Als je de reclame online hebt voor me zal ik shazam er even na laten kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Het lied bij de promo van deadliest catch die nu op Discovery voorbij komt. (wat mijn zoekwerkzaamheden frustreert is dat ik niet weet welk seizoen uitgezonden zal worden in Nederland).
tijd voor een smartphone met muziekherkenning ....
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:56 schreef BriaNL het volgende:
Ey fok!kers,
Ik zoek een nummer maar weer alleen de clip nog.
Volgens mij 2 mannen en 2 vrouwen die geshminkt zijn met volgens mij de 'kleuren' zwart wit. De clip speelt zich volgens mij af op een circus plaats. Als ik me het goed herinner zagen ze ook zogenaamd iemand door ofzo. Het liedje was dacht ik best bekend rond 2005 ofzo...
Iemand?:)
You, sir, are a god!quote:
Geen dank.quote:
Misschien:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef Radegast het volgende:
http://dai.ly/hQJs2H
Waar ken ik dat deuntje van dat te horen is na een halve minuut en zo rond 2 minuut 50?
Edit: Gevonden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Br0ken het volgende:
Hallo iedereen!
Ik ben op zoek naar een nummer wat in een liveset verwerkt is. Het gaat om de liveset van Adam Beyer & Joel Mull @ Awakenings 06-02-2010. (Techno)
Ik heb de tracklist (voor zover deze bekend is) erop nageslagen, maar zonder succes (track ID's missing)
Het nummer start ongeveer rond 35:00 en eindigt rond 39:00. Het nummer is misschien moeilijk te definiëren, omdat een ander nummer er hoogstwaarschijnlijk doorheen zit.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik kom er niet uit.
Het nummer wat ik bedoel heeft een snelle tromroffel in zich en een 'zwellende' lage basslijn dat ongeveer een paar seconden aanhoudt. (dit hoor je ongeveer als het nummer ingezet wordt en later nog een aantal keer)
Link: http://soundcloud.com/r_c(...)eindhoven-06-02-2010
Alvast dank!
Zet er dan ook bij welke het isquote:
Dat is wel handig jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij welke het is
what the fuckquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef ChatGirl het volgende:
Gerard Ekdom heeft 'm gevonden. Het schijnt Matthew Hegarty - Fisherman's Wife te zijn. Vooralsnog kan niemand hem op MP3/Youtube vinden.
Het goede doel - België?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef zaishen het volgende:
Hallo
http://www.rtl.nl/xl/#/u/22073772-aab0-348b-adaa-783661a444a7/
hoe heet het nummer dat na 08:37 wordt gespeeld? Alvast bedankt!
groet,
Zaishen
Het is niet het originele van het Goede Doel, maar het is wel het juiste nummer.quote:
Zeker niet, ze zet 'Is er leven op Pluto' in.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef bhm het volgende:
Ok, deze wordt heel simpel en waarschijnlijk het snelst opgeloste verzoekje ooit.
Recent nummer, Man speelt op een piano, een donkere man rapt.
In de clip zie je dit ook zo, eerst de piano speler, dan de donkere rapper.
Ook zie je een jongen die gepest wordt op het basketbal veld waar hij muziek zit te luisteren.
Ja! dankjequote:
Dan is het inderdaad lastig zoeken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef bhm het volgende:
[..]
Ja! dankje
Ik wist niks meer, geen zin die in het nummer voorkwam, en geen idee van de artiest, zoek dan maar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |