Ik kijk via Duitse TV. Geen ESPN op mijn kamerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
Heeft iedereen haperingen in het geluid op ESPN America?
Ja. Maar kijk tegelijkertijd ook Fox dus het maakt me niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef JimboSlice het volgende:
Heeft iedereen haperingen in het geluid op ESPN America?
Als het maar spannend blijft.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef Cubewood. het volgende:
Ben benieuwd of ik wakker blijf tot het einde.... moet het toch weer proberen
Ik ken het half.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ben ik de enige die de regels niet kent maar gewoon kijkt voor de sfeer en al het geweld?
Dan zou ik MMA gaan volgenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ben ik de enige die de regels niet kent maar gewoon kijkt voor de sfeer en al het geweld?
Zo zijn we allemaal ooit begonnenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ARD, BBC, ESPN Americaquote:
En BBC1, zonder reclame.quote:
Ik kijk ARD, geen reclames tot nu toequote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Alweer reclame op Fox. Wat de fuck
Amerikanen houden van nationale internationale evenementen. Daarom hebben ze ook de World Series voor honkbal.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef Nober het volgende:
Worldtitle?
Dan moeten er wel meer dan één land meedoen.
Hey Wessiejquote:
Rustig aan met de whiskeyquote:Op maandag 7 februari 2011 00:15 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik heb flink alcohol nodig om mezelf te kalmeren....
Maak je niet druk, er gebeurt toch niets nu. Alleen maar uitgekauwde voorbeschouwingen. Half time is trouwens mooi moment voor een korte nap, met de black eyed peas als showquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Alweer reclame op Fox. Wat de fuck
Ik zit te wachten op een torrent van een andere Amerikaanse tak van sport, Supercross! Maar die torrent laat op zich wachten.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |