Nee.quote:
Dat is uiterst geheime informatie, waar ik niets concreets over los mag laten.quote:
Okay, ben er zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slapen, kom je zero?kus
quote:
20e dacht ik? En niet te vroeg hoor, ergens in de middagquote:Op maandag 7 februari 2011 10:06 schreef NBT het volgende:
Ez! Welke data hadden we nou afgesproken?Zet ik het in mijn agenda..
chickie!quote:
uur of 2/3 ?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
20e dacht ik? En niet te vroeg hoor, ergens in de middag
En nu op naar mijn werk
gaarquote:
quote:
moet je zelf weten...quote:
Nou, ik heb hele grote tepels, het zijn een soort pannekoeken, en nou heb ik de hele dag al stijve tepels. Zo stijf dat ze glas kunnen snijden bij wijze van spreken.quote:
Dat wil ik wel maar dan trekken al mijn vrouwelijke collega's en vrouwen op straat en in de bus alle kleren van mijn goddelijke, gebronsde lichaamquote:
Whahaha kijk hem dan met z'n tepelsquote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik wel maar dan trekken al mijn vrouwelijke collega's en vrouwen op straat en in de bus alle kleren van mijn goddelijke, gebronsde lichaam
Het is een vloekquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Whahaha kijk hem dan met z'n tepels
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Harde tepels zijn wel geil hoor
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truequote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
okay dan...quote:
Rond dat tijdstip open ik mijn oogjes meestal op zondagquote:
Absoluut...en ook op maandagochtendquote:
OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rond dat tijdstip open ik mijn oogjes meestal op zondag_!
Mja, dag ervoor een verjaardag, wat dus betekent dat ik niet voor een uur of 4 a 5 in mijn nest ligquote:
Wat?quote:
haha!! lekker hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo ben mijn bed maar eens uitgerold
Pfff, dat je dat trekt, ik ga echt elke nacht voor middennacht mijn bed in tenzij ik uit ga maar dan nog is dat rond 3 uurquote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dag ervoor een verjaardag, wat dus betekent dat ik niet voor een uur of 4 a 5 in mijn nest lig
Deze maand welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij hebt elke zaterdag een verjaardag?
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Pfff, dat je dat trekt, ik ga echt elke nacht voor middennacht mijn bed in tenzij ik uit ga maar dan nog is dat rond 3 uuren zo vaak ga ik niet uit.
Ben ik ook. Alleen wat later op de dag. Een mens heeft ook zijn slaap nodigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oooow okemja s'nachts een vent overdag een vent
's avonds een vent, 's ochtends absentquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oooow okemja s'nachts een vent overdag een vent
'Wat later op de dag' is ook relatief. En ik hoef ook niet naar de kerk ofzoquote:
En dan wel vooraan zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
'Wat later op de dag' is ook relatief. En ik hoef ook niet naar de kerk ofzo
Hm, dat brengt me wel op een idee. Een keer vanuit de stad naar een kerkdienst gaan.
Gewoon na een feest even de Jezusbus in, dat telt ook tochquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
'Wat later op de dag' is ook relatief. En ik hoef ook niet naar de kerk ofzo
Hm, dat brengt me wel op een idee. Een keer vanuit de stad naar een kerkdienst gaan.
Op zaterdag lig ik nooit voor 4 uur in bed. En 's zondag moet ik er meestal rond half 10/10 uur weer uit om te gaan voetballen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dag ervoor een verjaardag, wat dus betekent dat ik niet voor een uur of 4 a 5 in mijn nest lig
En dan de polonaise lopen ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja hebben ze een feestende kerel in de kerkgoed idee man!
En uit volle borst meezingenquote:
Been there, done thatquote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon na een feest even de Jezusbus in, dat telt ook toch
Zo nu en dan ben ik net op tijd voor de 3e helft.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op zaterdag lig ik nooit voor 4 uur in bed. En 's zondag moet ik er meestal rond half 10/10 uur weer uit om te gaan voetballen.
zondagvoetbal ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op zaterdag lig ik nooit voor 4 uur in bed. En 's zondag moet ik er meestal rond half 10/10 uur weer uit om te gaan voetballen.
Heb je het al aan de praat?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wel filmen voor ons vermaak Ez!
Whehe, als ik het een keer doe, komt er een verslag met foto, video en tekst uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wel filmen voor ons vermaak Ez!
ik ga altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit een kerk binnengeweest, lijkt me zo saai
Ik welquote:
quote:
Eigenlijk niks, ik zat dat gewoon verplicht aanwezig te zijn, en de dienst voorbij was mocht ik mee naar huis, dit heeft gelukkig maar een jaar geduurdquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat erg NBT schatje tochwat hebben ze met je gedaan
quote:
Klopt, voordeel is wel dat na het voetballen de kater meestal wel verdwenen is.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zondagvoetbal ......das zo kut voetballen met drank op
VLC hier.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens, wie heeft hier VLC/iTunes op de PC waar hij/zij op zit?
Amen to thatquote:Op maandag 7 februari 2011 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wel
Geen idee meer wat ze gezegd hebben trouwens, ik verkeerde niet geheel op deze wereld zeg maar
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/tunein
Aanrader
quote:
kun je wakker worden ... ?quote:
Is dat een live stream? En ga eens wat fatsoenlijke muziek draaien danquote:
Dat wel ja ... gelukkig maar 1 jaartje zondag voetbal gedaan ... en vooral die lucht in de kleedkamer ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klopt, voordeel is wel dat na het voetballen de kater meestal wel verdwenen is.
Meestal gewoon menselijke DJ's ja. Nu een verzoekjesmachine.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dat een live stream? En ga eens wat fatsoenlijke muziek draaien dan
Alles behalve Rick Astley en dat nummer wat er nu op isquote:Op maandag 7 februari 2011 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meestal gewoon menselijke DJ's ja. Nu een verzoekjesmachine.
Wat wil je horen dan?
Hooiquote:
quote:
Whehe, Rick is net geweest man.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alles behalve Rick Astley en dat nummer wat er nu op is
Nog niet alles, we zijn bezig meer muziek er in te zetten. En qua rommel valt het best mee. Plus, het is radio voor iedereen, dus iedereen moet zijn eigen muziek kunnen luisteren toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
Trouwens Ez kun je daar echt alle nummers aanvragen? Word dat niet 1 grote rommel van allerlei stijlen door elkaar?
De ONZ-Radioquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe, Rick is net geweest man.
[..]
Nog niet alles, we zijn bezig meer muziek er in te zetten. En qua rommel valt het best mee. Plus, het is radio voor iedereen, dus iedereen moet zijn eigen muziek kunnen luisteren toch?
Overigens, http://www.onz-radio.nl/
Oh, dus je was niet blij dat je ze allemaal voor jezelf had?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoveel. mannen. niet te geloven
Uiteraardquote:
Ja ik begon met luisteren toen Rick Astley kwamquote:Op maandag 7 februari 2011 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe, Rick is net geweest man.
[..]
Nog niet alles, we zijn bezig meer muziek er in te zetten. En qua rommel valt het best mee. Plus, het is radio voor iedereen, dus iedereen moet zijn eigen muziek kunnen luisteren toch?
Overigens, http://www.onz-radio.nl/
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus je was niet blij dat je ze allemaal voor jezelf had?
Ik luister ook al een tijdje, jou nooit in het topic gezien trouwensquote:
Het zal je verbazen hoeveel mensen dat leuk vinden, jammergenoegquote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik begon met luisteren toen Rick Astley kwam![]()
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar er is muziek waar ik echt niet naar zoek te luisteren en ik weet dat er genoeg mensen niet op mijn hardcore zitten te wachten.
nee, ik vind ze engquote:Op maandag 7 februari 2011 11:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus je was niet blij dat je ze allemaal voor jezelf had?
Hoi, jou ken ik nietquote:
Ohjeej, dan kom ik je versterken !quote:
Hoi.... ik jou ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi, jou ken ik niet
[..]
Ohjeej, dan kom ik je versterken !
Ik bijt niet...of toch welquote:
jeeh, ik voelde me net niet zo thuis met die mannenpraatquote:Op maandag 7 februari 2011 11:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi, jou ken ik niet
[..]
Ohjeej, dan kom ik je versterken !
Kan het me voorstellenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh, ik voelde me net niet zo thuis met die mannenpraat
Ghehe, dat was toeval.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik begon met luisteren toen Rick Astley kwam![]()
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar er is muziek waar ik echt niet naar zoek te luisteren en ik weet dat er genoeg mensen niet op mijn hardcore zitten te wachten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik luister ook al een tijdje, jou nooit in het topic gezien trouwens![]()
Oh, die vind ik vervelendquote:
Tdronequote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef tdrone het volgende:
wat en tempo ineens
ik moet ondertussen ook nog opletten want heb hoorcollege
en die doen zeer ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet bijtendan moet ik een tetanusprik halen
jaa schoenenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen![]()
Zal ik je plaatjes van geweldige schoenen sturen?
mooi!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, die vind ik vervelend
[..]
Tdrone![]()
![]()
Oh, niet hier zijn dan
Oke, blijf ik nog even luisterenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ghehe, dat was toeval.
En jij niet op gitaarmuziek van anderen gok ik
Je had er zaterdagnacht bij moeten zijn man, toen draaide ik allemaal oude hardcore
Zodirect komt Human Resource - Dominator.
neuh we hebben introductie van het blok vandaag dus het gaat nog niet echt ergens over meer wat we gaan doen komende werken (wat ook al in het rooster staatquote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, die vind ik vervelend
[..]
Tdrone![]()
![]()
Oh, niet hier zijn dan
Er staat nu al een uur aan verzoekjes in, ik weet niet hoe laat hij precies komt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, blijf ik nog even luisteren![]()
Ohja, nuttig altijdquote:Op maandag 7 februari 2011 11:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
neuh we hebben introductie van het blok vandaag dus het gaat nog niet echt ergens over meer wat we gaan doen komende werken (wat ook al in het rooster staat)
Hoge hakken zijn mooiquote:
Zeg dat je aantekeningen maakt als ze er iets over vragen ?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:04 schreef tdrone het volgende:
we zitten maar met 8 man + leraar hier dus als ik heel veel ga typen valt dat op
we krijgen nu nog geen stof war we aantekeningen voor hoeven te makenquote:Op maandag 7 februari 2011 12:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zeg dat je aantekeningen maakt als ze er iets over vragen ?
Ohja, dan houdt t opquote:Op maandag 7 februari 2011 12:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
we krijgen nu nog geen stof war we aantekeningen voor hoeven te maken
Mwa van die hele hoge hakken vind ik niet zo mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 12:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoge hakken zijn mooi![]()
Heb ook platte schoenen hoor, op zulk soort schoenen hou je het niet zo lang vol
Geloof dat mijn hoogste hakken 10 of 11 cm zijn..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa van die hele hoge hakken vind ik niet zo mooiEen beetje hakken wel
![]()
Er zit altijd wel iets van een hak onder, anders loopt het niet, maar da's puur de zoolquote:
Hint:quote:
Kistuhhhquote:Op maandag 7 februari 2011 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hint:
[ afbeelding ]
Alleen dan niet het model op deze afbeelding
Zo nu en dan best handigquote:
alleen met carnaval en koud weer ...quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat denk ik
maar ik heb gewoon het lichaam daar niet voor..
Niet alleen "lijkt" hoor ...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je op die kisten loopt lijk je net een lompe boer
aah guppie is backquote:
of je zit in het legerquote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Koud weer, rock concerten, regen..quote:Op maandag 7 februari 2011 12:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
alleen met carnaval en koud weer ...
Hoezo dat danquote:Op maandag 7 februari 2011 12:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat denk ik
maar ik heb gewoon het lichaam daar niet voor..
Dan moet je gewoon opnieuw leren lopen. Ze lopen niets anders dan normale schoenen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar dan zijn het werkschoenen ...quote:
Hmm, mja, ok.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat ik klein en smal bendat ziet er niet uit
Dat je een vrouw was, had ik al door hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben een vrouw Ezen jongens die ermee lopen lijken net lompe boeren
Haha nee.quote:
Daarom zeg ik, die mensen moeten opnieuw leren lopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Graag gedaan Ez, helemaal als ze ermee sloffen
ik dacht dat je dat tegen mij zeiquote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, die mensen moeten opnieuw leren lopen.
Laatslaperquote:Op maandag 7 februari 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Smakelijk pauzehouders, heb net ontbijt achter mn kiezen zitten
Neequote:
Als je sloft of niet kan lopen op die dingen...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat je dat tegen mij zei
De mannelijke variant daarvanquote:
nee je hebt ook mannelijke uggs die zijn erger als kistenquote:
ERGER DANquote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee je hebt ook mannelijke uggs die zijn erger als kisten
wat ook heel erg is kisten + leren vest met bandnamen erop genaaid
Erger alsquote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee je hebt ook mannelijke uggs die zijn erger als kisten
wat ook heel erg is kisten + leren vest met bandnamen erop genaaid
-1 kudo voor Merelquote:Op maandag 7 februari 2011 12:31 schreef 92Merel het volgende:
Overigens, leuke site voor de mannen onder ons http://highheelspassion.blogspot.com/
En nu ben ik echt weg
quote:
goed bezig.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:36 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hoppa 1e 2 tentamens zitten erop
Boobs!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef NBT het volgende:
waar is iedereen nou opeens, heb ik eindelijk tijd voor fok...........
Met een gat in je ruit?quote:
Ja met oa mn kogelgatquote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Met een gat in je ruit?![]()
Ik zal eens ff zoeken
Doe maar jaaaquote:Op maandag 7 februari 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met oa mn kogelgat![]()
Ik heb net een briefje op mn ruit geplakt, zal die ook ff uploaden
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe maar jaaa![]()
wat is FB?kan niks vinden....
En ik maar zoeken in FeedBackquote:
Ghehe blond?quote:
totaal nietquote:
Vakantie?quote:
Fetishbeurs, en we gaan het hele weekendquote:
Jaquote:
Huh, jij hier opeens?quote:
Ahhh okee, hoezo kan je niks meer doen dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb 1 muur al helemaal paars![]()
De kleur heet Lust.
Nu kan ik even niks meer doen
Keuze.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh okee, hoezo kan je niks meer doen dan?
Jah,quote:
okeeee gezellig. Ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jah,
KPD is zo boring in de SC ... moet toch wat he
Stiekem volg ik jou hoorquote:
Ik wist het, stalker!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Stiekem volg ik jou hoor![]()
ja hoop ik dat het gezellig is
Chickiequote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist het, stalker!
Normaal wel, nu is het wat dood hier.
ooow....quote:
quote:
Stiekem is hij wel je grote voorbeeldquote:
eten en kaarten...quote:Op maandag 7 februari 2011 12:41 schreef NBT het volgende:
waar is iedereen nou opeens, heb ik eindelijk tijd voor fok...........
Pauly dan, niet Keenanquote:Op maandag 7 februari 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is hij wel je grote voorbeeld
Hmm lekker die patat met kip en appelmoesquote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef Michhas het volgende:
Voor mij: Biefstuk, met krieltjes en broccoli.
Voor de kids: Patat met kip, en appelmoes.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:16 schreef Michhas het volgende:
Voor mij: Biefstuk, met krieltjes en broccoli.
Voor de kids: Patat met kip, en appelmoes.
is voor mij ook een verassing ... hangt van vrouwlief af ... ik gok een knorr wereldgerechtjequote:
Ja die bedoelde ik ookquote:
Jou in de braadpan?quote:
Micchas eten ? ...quote:
Het haar, de spieren, het bruine kleurtje. Man, we zouden broers kunnen zijn!quote:
Ik gok bestellen, weinig zin om te koken vanavond.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
is voor mij ook een verassing ... hangt van vrouwlief af ... ik gok een knorr wereldgerechtje
Veeg me opquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het haar, de spieren, het bruine kleurtje. Man, we zouden broers kunnen zijn!
hmm lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
is voor mij ook een verassing ... hangt van vrouwlief af ... ik gok een knorr wereldgerechtje
pizza? spare ribs ? rijsttafel ? loempia ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gok bestellen, weinig zin om te koken vanavond.
Ik bedenk me ook net datvandaag moet overwerken dus dat wordt bestellen.
KOM MAAR LANGSquote:
ligt eraan ... hoe ze het klaarmaakt ...quote:
vast lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ligt eraan ... hoe ze het klaarmaakt ...
Ik kom!quote:
Ongetwijfeldquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je smaakte gister anders ook goed hoor
Huh ?....heb ik iets gemist ?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je smaakte gister anders ook goed hoor
spareribs is wel een idee jaquote:Op maandag 7 februari 2011 13:25 schreef madmuppet het volgende:
[..]
pizza? spare ribs ? rijsttafel ? loempia ?
Is te hopen voor derquote:
Korenmarkt 28a!quote:
Ik moest ervoor googlenquote:
Het is ook nooit goed!quote:
Ik kan het niet bijhouden hoorquote:
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |