Ik ben benieuwd welke vrouw van jou dan zo'n zuur persoon gemaakt heeft. Wat een heks moet dat zijn zeg...quote:Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef Deckard het volgende:
Die femke heeft die Gijsbert ook helemaal weer bespeeld, verschrikkelijk gewoon. De nu nog toffe gijsbert zal veranderen in een persoon die constant gestuurd wordt door dat secreet. bah.
quote:
Marita lekt dan uit alle gaten die ze heeft.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dina Tersago, vorig jaar nog Miss België.
[ afbeelding ]
"Is dat een douchekop of ben je blij me te zien?"quote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Marita lekt dan uit alle gaten die ze heeft.
Niks zuurs aan hoor. Niet iedere vrouw is zoals femke, er zijn tenslotte ook nog leuke vrouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke vrouw van jou zo'n zuur persoon gemaakt heeft. Wat een heks moet dat zijn zeg...
iiiiieeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwquote:Op zondag 6 februari 2011 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
"Is dat een douchekop of ben je blij me te zien?"
ieeeuw. iiieeeuwwww ik ga over m'n nek.
ja echt hequote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Zuid-Afrikaanse accent is geniaal trouwens.
Nou inderdaad, de simpelheid straalt er vanaf. Amerikanenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is wel puur hoor.
Puur Amerikaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |