Als 1 team een pass over het veld gooit, en het andere team vangt hem op uit de lucht, dan heb je een interception, en dan hebben zij dus 4 kansen om 10 yards te makenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ook nog wel.
Thanksquote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef matthijst het volgende:
Superscherpe ESPN Americastream (ff dat programma installeren waar ie om vraagt):
http://molkevision.mo.funpic.de/
Hahaha, en Al Bundy deed dat vier keer in één wedstrijd, echt uitzonderlijk liet hij mij geloven.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ook nog wel.
Thnx.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als 1 team een pass over het veld gooit, en het andere team vangt hem op uit de lucht, dan heb je een interception, en dan hebben zij dus 4 kansen om 10 yards te maken
Zijn nog genoeg football teams in NLquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lijkt mij een hele vette sport om te doen. Jammer dat er in Nederland geen teams meer zijn sinds de stekker er uit is getrokken
Ook gewoon op BBC.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef matthijst het volgende:
Superscherpe ESPN Americastream (ff dat programma installeren waar ie om vraagt):
http://molkevision.mo.funpic.de/
Amersfoort en Lelystad hebben vrij sterke teams!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg football teams in NL
Ik hoorde gister juist dat er geen competitie meer was!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg football teams in NL
Dit was toch wel eens in de ArenA? En op sbs6.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Lijkt mij een hele vette sport om te doen. Jammer dat er in Nederland geen teams meer zijn sinds de stekker er uit is getrokken
nog moetenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:42 schreef DeZoektocht het volgende:
3rd en 6 is dat ze nog 6 yards moeten of al gehad hebben?
Amsterdam Admirals speelden in de Arenaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dit was toch wel eens in de ArenA? En op sbs6.
Amsterdam Admirals jaquote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dit was toch wel eens in de ArenA? En op sbs6.
Volgens mij gaat dat niet echt verbeteren.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ik voel me als een vrouw die voetbal kijkt; snap er nog weinig van
Amateur American footballquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Moest lachen.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die doritos reclame is wel mooi
Deze is ook vet:quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die doritos reclame is wel mooi
Laatst? vier jaar geleden, ieder jaar sindsdien een wedstrijd op Wembleyquote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso is er toch elk seizoen een NFL wedstrijd buiten de VS om het elders ook "populair" te maken ?
Laatst nog de Miami Dolphins in Wembley stadium
Bij BBC vullen ze de reclames op met commentaar vanuit de studio. Beter dan bij ESPN America.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef VonHinten het volgende:
Uh, waarom krijgen we nu studiocommentaar op BBC? De wedstrijd ligt stil?
Toekomstige american footballplayers!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Wessiej het volgende:
Dit topic lijkt wel een vrouwengemeenschap tijdens een WK-wedstrijd
Bij Fox hebben ze geniale reclames!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Bij BBC vullen ze de reclames op met commentaar vanuit de studio. Beter dan bij ESPN America.
Zo voel ik me wel een beetje ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Wessiej het volgende:
Gebruiken gewoon die NFL stream en commentaar voor hun beelden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, maar lijken andere beelden, soms...
Helaas wel ja het zou beter over de wedstrijd gaan, maar ja het is leuker om te klagen over de heoveelheid reclames...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel een beetje ja.
De stream waar ik naar zit te kijken had een "weetje".quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij Fox hebben ze geniale reclames!
ESPN dusquote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De stream waar ik naar zit te kijken had een "weetje".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |