Serieus, dit kan echt alleen maar van een fokker komen, iemand die kou verkiest boven lente(achtig)weer.quote:

...en het is alweer overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:17 schreef DaMart het volgende:
De afgelopen dagen voelde het aan als lente, en nu sneeuwt het hier in Zandvoort.

Ik keek daarstraks uit het raam en er dwarrelden grote sneeuwvlokken naar beneden. Maar twee minuten later was het alweer voorbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:40 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF, sneeuw in Zandvoort?
Ik heb niks gezien.

Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
-0.2...lekker weer om te voetballen

Trek wat meer aanquote:

Ik zag dus serieus vandaag een meisje in een rokje dat nauwelijks de onderkant van haar billen raakte, met een heel dunne panty eronderquote:

Same here! En dan met een koud biertje op het terras je ogen uitkijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even tot mijn eerste Rokjesdag van dit jaar

Waarschijnlijk drie lagen kleding + een sjaal en wantenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik aan heb.

Alleen hierom verlang ik al weer naar de lente/zomerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zag dus serieus vandaag een meisje in een rokje dat nauwelijks de onderkant van haar billen raakte, met een heel dunne panty eronder. Terwijl ik al liep te kleumen in mijn spijkerbroek en mijn met bont gevoerde sneakers
. Ik wacht nog wel even tot mijn eerste Rokjesdag van dit jaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |