Dat probleem heb ik ook elk jaar weerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Oh god. Was ik vergeten. Moet morgen om 6:00u gaan werken.
Jammer dat er geen normaal antwoord kan komen.quote:
Ik herinner mij dat ik het ooit nog eens bekeken heb toen ik nog op school zat. Halverwege ingedommeld en daarna rechtstreeks van uit de zetel naar school.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook elk jaar weer
Maar ja is het waard die ene keer per jaar dat het op is.
Just kidding... Aaron Rodgersquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Jammer dat er geen normaal antwoord kan komen.
We zijn niet allemaal kenners hier,m wil het wel graag worden maarja.
Dat dus. En voorlopig ben ik voor de groene.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Allrounder het volgende:
Ik snap er niets van, maar ik vind het prachtig om te zien!
Degene die de bal over de laatste lijn weet te krijgen heeft een touchdown, waar Married with Childeren al niet goed voor was.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Allrounder het volgende:
Ik snap er niets van, maar ik vind het prachtig om te zien!
Tot zover snap ik het ook nog wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Degene die de bal over de laatste lijn weet te krijgen heeft een touchdown, waar Married with Childeren al niet goed voor was.
Als 1 team een pass over het veld gooit, en het andere team vangt hem op uit de lucht, dan heb je een interception, en dan hebben zij dus 4 kansen om 10 yards te makenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ook nog wel.
Thanksquote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef matthijst het volgende:
Superscherpe ESPN Americastream (ff dat programma installeren waar ie om vraagt):
http://molkevision.mo.funpic.de/
Hahaha, en Al Bundy deed dat vier keer in één wedstrijd, echt uitzonderlijk liet hij mij geloven.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ook nog wel.
Thnx.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als 1 team een pass over het veld gooit, en het andere team vangt hem op uit de lucht, dan heb je een interception, en dan hebben zij dus 4 kansen om 10 yards te maken
Zijn nog genoeg football teams in NLquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lijkt mij een hele vette sport om te doen. Jammer dat er in Nederland geen teams meer zijn sinds de stekker er uit is getrokken
Ook gewoon op BBC.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef matthijst het volgende:
Superscherpe ESPN Americastream (ff dat programma installeren waar ie om vraagt):
http://molkevision.mo.funpic.de/
Amersfoort en Lelystad hebben vrij sterke teams!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg football teams in NL
Ik hoorde gister juist dat er geen competitie meer was!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg football teams in NL
Dit was toch wel eens in de ArenA? En op sbs6.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lijkt mij een hele vette sport om te doen. Jammer dat er in Nederland geen teams meer zijn sinds de stekker er uit is getrokken
nog moetenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef DeZoektocht het volgende:
3rd en 6 is dat ze nog 6 yards moeten of al gehad hebben?
Amsterdam Admirals speelden in de Arenaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dit was toch wel eens in de ArenA? En op sbs6.
Amsterdam Admirals jaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dit was toch wel eens in de ArenA? En op sbs6.
Volgens mij gaat dat niet echt verbeteren.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ik voel me als een vrouw die voetbal kijkt; snap er nog weinig van
Amateur American footballquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moest lachen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die doritos reclame is wel mooi
Deze is ook vet:quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die doritos reclame is wel mooi
Laatst? vier jaar geleden, ieder jaar sindsdien een wedstrijd op Wembleyquote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso is er toch elk seizoen een NFL wedstrijd buiten de VS om het elders ook "populair" te maken ?
Laatst nog de Miami Dolphins in Wembley stadium
Bij BBC vullen ze de reclames op met commentaar vanuit de studio. Beter dan bij ESPN America.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef VonHinten het volgende:
Uh, waarom krijgen we nu studiocommentaar op BBC? De wedstrijd ligt stil?
Toekomstige american footballplayers!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Wessiej het volgende:
Dit topic lijkt wel een vrouwengemeenschap tijdens een WK-wedstrijd
Bij Fox hebben ze geniale reclames!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Bij BBC vullen ze de reclames op met commentaar vanuit de studio. Beter dan bij ESPN America.
Zo voel ik me wel een beetje ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Wessiej het volgende:
Gebruiken gewoon die NFL stream en commentaar voor hun beelden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, maar lijken andere beelden, soms...
Helaas wel ja het zou beter over de wedstrijd gaan, maar ja het is leuker om te klagen over de heoveelheid reclames...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje ja.
De stream waar ik naar zit te kijken had een "weetje".quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij Fox hebben ze geniale reclames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |