dus Zon en met Pasen!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:42 schreef INViCTuS het volgende:
Um die Wochenmitte herum beruhigt sich das Wetter. Bei längeren trockenen Phasen macht sich die Sonne aber vielfach rar.
Pasen... waar zie je dat staan?quote:
Leuke inkijk idd in hoe ze daar te werk gaan. Was voor mij vooralsnog onbekend.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Hobbymaker het volgende:
Mooi artikel!
Weer.nl over een dagje ECWMF![]()
http://www.weer.nl/nl/hom(...)c/article/ecwmf.html
Daar teken ik voorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage hoopt op 15°C (en 's nachts 8 tot 10°C) met carnaval.
Vrouwen in speelse sexy carnavalspakjes.
Geen drie panty's onder mijn tirolerpakjequote:Op zondag 13 februari 2011 13:08 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage hoopt op 15°C (en 's nachts 8 tot 10°C) met carnaval.
Vrouwen in speelse sexy carnavalspakjes.
Achja ik vertrouw het hoe dan ook niet meer, het is echt iedere dag weer compleet andersquote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
GFS gaat weer voor de koude oplossing.
ECMWF kaarten zijn nog in de maak.
Net op tijd... was het alweer vergeten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op National Geograpgic, begin tot nu van de aarde
Interessant. Op Discovery HD is een docu bezig over het onstaan van planeten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op National Geograpgic, begin tot nu van de aarde
en op Dicovery sceince iets over tornado's en tsunami's.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Interessant. Op Discovery HD is een docu bezig over het onstaan van planeten.
Als het op deze manier is ontstaan dan is dat best bizarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Net op tijd... was het alweer vergeten.
Tja die heb ik hier nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Interessant. Op Discovery HD is een docu bezig over het onstaan van planeten.
het verhaal ken ik al... maar de de CGI is een hele mooie toevoeging.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als het op deze manier is ontstaan dan is dat best bizar
[..]
Tja die heb ik hier niet
Ik krijg een beetje een jojo-idee.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:13 schreef aloa het volgende:
GFS gaat weer voor de koude oplossing.
ECMWF kaarten zijn nog in de maak.
In andere woorden: niemand weet het, en het word dus weer 1 grote verassing wat voor weer we volgende week hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje een jojo-idee.
Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, enz.
quote:'Lente wordt droog en zonnig'
Het voorjaar van 2011 wordt zonnig en relatief droog met temperaturen rond normale waarden voor de tijd van het jaar. Dat voorspelt Meteovista / Weeronline maandag.
Volgens meteoroloog Hans Roozen wordt het zachte lenteweer veroorzaakt door de relatief lage temperaturen wat het water in de Noordzee en delen van de Atlantische Oceaan. Oorzaak hiervan is het klimaatfenomeen La Niña, dat voor kouder zeewater rond de evenaar zorgt.
Rond de Noordzee valt volgens Meteovista (pdf) de komende maanden weinig neerslag en is er veel ruimte voor de zon.
Er wordt minder vocht aangevoerd en dus is er minder bewolking. Bovendien zien we dit voorjaar een grote kans op hoge luchtdruk boven West-Europa. Ook dat komt rustig en zonnig weer ten goede, aldus Roozen.
Ook over de zomer doet Meteovista een voorzichtige voorspelling: Tijdens een droge lente neemt het bodemvochtgehalte langzaam af. In Nederland maakt de zomer dan vaak een warme start.
Als de temperaturen nu ook nog aan de hoge kant waren geweest, was het een droomlentequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |