Rokenquote:
Dat ging puick jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Maar wat een boutauto. Je kunt er alleen mee MPG'en.
Geen idee, ben nog niet naar Texel geweestquote:Op zondag 6 februari 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in de Koog!
kom je een biertje doen??
en wat MOET ik morgen nog gezien hebben??
mpg-enquote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Ik las 'botsauto'quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Die lamme tak ophalen van het station. En weer wegbrengen.quote:
Nee, dat is de enige auto die ik niet naar de klote gereden hebquote:
er zijn 100 hotels in de koogquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog niet naar Texel geweestDas van de Texel Hotelgroep toch? Als ik ga blijf ik bij mijn werkgever slapen
Hotel de Koog dacht ik..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zijn 100 hotels in de kooghoe kom je nou weer bij DAT hotel ??
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige auto die ik niet naar de klote gereden heb
foto'squote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hotel de Koog dacht ik..
Leuke foto's!
misschien ligt het niet aan de auto ....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is de enige auto die ik niet naar de klote gereden heb
Foboquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien ligt het niet aan de auto ....
Nu moet ik nog twee maanden met die Prius. Eens kijken of ik het heel ga inleverenquote:
Het ligt nooit aan de auto. Die ondergaat alleen maar.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien ligt het niet aan de auto ....
Dat laatste is wel zwaar klotequote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu moet ik nog twee maanden met die Prius. Eens kijken of ik het heel ga inleveren
Daarvoor een kettingbotsing: total loss
En daarvoor nog een lulhannes die mijn auto in een parkeergarage aan gort heeft gereden. Geen briefje achterlaten, dat zou te sociaal zijn. Kom je terug van het werk, ligt je gehele motor een paar centimeter verder in je auto
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, grappig en RTL 7 dan Twister uitzenden.
o ja, gefeliciteerd Phenoquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu moet ik nog twee maanden met die Prius. Eens kijken of ik het heel ga inleveren
Daarvoor een kettingbotsing: total loss
En daarvoor nog een lulhannes die mijn auto in een parkeergarage aan gort heeft gereden. Geen briefje achterlaten, dat zou te sociaal zijn. Kom je terug van het werk, ligt je gehele motor een paar centimeter verder in je auto
Tja, dat zeker. Al vond ik die kettingbotsing ook niet tof. Idioot die voor een fietser remde. Die had geen voorrang, dat leer je ze niet af door te remmenquote:
tnxquote:
Ja, eindelijk van die Prius afquote:
neuh.. maar een fietser over je motorkap is ook niet echt een feestjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat zeker. Al vond ik die kettingbotsing ook niet tof. Idioot die voor een fietser remde. Die had geen voorrang, dat leer je ze niet af door te remmen
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat zeker. Al vond ik die kettingbotsing ook niet tof. Idioot die voor een fietser remde. Die had geen voorrang, dat leer je ze niet af door te remmen
Misschien niet, maar het lullige is dat je als automobilist altijd deels schuldig bent.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is weer zo zonde van je autoquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar met door rijden wordt het niet beter
Dat weet ik, ik ben ooit zo'n fietser geweest. En ik had wel voorrangquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar een fietser over je motorkap is ook niet echt een feestje
I know. Belachelijke regel.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het lullige is dat je als automobilist altijd deels schuldig bent.
Np, ik had ter verduidelijking naar die foto in die auto willen linken, maar dat gaat niet meer met Fok versie 872.93quote:
veel plezier!quote:
Je moet die deegroller weer ondergaan?quote:
in de busquote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Np, ik had ter verduidelijking naar die foto in die auto willen linken, maar dat gaat niet meer met Fok versie 872.93
Daarom, al die bloedspetters zijn zo lastig er af te krijgenquote:
Wat een idiootquote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben ooit zo'n fietser geweest. En ik had wel voorrangHad die 100 km /u ook niet gehoeven van die knakkert
Ja, als je het doet, moet je het goed doen!quote:
Nu je het zegt, een trap in een auto is inderdaad wel raarquote:
Dat is waar maar toch, sommige mensen hadden nooit hun rijbewijs mogen krijgenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je het doet, moet je het goed doen!
En voor jou een enkele ziekenhuis toen?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je het doet, moet je het goed doen!
Nu wel lekker gegeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was een beetje vergeten te eten
Oh, bij de weg, ik begreep dat ze die Kirby niet hadden gestopt in de kerstveiling (zucht, ik had het ze voor mijn reis nog zo gezegd...). Nu komt Kirby het spel zo uit, dus dan doe ik een prijsvraag ermee.quote:
Neuk zequote:
Ja, de vraag van vandaag:quote:
Dat is niet zo handig!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was een beetje vergeten te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |