Normale DVD jaquote:Op zondag 6 februari 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Normale DVD (geen Blu-Ray)?
Ja, lijkt me top. Maar Rotterdam kom ik niet zovaak...
Afgelopen donderdagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Q-Night in Utreg!![]()
![]()
Poema. Techno. Naar de kika
Ah top, ik ga eerst deel 1 (zometeen) en 2 kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normale DVD ja![]()
Die is hier dubbel omdat ik alle delen had, en m'n broertje alleen 3, en we nu dus in 1 huis zitten
Rielekst!quote:
Volgende is toch pas over 2 weken? Niet volgende week al?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rielekst!
Anja SchneiderWordt een mooi nachtje. En de dag erop naar Amsterdam (waarschijnlijk) of BBQen bij zusje.
Nee, met Q-Night. voor mij danquote:Op zondag 6 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende is toch pas over 2 weken? Niet volgende week al?
de reden gevonden van Ellen Page's petite-ness.. Ze is maar 1.55quote:Op zondag 6 februari 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, ik ga eerst deel 1 (zometeen) en 2 kijken.
Wat heb ik een mooie foto's van jou!quote:
Dat geeft niet. Dat zijn Shakira en Salma Hayek ook zowat.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de reden gevonden van Ellen Page's petite-ness.. Ze is maar 1.55
Dan had je er gisteren bij moeten zijn!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb ik een mooie foto's van jou!
Euh? Dan is knuffelmeisje kleiner dan ik nogquote:Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Dat zijn Shakira en Salma Hayek ook zowat.
Knuffelmeisje is 1,59.
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat heb ik een mooie foto's van jou!
En van jou!quote:
Ken jij mannen die kleiner zijn dan jij? Ik vast wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh? Dan is knuffelmeisje kleiner dan ik nog![]()
Eindelijk iemand!
Ja ik heb er een paar gekregen he.. de ergste heeft knuffelmeisje zeker weggelaten?quote:
Ik ken er geen die kleiner zijn dan ik nee, iig niet rond m'n eigen leeftijdquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken jij mannen die kleiner zijn dan jij? Ik vast wel.
Ik ben ook niet zo groot, maar val nou eenmaal op kleine vrouwen
Hoe kan jij nou erg op foto's staan?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb er een paar gekregen he.. de ergste heeft knuffelmeisje zeker weggelaten?
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou erg op foto's staan?
Filmpjes komen nog. Die zijn zo mogelijk nog beter.
Wat voor leuks heb je bedacht?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb de keus tussen m'n scheidings- en financiële papieren induiken en "iets leuks" doen... guess what i'm gonna do
Ja, ik zei toch dat ik jullie een goed stel vond?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
J. en ik hebben tussendoor nog sneaky hele erge verwijderd. Damage control. Oh en die foto met Gero was ook wel leuk, ik heel streng mijn armen over elkaar
Ik doe te veel en te vaak het laatstequote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb de keus tussen m'n scheidings- en financiële papieren induiken en "iets leuks" doen... guess what i'm gonna do
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch dat ik jullie een goed stel vond?
Hij's leuk toch?
al het anderequote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor leuks heb je bedacht?
Gamen totdat Top Gear begint?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
al het andere
ben nog ff aan het bedenken of ik ga gamen, filmpje kijken, topgear kijken of muziekdvd kijken.
idemquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe te veel en te vaak het laatste
Hoe kan dát nou?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja dat zei je he! Ja hij is leuk idd. Jammer dat ie mijn naam niet kon onthouden
Jawel!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, serieus er bestaat geen beter spul dan de Miracle Crême van John Frieda
Ik kortte hem af tot Dommie...quote:
kan hier geen live uitzending bekijken, heb afl16-02 hier nog staan.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
Gamen, FOK!ken, X-Men, muziek luisteren. pfff... wat een keuze.
Ik zou 'm uit gewoonte nog korter makenquote:
Maar die smeer ik toch niet in m'n haarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel!
Hele smerige maar o zo lekkere kristallen.
hehequote:
Nu al? Oude man!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga richting bed!ook een top plan voor vanavond!
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja dat zei je he! Ja hij is leuk idd. Jammer dat ie mijn naam niet kon onthouden
Je hebt toch BBC2 wel? 21:00quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan hier geen live uitzending bekijken, heb afl16-02 hier nog staan.
why!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...
Moet ook wel, voordat ie 6 maanden kurkdroog gaat
6 uur pas, dan ben ik al een uur aan het werkquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen om 6 uur weer op. Bah, en afgelopen nacht was een beetje wild
nope: digitenne, dus alleen BBC world oidquote:
En of dat boeit!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boeit dat? Hij ontmoet zoooveel vrouwen...
Moet ook wel, voordat ie 6 maanden kurkdroog gaat
Lame, BBC hoort bij je standaard pakket te zitten..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope: digitenne, dus alleen BBC world oid
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthoudenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Maar dan nog, half negen is wel heel ergquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen om 6 uur weer op. Bah, en afgelopen nacht was een beetje wild
Hij was wel erg onder de indruk van het feit dat ik zijn naam nog wist midden in de nacht...quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, een van de grootste afknappers is toch wel een man die m'n naam niet kan onthouden
Niemand moet verbaasd zijn als ik zijn/haar naam 3x vraag op een avondquote:
Jij kent me niet he? Ik roep al 100 jaar dat mn kop een zeef isquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar de fuck is jouw goeie geheugen gebleven?
ik was blij mn eigen naam nog te kennenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was wel erg onder de indruk van het feit dat ik zijn naam nog wist midden in de nacht...
't was ook meer Sarcastischquote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kent me niet he? Ik roep al 100 jaar dat mn kop een zeef is
Ja maar hij was nuchter(ig) toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik was blij mn eigen naam nog te kennen
Ik kan het me voorstellen dat je niet in een keer 15 namen of zo onthoudt. Maar als je in iemand meer ziet dan gewoon vrienden bijvoorbeeld, dan scoor je bij mij geen punten door 3x m'n naam te vragenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand moet verbaasd zijn als ik zijn/haar naam 3x vraag op een avondVan t feestje van vorige week, heel tof en zo, heb ik 1 naam die ik nog niet kende onthouden
mevrouwtjequote:
Ik maak er altijd een grapje van, dan onthoud ik em wel, maar bij 9/vd10 mensen boeit t me idd ook vrij weinig.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dat je niet in een keer 15 namen of zo onthoudt. Maar als je in iemand meer ziet dan gewoon vrienden bijvoorbeeld, dan scoor je bij mij geen punten door 3x m'n naam te vragen
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet alle namen nog van vorige week. Dat heb ik wel onthouden.
Geen idee, weet niet eens over wie je t hebtquote:Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij was nuchter(ig) toch?
Nou ja, ik doelde met m'n afknapper dus vooral op dates die m'n naam niet kunnen onthouden. Dat vind ik behoorlijk triest.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er altijd een grapje van, dan onthoud ik em wel, maar bij 9/vd10 mensen boeit t me idd ook vrij weinig.
Wat ben je dan wel vergeten?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Ja oke, maar dat zal me ook niet gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde met m'n afknapper dus vooral op dates die m'n naam niet kunnen onthouden. Dat vind ik behoorlijk triest.
Mja, ik vind het getuigen van weinig interessequote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zal me ook niet gebeurenAlleen als ik je op t eind van de avond versier, wordt t errug lastig
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
Kan zijn, het is een van de eerste dingen die ik altijd zeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Volgensmij heb je dat idd toen ook tegen mij gezegd toen we naar Lotusss gingenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.
Daar maak je inderdaad geen vrienden mee. Tegenwoordig vertel ik het mensen van tevoren, om ruzies en kwetsingen te voorkomen.
Maar echt fijn is het niet.
Dat je geen namen kunt onthouden?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan zijn, het is een van de eerste dingen die ik altijd zeg.
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.quote:
Ik zeg altijd, als ik je naam wel onthoud, is het of positief, of heel negatief, meestal t laatstequote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik onthoud noch namen noch gezichten. Helaas.
Daar maak je inderdaad geen vrienden mee. Tegenwoordig vertel ik het mensen van tevoren, om ruzies en kwetsingen te voorkomen.
Maar echt fijn is het niet.
ooh dat ja, troost je, ik heb het zelfs compleet gemistquote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.
Hoe heet ik?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, als ik je naam wel onthoud, is het of positief, of heel negatief, meestal t laatste
Dat jaquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Een of ander verhaal over een jochie van 18 dat Miss en ik blijkbaar hebben uitgelachen en 'baby' hebben genoemd vanwege zijn leeftijd, omdat hij het lef had (een van) ons aan te spreken. Zegt ze.
bij een date onthoud ik het zelfs.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het getuigen van weinig interesse
Die weet ik nog welquote:
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, nu niet afleiden van de gaten in jouw geheugen door te insinueren dat het niet gebeurd is!
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bij een date onthoud ik het zelfs.
Maar ik heb wel eens even date gehad met een gozer die ik bij het stappen had ontmoet en die herkende ik dus bijna niet toen ik hem weer zag. Die was echt best pissed
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??
maar die scheer je dan wel over 1 kam. Ik haal ook snel namen door elkaar, kan er niks aan doen, ik probeer het uit alle macht te voorkomen, maar soms is het niet anders.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.
Zou wel kunnen iddquote:Op zondag 6 februari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb je dat idd toen ook tegen mij gezegd toen we naar Lotusss gingen
Oh ja, heb jij die foto? Want die wil ik idd wel graag zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
niemand. maar hij staat op de foto, ms dat je het je dan herinnert.
Nee, maar ik weet dat ie er is. Het was de zoon van de eigenaar ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, heb jij die foto? Want die wil ik idd wel graag zien.
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie waren er dan verder getuige van? Nou, nou nou nou??
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar die scheer je dan wel over 1 kam. Ik haal ook snel namen door elkaar, kan er niks aan doen, ik probeer het uit alle macht te voorkomen, maar soms is het niet anders.
Dat jullie überhaupt een gesprek konden hebben nog! Vagerdsquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehaden dat we ons beide afvroegen waarom we over zo'n totaal niet interessant onderwerp aan t praten waren
Klopt. Vandaar dus ook dat ik meteen met de billen bloot ga. Maar een echt goede netwerker zal ik niet worden denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan me dat wel voorstellen. Nu kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die er niks aan kunnen doen, maar ze zijn er ook die er gewoon geen moeite voor doen en dat vind ik sneu.
Dat laatste heeft er helemaal niks mee te makenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als het van tevoren verteld wordt, dan kan ik mezelf erop instellen. Maar vooralsnog vind ik het getuigen van weinig interesse en professionaliteit als je geen namen kan onthouden.
Hahaha echt waar? Wat vreselijk, ook dat herinner ik me niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik weet zelfs nog waar we t over hebben gehaden dat we ons beide afvroegen waarom we over zo'n totaal niet interessant onderwerp aan t praten waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |