Geen van beiden, maar bedankt voor het meedenken !quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef kvd het volgende:
[..]
ik heb tijdens het zappen een paar stukjes van W&G gezien. Duet van Karin en Jack was Unforgettable gezongen door Nat King Cole / Nathalie King Cole en door beide
En als het met die 'Just Jack' show had te maken, daar zong hij altijd Christopher Cross - Arthur's Theme (Best that you can do)
Een van die nummers misschien?
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen van beiden, maar bedankt voor het meedenken !
Deze promo ?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef WheeleE het volgende:
Er loopt sinds kort een promo van Desperate Housewives op Net 5, met daaronder een heel apart liedje. Er wordt, letterlijk, 'bombombombom' gezongen, gevolgd doorr een hoge, nasale 'ahahahaaa'.
Als dat enigszins begrijpelijk overkomt...
Ja die!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Deze promo ?
http://www.net5.nl/web/show/id=191658/langid=43
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
U heeft mijn vriendin zeer blij gemaakt
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja die!
Ik heb het liedje al eens eerder op de radio gehoord, een tijd terug. Geen flauw idee meer hoe het heet.
U is geweldig!quote:
Thnxquote:Op maandag 14 februari 2011 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juan Luis Guerra - Burbujas De Amor
Voor dat soort verzoeken is dit topic niet bedoeld, daar kan je een nieuw topic voor openen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:07 schreef BWRaep het volgende:
Eigenlijk zoek ik een beetje meer van dit :
Iemand tips, artiesten, misschien wel een apart genre ?
Het gaat me trouwens vooral om de rock part, het einde mag me gestolen worden.
Ik herhaal, wie kan me halpen?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef HUORATRON het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een clip met een dude die door rotterdam cruised in een oude s-klasse, gaat een keer stil staan en rookt een jointje en rijdt dan weer verder.. Was iets in de richting van hiphop/rap. Wie o wie?
Provider, dacht ik. Van NERD.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:34 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van NERD, The Neptunes of Pharrell Williams.
In de clip zie je Pharrell Williams cruisen op een BMX door Amerikaanse wijken.
Iemand een idee?
Fack Ja!quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Provider, dacht ik. Van NERD.
Wat lief! Die ga ik even quoten, anders gaan mensen weer huilen mhehe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
Daar moet/mag je een eigen topic voor openen.
Dat staat ook gewoon in de openingspost van dit topic, en in mijn post hierboven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wat lief! Die ga ik even quoten, anders gaan mensen weer huilen mhehe.
Die met 'fishermans wife is now departed'? Daar zijn heel veel mensen naar op zoek. Maar niemand heeft tot nu toe het antwoord kunnen vinden. Er is ook al gemaild met Discovery Channel, maar tot nu toe is er nog geen reactie geweest (althans niet in dit topic gepost).quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Het lied bij de promo van deadliest catch die nu op Discovery voorbij komt. (wat mijn zoekwerkzaamheden frustreert is dat ik niet weet welk seizoen uitgezonden zal worden in Nederland).
tijd voor een smartphone met muziekherkenning ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |