hahaha hier ookquote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ook, pizza zit er al in
Steelers!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar, wie heeft er vaker gewonnen? Packers of Steelers?
Steelers, maar je bent hier verplicht voor de Packers!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar, wie heeft er vaker gewonnen? Packers of Steelers?
In dat geval: schenk haar glas nog maar eens volquote:Op maandag 7 februari 2011 00:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Whiskey is voor m'n vriendin. Ik drink gewoon bier.
Ja, dacht ook dat ik dat las. Maar omdat iedereen ineens denkt dat de packers gaan winnen wist ik het niet zekerquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Steelers, maar je bent hier verplicht voor de Packers!
Ik ben voor geen van beide, kan mij het schelen... ik ben voor gebroken botten.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Steelers, maar je bent hier verplicht voor de Packers!
Packers staan er op papier ook beter voor, maar ik ben nog steeds voor de Steelersquote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dacht ook dat ik dat las. Maar omdat iedereen ineens denkt dat de packers gaan winnen wist ik het niet zeker
Die kan je toch gewoon uitzetten?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, ik heb op BBC dus vervelende ondertitels, computergegenereerd, niet kloppend ook. anybody else?
ARD Helaas wel in het Duits, maar goed te volgenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Wessiej het volgende:
Maarja, ik heb op BBC dus vervelende ondertitels, computergegenereerd, niet kloppend ook. anybody else?
Pijpbekkiequote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een lippen heeft dat wijf
Waar is Gordon als je 'm echt nodig hebt!!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een lekker wijf die Lea Michele
ja, ik volg Glee
2nd thatquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een lekker wijf die Lea Michelle
Doe mij Quinn maarquote:Op maandag 7 februari 2011 00:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een lekker wijf die Lea Michele
ja, ik volg Glee
Hoort erbij.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:21 schreef Scribent het volgende:
Wat heerlijk vreselijk tenenkrommend Amerikaans toch dit
Quinnquote:
Exactly. Bring the Lombardi Trophy back to Titletown!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:18 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Packers hebben overigens meer NFL titles dan de Steelers
Als je de helft daarvan ooit bij een Nederlands elftal wedstrijd ziet wordt je gelijk voor rechts schorriemorrie uitgemaaktquote:Op maandag 7 februari 2011 00:20 schreef msnk het volgende:
Omg BBCwat een fucking helden.
Is dit nu zeg maar de grote finale?
En damn wat een fucking nationalisme man![]()
hahaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef JimboSlice het volgende:
Ik heb liever dit dan een randdebiel die met een oranje indianentooi op een trommel staat te rossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |