaag een meisje in een rokje dat nauwelijks de onderkant van haar billen raakte, met een heel dunne panty eronderquote:

Same here! En dan met een koud biertje op het terras je ogen uitkijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even tot mijn eerste Rokjesdag van dit jaar

Waarschijnlijk drie lagen kleding + een sjaal en wantenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik aan heb.

Alleen hierom verlang ik al weer naar de lente/zomerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zag dus serieus vandaag een meisje in een rokje dat nauwelijks de onderkant van haar billen raakte, met een heel dunne panty eronder. Terwijl ik al liep te kleumen in mijn spijkerbroek en mijn met bont gevoerde sneakers
. Ik wacht nog wel even tot mijn eerste Rokjesdag van dit jaar

Bijzonder snelle komeet dan, als hij er plotseling was en nu weer weg isquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef braddofiel het volgende:
Hehe ik had een komeet gezien
Iets voor 21:00.

quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bijzonder snelle komeet dan, als hij er plotseling was en nu weer weg is

Dat zag ik gister avond ook, prachtig gezicht inderdaad. Leek ook net of die maan een andere vorm had, net als of er aan de onderkant een stuk is afgesnedenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Scuidward het volgende:
Wauw, zijn er meer mensen die de maan mooi vinden? Net even gekeken en ik kan hem heel mooi zien tussen de wolken door, alsof die zelf een pad erdoorheen heeft gemaakt

quote:Sneeuwval en gladheid hebben vanochtend voor lange files gezorgd op de Nederlandse wegen. Even na 08:00 uur stonden er 58 files met een totale lengte van 375 kilometer.
Op de A2 tussen knooppunt Oudenrijn en Breukelen stond 15 kilometer. Op de A12 tussen Waddinxveen en de Meern stond zelfs 25 kilometer. Opvallend was dat er weinig ongevallen waren. Volgens de politie heeft het verkeer zich goed aangepast aan de omstandigheden.
In januari werd er door sneeuwval zelfs een recorddrukte op de Nederlandse snelwegen gemeld.

quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef pinine het volgende:
vanaf morgen is de winter voorbij, misschien alleen nog een paar nachtvorstjes in maart of april
[ afbeelding ]

Ik weet niet wat jij lult!maar dit zegt piet voor morgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef pinine het volgende:
vanaf morgen is de winter voorbij, misschien alleen nog een paar nachtvorstjes in maart of april
[ afbeelding ]

je bent in de war met 21 Maart, dan is de astronomische winter voorbij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]

1 Maart is de meteorologische winter voorbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
je bent in de war met 21 Maart, dan is de astronomische winter voorbij.

dat dus,ik word hier zo moe van,kom 21 maart maar terug met je lentequote:Op woensdag 23 februari 2011 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
Maart zou ook wel is koud kunnen beginnen en zelf sneeuw daarbij is niet uit te sluiten...

Er is nog nooit een Elfstentocht in maart gereden, het wordt tijd.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:41 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
dat dus,ik word hier zo moe van,kom 21 maart maar terug met je lente

http://www.telegraaf.nl/b(...)wen__.html?cid=shortquote:We hebben aleen tijd geen sneeuw meer gezien in Nederland, maar ons land krijgt in de loop van vandaag weer te maken met mogelijke overlast door sneeuwval.
Een dooifront probeert de kou boven Nederland te verdringen maar gemakkelijk gaat dat niet. Neerslag bereikt vanmiddag het westen waar regen valt maar al snel gaat die over in sneeuw. Vooral in het binnenland kan het enige tijd flink sneeuwen.
Vanaf donderdag lijkt dooi aan de winnende hand.

met winter kun je ook winterkou uitdrukken en het betekent niet dat het ineens lente is maar de kans op ijsdagen en strenge vorst is vanaf de 2e week in maart erg klein (wordt dus niet voorspeld tot die tijd ) en hier bloeien al narcissen trouwensquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:34 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
je bent in de war met 21 Maart, dan is de astronomische winter voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |