Als t een leuke gast is niet, maar t zijn meestal Brittenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vind toch het 'guest in reasonably priced cars' onderdeel te lang duren.
hehequote:
Mja, zelfs dan... vind 't gewoon niet het sterkste onderdeel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t een leuke gast is niet, maar t zijn meestal Britten
En die zijn per definitie niet leuk neequote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t een leuke gast is niet, maar t zijn meestal Britten
Het zijn altijd net ff andere interviews dan standaard, dat vind ik wel leuk.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zelfs dan... vind 't gewoon niet het sterkste onderdeel.
Voornamelijk onbekendquote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die zijn per definitie niet leuk nee
Oooooooooooooooooooooooooooowhquote:
Dat maakt het idd te doen. Maar als ze het hele item weg zouden laten, zou ik er niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zijn altijd net ff andere interviews dan standaard, dat vind ik wel leuk.
ik welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt het idd te doen. Maar als ze het hele item weg zouden laten, zou ik er niet rouwig om zijn.
Dat kanquote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik welt is lache en vooral t rondje is altijd leuk om te zien
Simon Cowelquote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef xFriendx het volgende:
James Blunt, JK of die gast van de jury van Idols, die zijn wel tof.
Jofunu-kun?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef xFriendx het volgende:
James Blunt, JK of die gast van de jury van Idols, die zijn wel tof.
Ik denk dat ie de zanger van Jamiroqai bedoelt, Jay.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die kleine, schattige mannen lopen hier ook genoeg rond hoor.
Ik wil ook wel een rondje doen over 't TopGear Track hoorquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de zanger van Jamiroqai bedoelt, Jay.
jeps, maar die gast kon ook gewoon rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de zanger van Jamiroqai bedoelt, Jay.
I knowquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jeps, maar die gast kon ook gewoon rijdenen heeft een auto collectie om verliefd op te worden
Graag gedaanquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowIk heb alle Top Gears gezien. En ook zijn auto collectie.
Die past in een andere context prima in dit topicquote:
En nu wil je een schouderklopje/koekje/aai over de bol/kriebel*?quote:
Oeh, jij mag me wel kriebelenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu wil je een schouderklopje/koekje/aai over de bol/kriebel*?oorhalen wat niet van toepassing is.
Less clothes is more fun?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die past in een andere context prima in dit topic
Wat heb jij daar meequote:
Koop je later ook een Alfa?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowIk heb alle Top Gears gezien. En ook zijn auto collectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little less conversation, a little more actionquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Koop je later ook een Alfa?
Dat ligt eraan. Mijn ultieme droomauto is natuurlijk een Aston Martin. Maar als ik geld zou hebben voor een Alfa Guilietta, meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ook een optiequote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
A little less conversation, a little more action
Hoezo ik? Ik ken MissM gewoonquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik had trouwens nog wat toegevoegd vanochtend
dacht dat je wat te kort kwamquote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een optie
[..]
Hoezo ik? Ik ken MissM gewoon
Daar heb ik nooit een geheim van gemaaktquote:
Kwestie van komen halenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt
Kan niemand meer klagen dat tieten niet on-topic zijnquote:
checkquote:Op zondag 6 februari 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niemand meer klagen dat tieten niet on-topic zijn
Al wekenquote:
Keuzesquote:
Babs wilde mij nietquote:Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
[..]
En je lag een week geleden vlakbij Babs! Hoe kan dit?
quote:
??quote:
Never mind.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
??
Wat kan het anders zijn dan een keuze?
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Babs wilde mij nietik probeerde em nog te verleiden
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Babs wilde mij nietik probeerde em nog te verleiden
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Never mind.
Peu weet precies wat ik bedoel.
dan ben je er in eens wel weer hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Man je was al te beroerd om 'm te porren zodat ie op zou houden met snurken
Wat heb ík daarmee?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een optie
[..]
Hoezo ik? Ik ken MissM gewoon
quote:
Ik ging er gewoon van uit dat het iets met seks te maken had.quote:
Dat is je associatie met mij?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon van uit dat het iets met seks te maken had.
Dat was het enige puzzelstukje dat ik nog miste. Ik ben het hele feest niet aanwezig geweest, maar ik weet inmiddels van minuut-tot-minuut wat er gebeurde en wie het met wie waarover heeft gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Man je was al te beroerd om 'm te porren zodat ie op zou houden met snurken
Tietenquote:
Wil je mij dat verhaal even mailen dan? Dank je.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was het enige puzzelstukje dat ik nog miste. Ik ben het hele feest niet aanwezig geweest, maar ik weet inmiddels van minuut-tot-minuut wat er gebeurde en wie het met wie waarover heeft gehad.
Is het niet dolletjes?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was het enige puzzelstukje dat ik nog miste. Ik ben het hele feest niet aanwezig geweest, maar ik weet inmiddels van minuut-tot-minuut wat er gebeurde en wie het met wie waarover heeft gehad.
CherryTits!quote:
Dan ga ik voorlopig niets meer posten dat met seks te maken heeftquote:
Op het feest zelf zat je de hele tijd al te lachen als een mekkerende geit omdat je de gesprekken niet snapte. Dat zal niet anders zijn als je het achteraf nog eens leest.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Wil je mij dat verhaal even mailen dan? Dank je.
Wat doe je onvriendelijk. Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op het feest zelf zat je de hele tijd al te lachen als een mekkerende geit omdat je de gesprekken niet snapte. Dat zal niet anders zijn als je het achteraf nog eens leest.
Ik geloof je nietquote:Op zondag 6 februari 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ga ik voorlopig niets meer posten dat met seks te maken heeft
Hij is aan t vissen, z'n feiten kloppen nietquote:
Afhankelijk van wat je als berg kwalificeertquote:Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ook wel internationaal gaan om bergen te zien
CL.I.T.squote:
Zijn het geen polderboobs nee?quote:
* AirwiN pakt de vlammenwerper.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Er zit echt een megapuist op m'n rug, wie helpt me even
Dat is jouw probleemquote:
Ik was al misselijkquote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
MIquote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Wel een mooi woord, polderboobs. Polderjetsers.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn het geen polderboobs nee?
FF kapot knijpen, je snikkel er doorheen halen en klaar. Scheelt weer glijmiddel voor de anale seks.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
MI![]()
Ben je zo lekker op z'n hondjes bezig, kijkt zo'n vieze puist je aan *brrr*
Top planquote:Op zondag 6 februari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF kapot knijpen, je snikkel er doorheen halen en klaar. Scheelt weer glijmiddel voor de anale seks.
Ja, fijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF kapot knijpen, je snikkel er doorheen halen en klaar. Scheelt weer glijmiddel voor de anale seks.
Die kan ik gelukkig goed blockenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
Speciaal voor iedereen met levensechte MI's.
voor de gezelligheidquote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag een fijn boek over seriemoordenaars gelezen. Ik kan er weer tegenaan wat betreft MIs
Werden die moorden zo gedetailleerd beschreven?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag een fijn boek over seriemoordenaars gelezen. Ik kan er weer tegenaan wat betreft MIs
Vannacht in je dromen daarentegen...quote:
Geen probleem voor Samzz!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vannacht in je dromen daarentegen...
Ik droom lucidequote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vannacht in je dromen daarentegen...
Even kijken wanneer de Mitros-mensjes m'n plafond in de douche komen makenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor de gezelligheid![]()
Wanneer kom je langs trouwens?
Gedetailleerd genoeg. Alleen het hoofdstuk over Son of Sam was slecht geschreven.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Werden die moorden zo gedetailleerd beschreven?
Enig idee van de tekst/titel?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik zoek een 'ballad' van Bullet for my Valentine, maar ik kan 'm dus niet vinden.
Welke?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
Blegh, ik zoek een 'ballad' van Bullet for my Valentine, maar ik kan 'm dus niet vinden.
Nee. Geen idee. Ik hoorde 'm zaterdag op City FM, maar er stond geen titel bij.quote:
Ja, dat weet ik dus nietquote:
Dan was 't Bittersweet Memories.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Nee. Geen idee. Ik hoorde 'm zaterdag op City FM, maar er stond geen titel bij.
De enige "ballad" die ik ken is deze:quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Geen idee. Ik hoorde 'm zaterdag op City FM, maar er stond geen titel bij.
[..]
Ja, dat weet ik dus niet
hey, toch niet bieren?quote:
nee over 20 minuten.. nu mn mascara eraf janken...quote:
Tuurlijk. Als er iemand geen onzin vertelt, ben ik het wel.quote:
Nu ik erover nadenk, is dit ook het enige nummer dat een beetje dicht bij een ballad komt en eventueel nog op de radio kan worden gedraaidquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als er iemand geen onzin vertelt, ben ik het wel.
Nadenken, dat zouden meer vrouwen mensen moeten doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Nu ik erover nadenk, is dit ook het enige nummer dat een beetje dicht bij een ballad komt en eventueel nog op de radio kan worden gedraaid
Mja, ik ken de band verder niet, dus ik was net alle liedjes aan het afluisteren, die had ik nog niet gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nadenken, dat zouden meer vrouwen mensen moeten doen.
Ik vind wel meer nummers radio waardig van ze hoor, maar veel ook niet, neequote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de band verder niet, dus ik was net alle liedjes aan het afluisteren, die had ik nog niet gehad.
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind wel meer nummers radio waardig van ze hoor, maar veel ook niet, nee
In 1992 welquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.
AC/DC is een beetje vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.
je tietenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog nooit van ze gehoord.
Maar ja, ik leef dan ook nog in 1992
Het was tijd voor wat andersquote:
Ik bedoel het als vergelijking.quote:
Onzin. Dat ze op de radio niet gedraaid worden zegt niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AC/DC is een beetje vergeten
Arrow speelde wel vaak van de oudere rock enzo, ook AC/DC, Motörhead, Metallica etc..
Klopt, ze hebben geen frequentie meer op de Ether, wat ik jammer vind..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het als vergelijking.
[..]
Onzin. Dat ze op de radio niet gedraaid worden zegt niks.
Arrow luister ik niet zo veel meer, die kan ik in de auto niet vinden.
Zojuist waren ze nog alive and kicking.quote:
Zit op de AM toch, niet FMquote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat dacht ik al. Op de laptop luister ik het nog wel eens. Ik vind het ook jammer, was m'n favo zender in de ether.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben geen frequentie meer op de Ether, wat ik jammer vind..
Ik ben er ook nog.quote:
Truste Sammiequote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga afsluiten en nog een serie afkijken.
Slaap lekker, sweeties![]()
Weet je dat zeker? Dat zou ik dan eventueel nog kunnen proberen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit op de AM toch, niet FM![]()
En slaap lekker
*Kuch*quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog.
Hoewel mijn UI dan weer niet om de tieten draait, ook al ziet niemand dat
En ik zei dat AC/DC vroeger wel regelmatig op de radio werd gedraaid.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dat is een goed nummerquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste Sammie![]()
![]()
Nog een afsluiter voor je:
Samequote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al. Op de laptop luister ik het nog wel eens. Ik vind het ook jammer, was m'n favo zender in de ether.
ooh, wat net gezegd wordt dat die helemaal pleitte is zou ook goed kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dat zou ik dan eventueel nog kunnen proberen.
Het formaat van jouw tieten maakt een hoop goedquote:
Wat de radio betreft wel ja. Erg zonde, vind ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik zei dat AC/DC vroeger wel regelmatig op de radio werd gedraaid.
En tegenwoordig zelden.
Ben het dus eens met JK dat ze, wat air play betreft, een vergeten band zijn anno 2011.
Ik had wel door dat het je niet om de tieten ging.quote:
ze doelde er volgens mij op dat zij wel doorhad dat t niet om de tieten gingquote:
Veel plezierquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wel door dat het je niet om de tieten ging.
Excuusquote:Op zondag 6 februari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze doelde er volgens mij op dat zij wel doorhad dat t niet om de tieten ging
quote:
Oh ja, ook zo eens slapen, kwart voor 4 de wekker weerquote:
quote:
Volgens mij issie al onlinequote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
Ah, that TT reminds me: morgen niet vergeten TopGear binnen te halen. Vanavond dubbel gelegen om die van vorige werk
Nog leuker als je weet wat veel ophef heeft opgeleverd.
Weekend bijna afgelopenquote:
hij staat al online www.eztv.itquote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef JoeBravo het volgende:
Ah, that TT reminds me: morgen niet vergeten TopGear binnen te halen. Vanavond dubbel gelegen om die van vorige werk
Nog leuker als je weet wat veel ophef heeft opgeleverd.
want?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil ook slapen aber ik denk niet dat het gaat lukken ;x
je burgert al goed in, in Duitslandquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Rupsebeest het volgende:
Ik wil ook slapen aber ik denk niet dat het gaat lukken ;x
dat je met me speeddaten op paiqquote:
Haha een datingsite dus :pquote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.paiq.nl een chat site maar dan net ff anders
Ja en nee, dit is wél leuk, zit een uitdaging in door de manier waarop je iemand leert kennen. Als je t wilt uitproberen heb ik wel een uitnodiging voor je met wat extra'squote:
Ach, klinkt wel leukquote:Op maandag 7 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, dit is wél leuk, zit een uitdaging in door de manier waarop je iemand leert kennen. Als je t wilt uitproberen heb ik wel een uitnodiging voor je met wat extra's
Extra vrouwen?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat ie zelf ook wat extra's krijgt
uiteraard, maar dat is toch logisch? Kan ik dr ook helpenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat ie zelf ook wat extra's krijgt
Dat sowiesoquote:
wil jij ook een uitnodiging jongen?quote:
quote:
Nee, met 1 hele leuke ben ik al meer dan tevredenquote:
Zie die eerst maar eens te vinden. Is moeilijk hoor!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, met 1 hele leuke ben ik al meer dan tevreden
een vriendin van me heeft haar grote liefde via Paiq leren kennenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie die eerst maar eens te vinden. Is moeilijk hoor!
Moeilijk? Onmogelijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie die eerst maar eens te vinden. Is moeilijk hoor!
Een ontdekkingsreisquote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus er bestaat geen enkele hele leuke meid?
Wat ben ik dan
ik vroeg me al af hoe lang t zou duren voordat jij me weer op de vingers kwam kijkenquote:
En jij dan?quote:
ik zit in de friendszone bij haar, dus opgesloten kan geen kant meer opquote:
Tja, als ze jou van zich af weet te houden, redt ze zich wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vroeg me al af hoe lang t zou duren voordat jij me weer op de vingers kwam kijken![]()
Maar ik ben onze lieve Rupsebeest aan het leren hoe ze zich moet weren
Ik niet, ik ben lief en onschuldigquote:
Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het hard to believequote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben lief en onschuldig
Ja arme jij, ben je het al een beetje te boven jong?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit in de friendszone bij haar, dus opgesloten kan geen kant meer op
Ja ik weet niet hoe dat komt, dat zeggen er meer. Geheel onterecht, uiteraard.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het hard to believe
Je gaat vooruitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken je voor de rest niet, maar ik vind het hard to believe
quote:
Ik denk dat je foto's in je FoBo zeggen dat je wil in bent voor wild partysquote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe dat komt, dat zeggen er meer. Geheel onterecht, uiteraard.
Really?quote:
quote:
Er zit niet één party foto tussen...quote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je foto's in je FoBo zeggen dat je wil in bent voor wild partys
[..]
Really?
Ik heb nog nooit wat geprobeer bij haar, weet je datquote:Op maandag 7 februari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, als ze jou van zich af weet te houden, redt ze zich wel.
Ik weet beterquote:Op maandag 7 februari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben lief en onschuldig
Nee, ik ga mezelf zo in slaap huilenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja arme jij, ben je het al een beetje te boven jong?
Ging om zijn postgedragquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik kom goed weg wil je zeggen?
Ah dat scheelt al weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging om zijn postgedragniets met jou te maken
Dat was 1) niet de vraag en 2) een middelmatige afleidingsmanoeuvrequote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit niet één party foto tussen...
Schatje, ik heb connectiesquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Peu, jij hebt mij nog nooit iets zien doen wat lief en/of onschuldig zijn tegenspreekt
Ik heb lang volgehouden dat ik lief, schattig en onschuldig was.. maar niemand die dat laatste geloofdequote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Peu, jij hebt mij nog nooit iets zien doen wat lief en/of onschuldig zijn tegenspreekt
Stokerdquote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was 1) niet de vraag en 2) een middelmatige afleidingsmanoeuvre
Dus spill it
Ja hoe komt dat toch he? Gewoon bij voorbaat al niet.. Wat doen we verkeerd Cue?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb lang volgehouden dat ik lief, schattig en onschuldig was.. maar niemand die dat laatste geloofde
Ik weet het nietquote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat toch he? Gewoon bij voorbaat al niet.. Wat doen we verkeerd Cue?
Je straalt het uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoe komt dat toch he? Gewoon bij voorbaat al niet.. Wat doen we verkeerd Cue?
jij blijkbaar ook, al heb ik je volgens mij nog nooit ontmoet ...quote:
Vroeger was ik niet lief?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging om zijn postgedragniets met jou te maken
quote:
Heb je ook nietquote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
jij blijkbaar ook, al heb ik je volgens mij nog nooit ontmoet ...
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je straalt het uit
[..]
jij blijkbaar ook, al heb ik je volgens mij nog nooit ontmoet ...
Wat wil je horen dan?quote:
quote:
Niks, ik weet het antwoord al, had je me vorige week al gezegdquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks, ik weet het antwoord al, had je me vorige week al gezegd
truste meidquote:
weet je de vraag nog, lees maar ff terugquote:Op maandag 7 februari 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zoveel gezegd, geen idee waar je het over hebt eigenlijk.
Wat, van die wilde parties?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je de vraag nog, lees maar ff terug
Je hoeft dit niet als iets negatiefs te zien hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit niet één party foto tussen...
Oh nee hoor, zo vatte ik het ook niet op hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet als iets negatiefs te zien hoor![]()
Laat ik het anders formuleren; Je lijkt een leuk iemand om een leuke stapavond mee te hebben
Die jaquote:
Pfff, beetje de halve avond op de stoel zittenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, zo vatte ik het ook niet op hoor.![]()
Ja, dat kan ook wel al zeg ik het zelf
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pfff, beetje de halve avond op de stoel zitten
daar zat ik wel in jaquote:
Het kostte je een week om daar mee te komen, valt me van je tegenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
Welterusten iedereen![]()
Morgen straks werken
Huh? Ik snap 'm even nietquote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kostte je een week om daar mee te komen, valt me van je tegen
Dat je daar nu pas mee komt, terwijl ik al een week roep dat je op de stoel zatquote:
Nee hoor, lag puur aan de muziekquote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas mee komt, terwijl ik al een week roep dat je op de stoel zat
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2011 00:48 schreef FireFox1 het volgende:
Welterusten iedereen![]()
Morgen straks werken
weltrustenquote:
Nee, komt goed, vind wel een ander frustratie objectquote:
Q!quote:Op maandag 7 februari 2011 06:43 schreef Q. het volgende:
Snuitje!
Ik ken het gevoel, lag er maar een uurtje later in.
CherryBoobs!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:22 schreef DustPuppy het volgende:
Woooh, epic boob action @ CherryLips.![]()
Ik ben ook een tijdje weg hoor
het is instant en wordt niet opgeslagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, misschien ben ik ontzettend aan het slapen hoor, maar sinds wanneer staat dat 'dm' knopje daar en wat is daar anders aan dan pm?
Ja, wel opgeslagen dusquote:Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is instant en wordt niet opgeslagen.
ofzo.
Dat zou het moeten zijn. In beide gevallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is instant en wordt niet opgeslagen.
ofzo.
en dat dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn. In beide gevallen.
Het zou direct en als pop-up moeten verschijnen, max 250 tekens oid. Dus sneller, helaas is het vooral irritanter en vaak heel traag.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:45 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, maar als het allebei hetzelfde doet, wat is dan het punt?
Ah well, ik zit weer in de zeikmodus merk ik.
*happy thoughts* *happy thoughts*
O, die zie ik ook voor het eerstquote:Op maandag 7 februari 2011 07:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, wel opgeslagen duskijk bovenin maar eens helemaal rechts (naast t envelopje)
En niet uit te schakelen!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zou direct en als pop-up moeten verschijnen, max 250 tekens oid. Dus sneller, helaas is het vooral irritanter en vaak heel traag.
Blijkbaar ook niet met mij, anders was het me vast eerder opgevallen. Elk voordeel heb zijn nadeel.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:48 schreef Q. het volgende:
En niet uit te schakelen!
Gelukkig wil niemand direct met mij communiceren.
Aha, dat doe ik verkeerd!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:52 schreef PeuRac het volgende:
ik spam meisjes er net zoveel mee tot ze uit ellende maar met me uit gaanDM
Als we dat nu allemaal doen, dan schakelen ze t vanzelf weer uitquote:
Ach, zolang 'you know who' het niet weer afluistert, zie ik het probleem nietquote:Op maandag 7 februari 2011 07:58 schreef PeuRac het volgende:
Als we dat nu allemaal doen, dan schakelen ze t vanzelf weer uit
Natuurlijk doet ie dat wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ach, zolang 'you know who' het niet weer afluistert, zie ik het probleem niet
Alles wat ooit op/via Fok gegaan is, is geregistreerdquote:Op maandag 7 februari 2011 07:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ach, zolang 'you know who' het niet weer afluistert, zie ik het probleem niet
Wehehe, opbouwende kritiek mag ook al niet meer?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat ooit op/via Fok gegaan is, is geregistreerdZelfs je edit's blijven zichtbaar
![]()
Ooit een keer knallende ruzie om gehad met een Mod, ik had z'n vriendinnetje (die hij neukte terwijl hij getrouwd was en zij nog samenwoonde) voor iets niet zo leuks uit gemaakt, dat wegge-edit en vervolgens ging hij alsnog flippen
Welke mod vraag ik me dan afquote:Op maandag 7 februari 2011 08:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat ooit op/via Fok gegaan is, is geregistreerdZelfs je edit's blijven zichtbaar
![]()
Ooit een keer knallende ruzie om gehad met een Mod, ik had z'n vriendinnetje (die hij neukte terwijl hij getrouwd was en zij nog samenwoonde) voor iets niet zo leuks uit gemaakt, dat wegge-edit en vervolgens ging hij alsnog flippen
Je kan er teveel bedenken die in de beschrijving passen?quote:
Je wilde de helft?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik had dus een keer een vriendinnetje dat vreemd was gegaan. Heel lang mee gepraat en ze zei op een gegeven moment dat ze er niet mee zou kunnen leven als ik haar nu een hoer zou vinden o.i.d.
Ik had echt zoiets van: "Hoezo, kreeg je ervoor betaalt dan?"
Ik weet er veel die getrouwd zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er teveel bedenken die in de beschrijving passen?
Misschien kun je er nog wat over terugvinden in Peu z'n notes.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:38 schreef Tally het volgende:
Ik weet er veel die getrouwd zijn
Meeste daarvan neuken. Al dan niet met hun eigen partner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |