Egypte, de amateurbeelden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
Ik ben een "Vreselijk" filmpje tegen gekomen over de martelingen van de demonstranten op YOU TUBE
En dan is vreselijk nog zacht uitgedrukt...
plaatsen of niet plaatsen?
Misschien met een spoiler? Of eventueel in het amateurbeelden topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
Ik ben een "Vreselijk" filmpje tegen gekomen over de martelingen van de demonstranten op YOU TUBE
ja, als je er maar een waarschuwing bij zet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
ik kijk hem met geluid uit...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
NIET KIJKEN ALS JE NIET TEGEN SCHOKKEND BEELDEN BESTAND BENT....
Oké, ik ga ook maar even kijken. Realiteit is immers realiteit.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
OMG wat een beesten kunnen mensen soms zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
Ik heb het filmpje gezien, dan wel zonder geluid.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké, ik ga ook maar even kijken. Realiteit is immers realiteit.
facts of war should get out, de waarschuwing is duidelijk lijkt me...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Misstique het volgende:
Mag het iets minder met het plaatsen van martelfilmpjes? Zet ze in ieder geval in een spoiler.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
Eens en ik vind het sowieso ietwat schokkend, hoewel het voornamelijk geluid is wat het erg maakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien, dan wel zonder geluid.
Filmpje mag van mijn part de wereld rond gaan, hoe erg en ver het filmpje ook gaat.
Dat lijken politiestokken te zijn waarmee die man geslagen wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
dit!!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Eens en ik vind het sowieso ietwat schokkend, hoewel het voornamelijk geluid is wat het erg maakt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twijfel aan de echtheid. Waarom zou het gefilmd worden en als dat toch wordt toegestaan, waarom dan zo slecht.
Het lijkt haast wel verf, veel bloed en geen wond te zien.
Yo ik heb die gepostquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Voor het fototopic ben ik opzoek naar al die cartoons.
Heeft iemand nog een idee in welk deel die staan?
Alvast bedankt
Ik ook niet..maar het is wel de realiteit van wat er daar in die landen gebeurd als je je niet aan "HUN" regels houd.quote:
Zet ze toch maar in een spoiler.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
facts of war should get out, de waarschuwing is duidelijk lijkt me...![]()
Ja lijkt me ook wel terecht. Ik blijf ze wel graag gepost zien ook al vind ik sommige van dat soort filmpjes niet echt goed voor mijn nachtrust.quote:
hij had ze al gevonden volgens mij hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef wdn het volgende:
Daniel: Revolutie in Egypte #128: Op naar dag 13
cartoons!
zoo.. ben ik weer . indd. wel goeie docu op AJE ! ( in NL praten ze ook niet over dat soort dingen , enigste die af en toe een balletje opgooid over bizare zaken is zembla)quote:
quote:Even the Japanese ask Mubarak to step down.. Not Egyptians in #Japan! Japanese citizens protested outside Egyptian Embassy in Tokyo #jan25
De mensen leefden al in een 'verneukte' situatiequote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
Ik vind het wel welletjes zo. Er zijn genoeg veranderingen doorgevoerd. Ik stel voor de protesten even op pauze te zetten en het even aan te kijken. Je kunt altijd nog een keer met z'n allen de straat op. Ze verneuken het land op deze manier.
Kon het altijd maar zo zijn.... In heel de wereld. Wilders, kijk je?quote:Nadat christelijke kopten moslims tijdens het gebed beschermden, hebben de moslims op hun beurt zondagochtend de christenen beschermd tijdens hun zondagsdienst.
oh was laatste reaktie die ik zag staan in vorige topicquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
hij had ze al gevonden volgens mij hoor
Er is niets veranderd.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
Ik vind het wel welletjes zo. Er zijn genoeg veranderingen doorgevoerd. Ik stel voor de protesten even op pauze te zetten en het even aan te kijken. Je kunt altijd nog een keer met z'n allen de straat op. Ze verneuken het land op deze manier.
quote:bencnn benwedeman
Enough of this nonsense. It's time to release @AymanM NOW. #freeayman.
voor mensen die nog zin hebben om dit filmpje te bestuderen, in de 1e 30s zie je op de achtergrond gebouwen, daaraan kun je misschien zien waar dit is.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Eens en ik vind het sowieso ietwat schokkend, hoewel het voornamelijk geluid is wat het erg maakt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twijfel aan de echtheid. Waarom zou het gefilmd worden en als dat toch wordt toegestaan, waarom dan zo slecht.
Het lijkt haast wel verf, veel bloed en geen wond te zien.
Edit: Het zou ook gewoon wel echt kunnen zijn hoor, gezien het geluid en de blik in zijn ogen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
Dus verder verneuken is de oplossing.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De mensen leefden al in een 'verneukte' situatie
Welke daadwerkelijke veranderingen danquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
Je snapt volgens mij een groot deel niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
Dus verder verneuken is de oplossing.
Welke veranderingen? Er is nog helemaal niks veranderdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
volgens mij had hij ze al gevonden ...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef wdn het volgende:
Daniel: Revolutie in Egypte #128: Op naar dag 13
cartoons!
Er is een onofficieel werkloosheidcijfer van 20% (het laagste cijfer dat genoemd wordtquote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
Hoi, welkom op FOK!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
gheghequote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kon het altijd maar zo zijn.... In heel de wereld. Wilders, kijk je?
wil je zeggen dat dit "ergens anders vandaan komt "?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
voor mensen die nog zin hebben om dit filmpje te bestuderen, in de 1e 30s zie je op de achtergrond gebouwen, daaraan kun je misschien zien waar dit is.
edit: oja je kunt het ook aan de spreektaal horen natuurlijk.
huh:? ik kreeg het idee dat jij net opperde dat het ergens anders vandaan kwam ????quote:Op zondag 6 februari 2011 18:02 schreef -jos- het volgende:
Ik ga dat youtube martelfilmpje opsturen naar AlJazeera
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi, welkom op FOK!
En lees je even goed in voordat je onzin plaatst. Of je moet jezelf willen begeven naar nummer 47, daar kan het wel. Hier zit je op nummer 190.
Ja, eigenlijk zijn het allemaal stiekem Nederlanders en gaan ze straks weer naar huis om DWDD te kijken. Dit is 1 grote flashmobquote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Er is een onofficieel werkloosheidcijfer van 20% (het laagste cijfer dat genoemd wordt)
Er zijn heel veel daklozen in Cairo.
Stel alles wat daar staat is werkloos en/of dakloos dan hoeven die niks anders te doen dan op het plein te staan
Zoveel mensen met leger/camouflagebroeken die niet in het leger zitten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
maarre je ziet dat er iemand met een legerbroek aan , hem mee vast houd!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij moet Fok! nieuwemensenbegroeter worden
Nou het leek mij dat het fake kon zijn omdat je niet specifiek ziet dat die gast zwaar verwond wordt. Maar goed misschien zoekt AlJazeera dan uit of dit authentiek is.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
huh:? ik kreeg het idee dat jij net opperde dat het ergens anders vandaan kwam ????
Als dat waar is, is dus een kwart van de mensen daar aan het demonstreren..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:01 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Over 250,000 anti-Mubarak protesters in Mansoura (120km/75miles Northeast of Cairo Pop. 1.1 million)
Behalve dat de eerste link naar forum 49 gaat en niet 47quote:Op zondag 6 februari 2011 18:08 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij moet Fok! nieuwemensenbegroeter worden
ja duh dat snap ik ook wel , maar leek er sterk op dat dat toch wel een militair was hoor!!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoveel mensen met leger/camouflagebroeken die niet in het leger zitten.
In Cairo zijn ook veel mensen uit andere steden. Kan daar ook zijn gebeurd he.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als dat waar is, is dus een kwart van de mensen daar aan het demonstreren..
(ik kom weer even kijken naar de stand)
Hee, oefening baart kunstquote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Behalve dat de eerste link naar forum 49 gaat en niet 47
Vanwege die broek, of heb je meer aanwijzingen?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ja duh dat snap ik ook wel , maar leek er sterk op dat dat toch wel een militair was hoor!!
De schoenen leken ook meer legerkisten.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege die broek, of heb je meer aanwijzingen?
Maar ja, legerbroeken zullen daar ook wel door burgers te verkrijgen zijn...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja duh dat snap ik ook wel , maar leek er sterk op dat dat toch wel een militair was hoor!!
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
voor mensen die nog zin hebben om dit filmpje te bestuderen, in de 1e 30s zie je op de achtergrond gebouwen, daaraan kun je misschien zien waar dit is.
edit: oja je kunt het ook aan de spreektaal horen natuurlijk.
n.a.v. je reactie ( bovenaan )quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nou het leek mij dat het fake kon zijn omdat je niet specifiek ziet dat die gast zwaar verwond wordt. Maar goed misschien zoekt AlJazeera dan uit of dit authentiek is.
Ik volg het al een tijdje... Mijn familie woont daar. Ik vind het echt genoeg geweest. Jullie zijn wel erg pro-protest. Er moet toch een keer een eind aan komen? Hoe ver willen ze het laten komen? Armoede moet op een andere manier aangepakt worden, als Mubarak weg is, dan is er niet opeens een oplossing.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoi, welkom op FOK!
En lees je even goed in voordat je onzin plaatst. Of je moet jezelf willen begeven naar nummer 47, daar kan het wel. Hier zit je op nummer 190.
Als Mubarak echt van zijn land houd kan ie aftreden en kan de wederopbouw beginnen. Maar ik denk dat Mubarak alleen maar een egoïstische sadistische moordende klootzak is.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:00 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
Daarom. Plus, bij een stad die vlakbij Caïro zelf ligt lijkt me dat de mensen uit de buurt die willen protesteren naar Tahrir trekken. Dus als die cijfers kloppen vermoed ik veel locals en inderdaad 20+% opkomst.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
In Cairo zijn ook veel mensen uit andere steden. Kan daar ook zijn gebeurd he.
250.000 op een pop van 1.1m is heel veel. Normaal is +-5% bereid en in staat om te protesteren.
Dit is 20+%
kijk de film zelf ff dan jah! kan je met je eigen ogen zien wat ik bedoel ,quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege die broek, of heb je meer aanwijzingen?
Ja hoor, Mubarak kan aftreden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef thecamel1982 het volgende:
Er moet toch een keer een eind aan komen?
quote:Eyes on Egyptian Nat'l TV: Reporting that life is getting back to normal. Banks functioning well, etc. #Egypt #jan25
Dit zou je eerder aan Mubarak e.d. moeten vragen, dan aan de rebellen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef thecamel1982 het volgende:
Er moet toch een keer een eind aan komen? Hoe ver willen ze het laten komen? Armoede moet op een andere manier aangepakt worden
de stokken die gebruikt werden en die je zag , was wel de "politie/ leger stok " maar nogmaals ik opperde het meer ( zie andere reactie van mij ) maar ik vermoed wel dat het een militair was , maar goed , er is ook verwarring of het filmpje nu wel of niet echt is ....quote:Op zondag 6 februari 2011 18:13 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar ja, legerbroeken zullen daar ook wel door burgers te verkrijgen zijn...
wat vind jou familie eigenlijk ? ik ben zeer benieuwd ..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
Ik volg het al een tijdje... Mijn familie woont daar. Ik vind het echt genoeg geweest. Jullie zijn wel erg pro-protest. Er moet toch een keer een eind aan komen? Hoe ver willen ze het laten komen? Armoede moet op een andere manier aangepakt worden, als Mubarak weg is, dan is er niet opeens een oplossing.
ook dat ... maar goed , moeten ze zelf maar ff het filmpje bekijken ..( stokken ook errug "origineel ")quote:Op zondag 6 februari 2011 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
De schoenen leken ook meer legerkisten.
Doe even chill.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kijk de film zelf ff dan jah! kan je met je eigen ogen zien wat ik bedoel ,
en was ook meer een reactie om te kijken wat anderen hebben gezien ik citeer mezelf even ;
"maarre je ziet dat er iemand met een legerbroek aan , hem mee vast houd!!!!!!!!!!!!!!!"
dus zoals je leest opper ik het daar in eerste instantie en ja ik vermoed dat het een militair is geweest
Er staan alleen nog tienduizenden mensen te protesteren op het grootste plein in je hoofdstad. Maar verder..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:17 schreef yavanna het volgende:
Doorlopen mensen, niets aan de hand.
[..]
Dit kun je toch niet echt menen? Ik kan me er wel in vinden dat het dagelijks leven weer door moet gaan, zodat de mensen die wel een goed leven hebben in Egypte weer verder kunnen. Mensen die daar ondertussen al 13 dagen staan te demonstreren hebben in mijn ogen het volste recht om dat te doen. Ik ben niet voor de demonstratie, ik zou graag zien dat iedereen weer terug kan naar hun normale leven.. Maar dan liever wel nadat ze wat bereikt hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
Ik volg het al een tijdje... Mijn familie woont daar. Ik vind het echt genoeg geweest. Jullie zijn wel erg pro-protest. Er moet toch een keer een eind aan komen? Hoe ver willen ze het laten komen? Armoede moet op een andere manier aangepakt worden, als Mubarak weg is, dan is er niet opeens een oplossing.
Jij kunt geen veiligheid garanderen voor de mensen die nu op het plein staan, stop je die demo, zullen de mensen bij bosjes verdwijnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:14 schreef thecamel1982 het volgende:
[..]
Sowieso kunnen die mensen op Tahrir niet terug, want die gaan een voor een verdwijnen...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet echt menen? Ik kan me er wel in vinden dat het dagelijks leven weer door moet gaan, zodat de mensen die wel een goed leven hebben in Egypte weer verder kunnen. Mensen die daar ondertussen al 13 dagen staan te demonstreren hebben in mijn ogen het volste recht om dat te doen. Ik ben niet voor de demonstratie, ik zou graag zien dat iedereen weer terug kan naar hun normale leven.. Maar dan liever wel nadat ze wat bereikt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |