Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Is Boer Zoekt Trien onderbroken? Nou danquote:
Dat zou bestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben nog steeds op texel!
filmpjes mobiel uploaden gaat wel rete traag!
Niks mis met een Sony!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Boer Zoekt Trien onderbroken? Nou dan![]()
Nee dus![]()
Zeg Bar zit jij nou met een SONY te schieten??
Ach, Minolta was primaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Boer Zoekt Trien onderbroken? Nou dan![]()
Nee dus![]()
Zeg Bar zit jij nou met een SONY te schieten??
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, iedereen neukt met iemand anders en jij niet
TT: het was een winderig weekend in NLquote:
Ik zweer gewoon bij Canon, dat is allesquote:
GF, toen hij op zijn scootmobiel vanuit de flat hiernaast naar buiten wilde gaan... resultaat: centrale hal in de fikquote:
Ik wil niet weten waar nog meerquote:
RTL 7quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, grappig en RTL 7 dan Twister uitzenden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF, toen hij op zijn scootmobiel vanuit de flat hiernaast naar buiten wilde gaan... resultaat: centrale hal in de fik.
Wat deed het oor van Symph in jouw bed?quote:
Tsja.. ik in principe ook bij AUDI.. maar rijd toch een peugeotquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zweer gewoon bij Canon, dat is alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Dat logo zag ik. Nu zit ik bij nummer 89. Er is niets op de tvquote:
Nog steeds?? Lekker zegquote:Op zondag 6 februari 2011 20:48 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben nog steeds op texel!
filmpjes mobiel uploaden gaat wel rete traag!
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF, toen hij op zijn scootmobiel vanuit de flat hiernaast naar buiten wilde gaan... resultaat: centrale hal in de fik.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. ik in principe ook bij AUDI.. maar rijd toch een peugeotPeugeotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* Trevland zet een bosje bloemen op de tvquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat logo zag ik. Nu zit ik bij nummer 89. Er is niets op de tv
ik wou bij marijke zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat deed het oor van Symph in jouw bed?
Kut-auto. Van alle auto's die ik heb gehad was dat toch wel de slechtste. Zuipt meer olie dan dieselquote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja.. ik in principe ook bij AUDI..
Ja ja.. ALS je het doet, dan moet je het goed doen!quote:
Wat deed jij in bed met Sympquote:
He, mosterd.quote:
In een hotel? En zo ja, welk hotelquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja ja.. ALS je het doet, dan moet je het goed doen!
ik heb een bommenwerper in beeld, op pauzequote:Op zondag 6 februari 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat logo zag ik. Nu zit ik bij nummer 89. Er is niets op de tv
is allebei goed voor m'n bonusquote:Op zondag 6 februari 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut-auto. Van alle auto's die ik heb gehad was dat toch wel de slechtste. Zuipt meer olie dan diesel
Dat kan ik dan weer helemaal begrijpenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In een hotel? En zo ja, welk hotel
de weerwolfquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer helemaal begrijpen.
Want Marijke![]()
.
vlielandquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in de Koog!
kom je een biertje doen??
en wat MOET ik morgen nog gezien hebben??
Roken is niet goed voor jequote:
Jammer, bis later Crvquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef crv het volgende:
ok was weer ff gezelli tot ooit weer ergens.![]()
mis jullie wel nu ik niet veel tijd meer heb
Jaquote:
True.quote:
DIE boot doet het niet meerquote:
Rokenquote:
Dat ging puick jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Maar wat een boutauto. Je kunt er alleen mee MPG'en.
Geen idee, ben nog niet naar Texel geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in de Koog!
kom je een biertje doen??
en wat MOET ik morgen nog gezien hebben??
mpg-enquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Ik las 'botsauto'quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Die lamme tak ophalen van het station. En weer wegbrengen.quote:
Nee, dat is de enige auto die ik niet naar de klote gereden hebquote:
er zijn 100 hotels in de koogquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog niet naar Texel geweestDas van de Texel Hotelgroep toch? Als ik ga blijf ik bij mijn werkgever slapen
Hotel de Koog dacht ik..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zijn 100 hotels in de kooghoe kom je nou weer bij DAT hotel ??
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige auto die ik niet naar de klote gereden heb
foto'squote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hotel de Koog dacht ik..
Leuke foto's!
misschien ligt het niet aan de auto ....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige auto die ik niet naar de klote gereden heb
Foboquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien ligt het niet aan de auto ....
Nu moet ik nog twee maanden met die Prius. Eens kijken of ik het heel ga inleverenquote:
Het ligt nooit aan de auto. Die ondergaat alleen maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien ligt het niet aan de auto ....
Dat laatste is wel zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu moet ik nog twee maanden met die Prius. Eens kijken of ik het heel ga inleveren
Daarvoor een kettingbotsing: total loss
En daarvoor nog een lulhannes die mijn auto in een parkeergarage aan gort heeft gereden. Geen briefje achterlaten, dat zou te sociaal zijn. Kom je terug van het werk, ligt je gehele motor een paar centimeter verder in je auto
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, grappig en RTL 7 dan Twister uitzenden.
o ja, gefeliciteerd Phenoquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu moet ik nog twee maanden met die Prius. Eens kijken of ik het heel ga inleveren
Daarvoor een kettingbotsing: total loss
En daarvoor nog een lulhannes die mijn auto in een parkeergarage aan gort heeft gereden. Geen briefje achterlaten, dat zou te sociaal zijn. Kom je terug van het werk, ligt je gehele motor een paar centimeter verder in je auto
Tja, dat zeker. Al vond ik die kettingbotsing ook niet tof. Idioot die voor een fietser remde. Die had geen voorrang, dat leer je ze niet af door te remmenquote:
tnxquote:
Ja, eindelijk van die Prius afquote:
neuh.. maar een fietser over je motorkap is ook niet echt een feestjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat zeker. Al vond ik die kettingbotsing ook niet tof. Idioot die voor een fietser remde. Die had geen voorrang, dat leer je ze niet af door te remmen
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat zeker. Al vond ik die kettingbotsing ook niet tof. Idioot die voor een fietser remde. Die had geen voorrang, dat leer je ze niet af door te remmen
Misschien niet, maar het lullige is dat je als automobilist altijd deels schuldig bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is weer zo zonde van je autoquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met door rijden wordt het niet beter
Dat weet ik, ik ben ooit zo'n fietser geweest. En ik had wel voorrangquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar een fietser over je motorkap is ook niet echt een feestje
I know. Belachelijke regel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het lullige is dat je als automobilist altijd deels schuldig bent.
Np, ik had ter verduidelijking naar die foto in die auto willen linken, maar dat gaat niet meer met Fok versie 872.93quote:
veel plezier!quote:
Je moet die deegroller weer ondergaan?quote:
in de busquote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Np, ik had ter verduidelijking naar die foto in die auto willen linken, maar dat gaat niet meer met Fok versie 872.93
Daarom, al die bloedspetters zijn zo lastig er af te krijgenquote:
Wat een idiootquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben ooit zo'n fietser geweest. En ik had wel voorrangHad die 100 km /u ook niet gehoeven van die knakkert
Ja, als je het doet, moet je het goed doen!quote:
Nu je het zegt, een trap in een auto is inderdaad wel raarquote:
Dat is waar maar toch, sommige mensen hadden nooit hun rijbewijs mogen krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je het doet, moet je het goed doen!
En voor jou een enkele ziekenhuis toen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je het doet, moet je het goed doen!
Nu wel lekker gegeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was een beetje vergeten te eten
Oh, bij de weg, ik begreep dat ze die Kirby niet hadden gestopt in de kerstveiling (zucht, ik had het ze voor mijn reis nog zo gezegd...). Nu komt Kirby het spel zo uit, dus dan doe ik een prijsvraag ermee.quote:
Neuk zequote:
Ja, de vraag van vandaag:quote:
Dat is niet zo handig!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Nu nog wel gedaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Dan heb ik weer geluk want had niet mee gedaan met die kerstprijsvraagquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, bij de weg, ik begreep dat ze die Kirby niet hadden gestopt in de kerstveiling (zucht, ik had het ze voor mijn reis nog zo gezegd...). Nu komt Kirby het spel zo uit, dus dan doe ik een prijsvraag ermee.
Ik heb er maar een avondje gelegen, ze probeerden het te repareren. Falers. Maar ik laat het zo zoals het nu is, die prutsers laat ik niets meer doen. het zit al jaren zo, ik doe het er meequote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef OA het volgende:
[..]
En voor jou een enkele ziekenhuis toen?
Nog niet, maar wel bijnaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu wel lekker gegeten?Ik ben verdorie al uren online..
Zeker waar. Gisterenavond op de snelweg een aantal idioten die bijna stil stonden, met hun gare auto's tegen de wind inquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch, sommige mensen hadden nooit hun rijbewijs mogen krijgen
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, de vraag van vandaag:
In de auto, ja of nee?
Zie avatar van Trev. Dat beest krijgt weer een spel. En ik heb een pluche kirby die ik voor een andere prijsvraag in japan gekocht had. maar dat is ergens misgegaan. Dus die geef ik weg bij de review van het spel, zal over een weekje of twee zijn.quote:
Ohnoes! En nuquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Zeker waarvan de rechter voet niet zwaar genoeg van isquote:Op zondag 6 februari 2011 21:06 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker waar. Gisterenavond op de snelweg een aantal idioten die bijna stil stonden, met hun gare auto's tegen de wind in
Nee, jullie mogen gelukkig zijn dat ik hem niet heb mogen halenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch, sommige mensen hadden nooit hun rijbewijs mogen krijgen
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
Potver, vind ik in mijn mp3-map een liedje dat wel bij de KSC past, is er geen Youtubefilmpje van.
Nu weet ze het weer!quote:
Wat was er dan mis?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er maar een avondje gelegen, ze probeerden het te repareren. Falers. Maar ik laat het zo zoals het nu is, die prutsers laat ik niets meer doen. het zit al jaren zo, ik doe het er mee
Zoietsquote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker waarvan de rechter voet niet zwaar genoeg van is
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie avatar van Trev. Dat beest krijgt weer een spel. En ik heb een pluche kirby die ik voor een andere prijsvraag in japan gekocht had. maar dat is ergens misgegaan. Dus die geef ik weg bij de review van het spel, zal over een weekje of twee zijn.
Zo erg ben jij toch niet?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen gelukkig zijn dat ik hem niet heb mogen halen
Van alles. Maar een bot scheef tegen elkaar zetten getuigt van een slechte liniaal bijvoorbeeld. of iemand had nog een banaan voor zijn lunch bij zich om het waterpas te zetten.quote:
Als vrouw mag je op je laten wachten, maar andersquote:Op zondag 6 februari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel bijna![]()
Oh, als jij al uren online bent dan moet ik wel hebben gegeten natuurlijk he
Met jou? Nee. Met iemand anders van FOK!? Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In de auto, ja of nee?
Ik wist het welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Met jou? Nee. Met iemand anders van FOK!? Ja...
Hoiquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 3 uur in de auto gezetquote:Op zondag 6 februari 2011 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In de auto, ja of nee?
Af en toe wilde ik wel naar links om in te halen, maar kon dat gewoon echt nietquote:
Aiquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van alles. Maar een bot scheef tegen elkaar zetten getuigt van een slechte liniaal bijvoorbeeld. of iemand had nog een banaan voor zijn lunch bij zich om het waterpas te zetten.
Bochten niet in kunnen schatten, niet goed op de juiste weghelft kunnen blijven...quote:
Zat je op me te wachten dan, schat?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als vrouw mag je op je laten wachten, maar anders
Maar dus niet van de weg af geblazen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Af en toe wilde ik wel naar links om in te halen, maar kon dat gewoon echt niet
Ahaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bochten niet in kunnen schatten, niet goed op de juiste weghelft kunnen blijven...
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan 3 uur in de auto gezet
Trev??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat eten wequote:
Je reed al helemaal links?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Af en toe wilde ik wel naar links om in te halen, maar kon dat gewoon echt niet
geen O (of D) been, maar het is erg gevoelig. Al zal het niet meer breken, daar is het bot twee keer zo dik als voorheenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ai![]()
Das niet zo handig![]()
Nu heb je een krom been ofzo??
Onderhand een maand of 6 gok ik zo..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zat je op me te wachten dan, schat?
Als je wat wil dan moet je watquote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]3 uur in de auto? Ik vind het soms wel leuk, maar na een half uurtje drie kwartier heb ik toch echt behoefte aan meer ruimte
Tja, maar toen was ik nog niet waar ik zijn moestquote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]3 uur in de auto? Ik vind het soms wel leuk, maar na een half uurtje drie kwartier heb ik toch echt behoefte aan meer ruimte
Dat word op de knieën dan hequote:
Die heeft vandaag nog bij me in de auto gezeten.quote:
Nee, niet eensquote:
Thanks for the reminder, ik moet de foto's nog gaan uitzoeken.quote:
Dan had je me dat ook even moeten vertellen, dat helpt vaak welquote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onderhand een maand of 6 gok ik zo..
he, zo een operatie moet wokkin ook hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ai![]()
Das niet zo handig![]()
Nu heb je een krom been ofzo??
Dan ga je toch op de motorkap verder? Heeft ook wel ietsquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, maar toen was ik nog niet waar ik zijn moest
ge eens etenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan had je me dat ook even moeten vertellen, dat helpt vaak wel![]()
Ga je me een aanzoek doen ja?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat word op de knieën dan he
Hehehquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Suzuki - wind: 0-1
Valt me nog mee, alleen de v-snaar van de suzuki slipt een beetje heel veelquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Sukkels zijn het ook soms..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen O (of D) been, maar het is erg gevoelig. Al zal het niet meer breken, daar is het bot twee keer zo dik als voorheen
Huh?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks for the reminder, ik moet de foto's nog gaan uitzoeken.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, niet eens![]()
Ja die maakt behoorlijk lawaaiquote:Op zondag 6 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee, alleen de v-snaar van de suzuki slipt een beetje heel veel
Shoarma -> Schapen -> Nieuw Zeelandquote:
Lekkerquote:
Dan kan ik niet bij het stuurquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan ga je toch op de motorkap verder? Heeft ook wel iets
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Die heeft vandaag nog bij me in de auto gezeten.
Tieten zijn mooi van Dingetje, een persiflage op een nummer van The Doors. Maar als er geen muziek van is, dan maar de tekst:quote:
quote:tieten zijn mooi tieten zijn prachtig
god allemachtig wat zijn ze mooi
ik rag hem ertussen tijdens het klussen
net als de russen wat een genot
op het strand, badpak, bikini of bloot
op tv, klein middelmatig of groot
in mijn bed op het strand in de doooouch
"dikke tieten, hele dikke tieten, dikke tieten, wat zijn ze mooi" 4x
op het strand, badpak bikini of bloot
op tv, klein middelmatig of groot
in mijn bed op het strand in de doooouch
tieten zijn mooi tieten zijn prachtig
god allemachtig wat zijn ze mooi
ik rag hem ertussen tijdens het klussen
net als de russen wat een genot
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tieten zijn mooi van Dingetje, een persiflage op een nummer van The Doors. Maar als er geen muziek van is, dan maar de tekst:
[..]
Dat is wel minderquote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Pffffff volgens mij ga ik ziek worden.
Eerst hoofdpijn en moe, en nu zit ik m'n darmen heftig te legen![]()
dat klinkt als de griep inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
TMI..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Voor je foute uurtje op radio...quote:
FOK!ken vanaf het toiletquote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Nou, er gaat wel iemand op de knieën, en ik verwacht ook een jaaaa....aaaaa te horen, dus zo mag je het wel zien hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga je me een aanzoek doen ja?
jouw weekend gaat wat langer worden, of je moet vanacht opeens opknappenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Riders On The Stormquote:
Ik weet hetquote:
Wat ben je toch een vies mannetjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nou, er gaat wel iemand op de knieën, en ik verwacht ook een jaaaa....aaaaa te horen, dus zo mag je het wel zien hoor![]()
Ik weet er dan ook nog wel een paarquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog een keer doen
ik weet niet waar jullie het over hebben, maar dat vind ik gewoon een heel vet nummerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut? Die moet ik er even bij zoeken
das de enige die ik dan wel ken ..quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je die niet??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vies komt pas later. Maar daar ga ik niet te ver in, niet mijn dingquote:Op zondag 6 februari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vies mannetje
[..]
Ik weet er dan ook nog wel een paar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar jij hebt toch een bad waar je mooi schoon in kan wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vies komt pas later. Maar daar ga ik niet te ver in, niet mijn ding
quote:
gaan we dat samen doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog een keer doen
Dat is NIET Riders on the stormquote:
Slaap Lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaan we dat samen doen?![]()
lieve allemaal ik duik mijn bed in ik ben kapot
Tot morgen allemaal
Trusten LL!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
Ah nee okee, ik ben nog niet helemaal geschiftquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET Riders on the storm
Truste LLquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah nee okee, ik ben nog niet helemaal geschift
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet waar jullie het over hebben, maar dat vind ik gewoon een heel vet nummer
The Doors klopt, maar ik zou people are strange als titel zeggen.quote:
GMTAquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt niet Riders on the Storm
slaap zachtquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
Braaf.quote:
Dat zei ik ook een paar posts boven je... MPG stuurt wel een rekening.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
The Doors klopt, maar ik zou people are strange als titel zeggen.
ohh frarie!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lig lekker in mijn bed
Helaas nu zonder LL, ST en Trev
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lig lekker in mijn bed
Ja verschillende keren, en ik wil er graag nog een keer terugquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand weleens in Wales geweest? Lijkt me wel wat voor de zomer
Nee man dat is een slappelulnummer. De Doors hebben wel een aantal nummers gemaakt die erg gaaf zijn, maar te veel mensen denken meteen dat ALLES waar "Doors" in voorkomt meteen erg gaaf is. Dat is dus niet zo.quote:
Welke vind jij gaaf??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is een slappelulnummer. De Doors hebben wel een aantal nummers gemaakt die erg gaaf zijn, maar te veel mensen denken meteen dat ALLES waar "Doors" in voorkomt meteen erg gaaf is. Dat is dus niet zo.
het ging meer om het tekstuele gedeeltequote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is een slappelulnummer. De Doors hebben wel een aantal nummers gemaakt die erg gaaf zijn, maar te veel mensen denken meteen dat ALLES waar "Doors" in voorkomt meteen erg gaaf is. Dat is dus niet zo.
Doen wequote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een paar posts boven je... MPG stuurt wel een rekening.
eensquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik zei maar een nummer die ik koel vond van ze, ik wist niet waar jullie het over haddenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand al gezegd dat dat niet Riders on the Storm is?
Welterustenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
Dat probleem heb ik straks ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lig lekker in mijn bed
Nou, Riders on the STorm bijvoorbeeld. Of The Endquote:
kom je hier slapen??quote:
Owh, ik heb weer zo'n geijkte in mij hoofd, maar kom niet op de titel.. Heel domquote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, Riders on the STorm bijvoorbeeld. Of The End![]()
"This is the end...." alleen dan weet je nog niet dat het nummer een kwartier gaat duren![]()
en verder Alabama Song![]()
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij bij mij komen liggen?
[..]
heel stom
Zo lekker knus en warm vanochtendquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij bij mij komen liggen?
[..]
heel stom
quote:
Dat was het zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo lekker knus en warm vanochtend
Love her madly of zo?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik heb weer zo'n geijkte in mij hoofd, maar kom niet op de titel.. Heel dom
Fijn toch, hihiquote:Op zondag 6 februari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was het zeker![]()
Alleen een beetje krap
Ja dat is ook een mooi nummerquote:
Owh noes?? Begint het kreng weer??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lief![]()
waarom doet mijn zij nou zo vervelend sinds ik bijna thuis ben
Das pas de boot missenquote:
quote:
dat staat er tochquote:
Oh ja idd, dat is ook een goeie. wrsl denkt Whisk daar aanquote:
Helaas wel, toen ik op de fiets zat begon het.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh noes?? Begint het kreng weer??
Come on baby bite my wirequote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja idd, dat is ook een goeie. wrsl denkt Whisk daar aan
Welke geur?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ruik de geur nog aan mijn pyjama![]()
Dat is zeker jummie en hoort bij de schappievleesquote:
Wat heb jij een gelukquote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt een pyjama?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
nu.. op texelquote:
Dat maakt het erger hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas wel, toen ik op de fiets zat begon het.
Wil jij mij masseren?
En ik ga dit geniale nummer maar volgens, weltrustenquote:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
Hoezo niet van LL?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet niet of het van het bed van Mart is of van jou![]()
Dan mijn nek?quote:
Misschien rook ik ook wel naar Marts bedquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weet niet of het van het bed van Mart is of van jou![]()
Slaap lekker Phenoquote:Op zondag 6 februari 2011 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ga dit geniale nummer maar volgens, weltrusten
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga ook stoppen, STwil je een boekje voorlezen
Omdat ik niet echt tegen haar aan lag, ST lag in mijn rug, en daar ruik het voornamelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet van LL?
[..]
Dan mijn nek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |