quote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaan we dat samen doen?![]()
lieve allemaal ik duik mijn bed in ik ben kapot
Tot morgen allemaal
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah nee okee, ik ben nog niet helemaal geschift
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet niet waar jullie het over hebben, maar dat vind ik gewoon een heel vet nummer
The Doors klopt, maar ik zou people are strange als titel zeggen.quote:
GMTAquote:Op zondag 6 februari 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt niet Riders on the Storm
slaap zachtquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
Braaf.quote:
Dat zei ik ook een paar posts boven je... MPG stuurt wel een rekening.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
The Doors klopt, maar ik zou people are strange als titel zeggen.
ohh frarie!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lig lekker in mijn bed
Helaas nu zonder LL, ST en Trev
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lig lekker in mijn bed
Ja verschillende keren, en ik wil er graag nog een keer terugquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand weleens in Wales geweest? Lijkt me wel wat voor de zomer
Nee man dat is een slappelulnummer. De Doors hebben wel een aantal nummers gemaakt die erg gaaf zijn, maar te veel mensen denken meteen dat ALLES waar "Doors" in voorkomt meteen erg gaaf is. Dat is dus niet zo.quote:
Welke vind jij gaaf??quote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is een slappelulnummer. De Doors hebben wel een aantal nummers gemaakt die erg gaaf zijn, maar te veel mensen denken meteen dat ALLES waar "Doors" in voorkomt meteen erg gaaf is. Dat is dus niet zo.
het ging meer om het tekstuele gedeeltequote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is een slappelulnummer. De Doors hebben wel een aantal nummers gemaakt die erg gaaf zijn, maar te veel mensen denken meteen dat ALLES waar "Doors" in voorkomt meteen erg gaaf is. Dat is dus niet zo.
Doen wequote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een paar posts boven je... MPG stuurt wel een rekening.
eensquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik zei maar een nummer die ik koel vond van ze, ik wist niet waar jullie het over haddenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand al gezegd dat dat niet Riders on the Storm is?
Welterustenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot morgen allemaal
Dat probleem heb ik straks ookquote:Op zondag 6 februari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Lig lekker in mijn bed
Nou, Riders on the STorm bijvoorbeeld. Of The Endquote:
kom je hier slapen??quote:
Owh, ik heb weer zo'n geijkte in mij hoofd, maar kom niet op de titel.. Heel domquote:Op zondag 6 februari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, Riders on the STorm bijvoorbeeld. Of The End![]()
"This is the end...." alleen dan weet je nog niet dat het nummer een kwartier gaat duren![]()
en verder Alabama Song![]()
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij bij mij komen liggen?
[..]
heel stom
Zo lekker knus en warm vanochtendquote:Op zondag 6 februari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij bij mij komen liggen?
[..]
heel stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |