quote:
Medestanders!quote:
Als ik ergens kan pitten heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als we in Joetrekt gaan stappen
Woont Joe in Utrecht?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als we in Joetrekt gaan stappen
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.quote:
Als jij naakt naast mij slaapt heb ik daar geen problemen meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik ergens kan pitten heb ik daar geen problemen mee
Wait what? Er komen nieuwe X-men films?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.
Al betwijfel ik of het een goede keuze is voor hem om X-Men te doen...
Ik zie het al.. dit wordt iets waar we nog over moeten onderhandelen.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij naakt naast mij slaapt heb ik daar geen problemen mee
Yup, alhoewel ik The Fountain wel erg zoetsappig vond. Maar goed, een missertje mag.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb serieus erg veel respect voor een regisseur als hij. Prachtige films heeft hij gemaakt.
Dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wait what? Er komen nieuwe X-men films?
ex-verkouden dus weer helemaal goedquote:
Mooi zoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
ex-verkouden dus weer helemaal goed![]()
Alles gaat gewoon zn gangetje, sporten, schoonmaken, film kijken, werken. No complaints
Hmmm, het is onderhandelbaar ja, maar tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie het al.. dit wordt iets waar we nog over moeten onderhandelen.
Denk dat we er wel uit kunnen komenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, het is onderhandelbaar ja, maar tot op zekere hoogte.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die was er toch al? X-men Origins: Wolverine ?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wolverine krijgt een eigen film en die wordt door hem geregisseerd.
Pi is briljant.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
Helemaal mee eens.
- Pi - goeie film, maar net iets te vaag voor mij
- Requiem for a Dream - top20
- The Fountain - 1
- The Wrestler - steengoeie film
Nolan deed Batman. Gisteren weer gezien. Geweldig gewoon. Dus kan best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |