Nee.quote:
Dat is uiterst geheime informatie, waar ik niets concreets over los mag laten.quote:
Okay, ben er zo.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga slapen, kom je zero?kus
quote:
20e dacht ik? En niet te vroeg hoor, ergens in de middagquote:Op maandag 7 februari 2011 10:06 schreef NBT het volgende:
Ez! Welke data hadden we nou afgesproken?Zet ik het in mijn agenda..
chickie!quote:
uur of 2/3 ?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
20e dacht ik? En niet te vroeg hoor, ergens in de middag
En nu op naar mijn werk
gaarquote:
quote:
moet je zelf weten...quote:
Nou, ik heb hele grote tepels, het zijn een soort pannekoeken, en nou heb ik de hele dag al stijve tepels. Zo stijf dat ze glas kunnen snijden bij wijze van spreken.quote:
Dat wil ik wel maar dan trekken al mijn vrouwelijke collega's en vrouwen op straat en in de bus alle kleren van mijn goddelijke, gebronsde lichaamquote:
Whahaha kijk hem dan met z'n tepelsquote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat wil ik wel maar dan trekken al mijn vrouwelijke collega's en vrouwen op straat en in de bus alle kleren van mijn goddelijke, gebronsde lichaam
Het is een vloekquote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Whahaha kijk hem dan met z'n tepels
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Harde tepels zijn wel geil hoor
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truequote:Op maandag 7 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
okay dan...quote:
Rond dat tijdstip open ik mijn oogjes meestal op zondagquote:
Absoluut...en ook op maandagochtendquote:
OMGquote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rond dat tijdstip open ik mijn oogjes meestal op zondag_!
Mja, dag ervoor een verjaardag, wat dus betekent dat ik niet voor een uur of 4 a 5 in mijn nest ligquote:
Wat?quote:
haha!! lekker hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo ben mijn bed maar eens uitgerold
Pfff, dat je dat trekt, ik ga echt elke nacht voor middennacht mijn bed in tenzij ik uit ga maar dan nog is dat rond 3 uurquote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dag ervoor een verjaardag, wat dus betekent dat ik niet voor een uur of 4 a 5 in mijn nest lig
Deze maand welquote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jij hebt elke zaterdag een verjaardag?
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Pfff, dat je dat trekt, ik ga echt elke nacht voor middennacht mijn bed in tenzij ik uit ga maar dan nog is dat rond 3 uuren zo vaak ga ik niet uit.
Ben ik ook. Alleen wat later op de dag. Een mens heeft ook zijn slaap nodigquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oooow okemja s'nachts een vent overdag een vent
's avonds een vent, 's ochtends absentquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oooow okemja s'nachts een vent overdag een vent
'Wat later op de dag' is ook relatief. En ik hoef ook niet naar de kerk ofzoquote:
En dan wel vooraan zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
'Wat later op de dag' is ook relatief. En ik hoef ook niet naar de kerk ofzo
Hm, dat brengt me wel op een idee. Een keer vanuit de stad naar een kerkdienst gaan.
Gewoon na een feest even de Jezusbus in, dat telt ook tochquote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
'Wat later op de dag' is ook relatief. En ik hoef ook niet naar de kerk ofzo
Hm, dat brengt me wel op een idee. Een keer vanuit de stad naar een kerkdienst gaan.
Op zaterdag lig ik nooit voor 4 uur in bed. En 's zondag moet ik er meestal rond half 10/10 uur weer uit om te gaan voetballen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, dag ervoor een verjaardag, wat dus betekent dat ik niet voor een uur of 4 a 5 in mijn nest lig
En dan de polonaise lopen ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja hebben ze een feestende kerel in de kerkgoed idee man!
En uit volle borst meezingenquote:
Been there, done thatquote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon na een feest even de Jezusbus in, dat telt ook toch
Zo nu en dan ben ik net op tijd voor de 3e helft.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op zaterdag lig ik nooit voor 4 uur in bed. En 's zondag moet ik er meestal rond half 10/10 uur weer uit om te gaan voetballen.
zondagvoetbal ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op zaterdag lig ik nooit voor 4 uur in bed. En 's zondag moet ik er meestal rond half 10/10 uur weer uit om te gaan voetballen.
Heb je het al aan de praat?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wel filmen voor ons vermaak Ez!
Whehe, als ik het een keer doe, komt er een verslag met foto, video en tekst uiteraardquote:Op maandag 7 februari 2011 11:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wel filmen voor ons vermaak Ez!
ik ga altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op maandag 7 februari 2011 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit een kerk binnengeweest, lijkt me zo saai
Ik welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |