De enige "ballad" die ik ken is deze:quote:Op zondag 6 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Geen idee. Ik hoorde 'm zaterdag op City FM, maar er stond geen titel bij.
[..]
Ja, dat weet ik dus niet
hey, toch niet bieren?quote:
nee over 20 minuten.. nu mn mascara eraf janken...quote:
Tuurlijk. Als er iemand geen onzin vertelt, ben ik het wel.quote:
Nu ik erover nadenk, is dit ook het enige nummer dat een beetje dicht bij een ballad komt en eventueel nog op de radio kan worden gedraaidquote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als er iemand geen onzin vertelt, ben ik het wel.
Nadenken, dat zouden meer vrouwen mensen moeten doen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Nu ik erover nadenk, is dit ook het enige nummer dat een beetje dicht bij een ballad komt en eventueel nog op de radio kan worden gedraaid
Mja, ik ken de band verder niet, dus ik was net alle liedjes aan het afluisteren, die had ik nog niet gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nadenken, dat zouden meer vrouwen mensen moeten doen.
Ik vind wel meer nummers radio waardig van ze hoor, maar veel ook niet, neequote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik ken de band verder niet, dus ik was net alle liedjes aan het afluisteren, die had ik nog niet gehad.
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind wel meer nummers radio waardig van ze hoor, maar veel ook niet, nee
In 1992 welquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.
AC/DC is een beetje vergetenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, erg commercieel zijn ze niet, zo bedoel ik het. Ik kan het waarderen, absoluut. Maar AC/DC bijvoorbeeld, hoor je ook nauwelijks op de radio.
je tietenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nog nooit van ze gehoord.
Maar ja, ik leef dan ook nog in 1992
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |