10 miljard dollar geven die Amerikanen uit aan superbowlfeestjes en zooi:quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef Nober het volgende:
Sjezus, wat een achterlijk volk is het toch.
Ik heb het nog nooit gekeken.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij gaat nog een leuke avond krijgen
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb net de stream weggeklikt, al die reclame en Amerika verheerlijking doen ze maar in d'r eigen land!
Recessie? Alleen als het uitkomt?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
10 miljard dollar geven die Amerikanen uit aan superbowlfeestjes en zooi:
http://adage.com/superbowl/article?article_id=148472
Die 4 keer een kwartier gaat, inclusief halftime show, zeker 3,5 uur duren. Dat weet je hopelijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gekeken.Wil het wel eens volgen, maar moet eigelijk slapen.
Oh god. Was ik vergeten. Moet morgen om 6:00u gaan werken.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die 4 keer een kwartier gaat, inclusief halftime show, zeker 3,5 uur duren. Dat weet je hopelijk?
Anyhoe, ik ben op de bank liggen en BBC kijken
Dan kun je meteen doorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Oh god. Was ik vergeten. Moet morgen om 6:00u gaan werken.
Brett Favrequote:
Dat probleem heb ik ook elk jaar weerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Oh god. Was ik vergeten. Moet morgen om 6:00u gaan werken.
Jammer dat er geen normaal antwoord kan komen.quote:
Ik herinner mij dat ik het ooit nog eens bekeken heb toen ik nog op school zat. Halverwege ingedommeld en daarna rechtstreeks van uit de zetel naar school.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook elk jaar weer
Maar ja is het waard die ene keer per jaar dat het op is.
Just kidding... Aaron Rodgersquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jammer dat er geen normaal antwoord kan komen.
We zijn niet allemaal kenners hier,m wil het wel graag worden maarja.
Dat dus. En voorlopig ben ik voor de groene.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Allrounder het volgende:
Ik snap er niets van, maar ik vind het prachtig om te zien!
Degene die de bal over de laatste lijn weet te krijgen heeft een touchdown, waar Married with Childeren al niet goed voor was.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Allrounder het volgende:
Ik snap er niets van, maar ik vind het prachtig om te zien!
Tot zover snap ik het ook nog wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Degene die de bal over de laatste lijn weet te krijgen heeft een touchdown, waar Married with Childeren al niet goed voor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |