De enige "ballad" die ik ken is deze:quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Geen idee. Ik hoorde 'm zaterdag op City FM, maar er stond geen titel bij.
[..]
Ja, dat weet ik dus niet
hey, toch niet bieren?quote:
nee over 20 minuten.. nu mn mascara eraf janken...quote:
Tuurlijk. Als er iemand geen onzin vertelt, ben ik het wel.quote:
Nu ik erover nadenk, is dit ook het enige nummer dat een beetje dicht bij een ballad komt en eventueel nog op de radio kan worden gedraaidquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als er iemand geen onzin vertelt, ben ik het wel.
Nadenken, dat zouden meer vrouwen mensen moeten doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Nu ik erover nadenk, is dit ook het enige nummer dat een beetje dicht bij een ballad komt en eventueel nog op de radio kan worden gedraaid
Mja, ik ken de band verder niet, dus ik was net alle liedjes aan het afluisteren, die had ik nog niet gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nadenken, dat zouden meer vrouwen mensen moeten doen.
Ik vind wel meer nummers radio waardig van ze hoor, maar veel ook niet, neequote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de band verder niet, dus ik was net alle liedjes aan het afluisteren, die had ik nog niet gehad.
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind wel meer nummers radio waardig van ze hoor, maar veel ook niet, nee
In 1992 welquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.
AC/DC is een beetje vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.
je tietenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog nooit van ze gehoord.
Maar ja, ik leef dan ook nog in 1992
Het was tijd voor wat andersquote:
Ik bedoel het als vergelijking.quote:
Onzin. Dat ze op de radio niet gedraaid worden zegt niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AC/DC is een beetje vergeten
Arrow speelde wel vaak van de oudere rock enzo, ook AC/DC, Motörhead, Metallica etc..
Klopt, ze hebben geen frequentie meer op de Ether, wat ik jammer vind..quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het als vergelijking.
[..]
Onzin. Dat ze op de radio niet gedraaid worden zegt niks.
Arrow luister ik niet zo veel meer, die kan ik in de auto niet vinden.
Zojuist waren ze nog alive and kicking.quote:
Zit op de AM toch, niet FMquote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat dacht ik al. Op de laptop luister ik het nog wel eens. Ik vind het ook jammer, was m'n favo zender in de ether.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben geen frequentie meer op de Ether, wat ik jammer vind..
Ik ben er ook nog.quote:
Truste Sammiequote:Op zondag 6 februari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik ga afsluiten en nog een serie afkijken.
Slaap lekker, sweeties![]()
Weet je dat zeker? Dat zou ik dan eventueel nog kunnen proberen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit op de AM toch, niet FM![]()
En slaap lekker
*Kuch*quote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog.
Hoewel mijn UI dan weer niet om de tieten draait, ook al ziet niemand dat
En ik zei dat AC/DC vroeger wel regelmatig op de radio werd gedraaid.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Dat is een goed nummerquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste Sammie![]()
![]()
Nog een afsluiter voor je:
Samequote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al. Op de laptop luister ik het nog wel eens. Ik vind het ook jammer, was m'n favo zender in de ether.
ooh, wat net gezegd wordt dat die helemaal pleitte is zou ook goed kunnenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dat zou ik dan eventueel nog kunnen proberen.
Het formaat van jouw tieten maakt een hoop goedquote:
Wat de radio betreft wel ja. Erg zonde, vind ik.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik zei dat AC/DC vroeger wel regelmatig op de radio werd gedraaid.
En tegenwoordig zelden.
Ben het dus eens met JK dat ze, wat air play betreft, een vergeten band zijn anno 2011.
Ik had wel door dat het je niet om de tieten ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |