Egypte, de amateurbeelden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
Ik ben een "Vreselijk" filmpje tegen gekomen over de martelingen van de demonstranten op YOU TUBE
En dan is vreselijk nog zacht uitgedrukt...
plaatsen of niet plaatsen?
Misschien met een spoiler? Of eventueel in het amateurbeelden topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
Ik ben een "Vreselijk" filmpje tegen gekomen over de martelingen van de demonstranten op YOU TUBE
ja, als je er maar een waarschuwing bij zet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
ik kijk hem met geluid uit...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
NIET KIJKEN ALS JE NIET TEGEN SCHOKKEND BEELDEN BESTAND BENT....
Oké, ik ga ook maar even kijken. Realiteit is immers realiteit.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
OMG wat een beesten kunnen mensen soms zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
Ik heb het filmpje gezien, dan wel zonder geluid.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké, ik ga ook maar even kijken. Realiteit is immers realiteit.
facts of war should get out, de waarschuwing is duidelijk lijkt me...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Misstique het volgende:
Mag het iets minder met het plaatsen van martelfilmpjes? Zet ze in ieder geval in een spoiler.
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
Eens en ik vind het sowieso ietwat schokkend, hoewel het voornamelijk geluid is wat het erg maakt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien, dan wel zonder geluid.
Filmpje mag van mijn part de wereld rond gaan, hoe erg en ver het filmpje ook gaat.
Dat lijken politiestokken te zijn waarmee die man geslagen wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
dit!!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Eens en ik vind het sowieso ietwat schokkend, hoewel het voornamelijk geluid is wat het erg maakt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik twijfel aan de echtheid. Waarom zou het gefilmd worden en als dat toch wordt toegestaan, waarom dan zo slecht.
Het lijkt haast wel verf, veel bloed en geen wond te zien.
Yo ik heb die gepostquote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Voor het fototopic ben ik opzoek naar al die cartoons.
Heeft iemand nog een idee in welk deel die staan?
Alvast bedankt
Ik ook niet..maar het is wel de realiteit van wat er daar in die landen gebeurd als je je niet aan "HUN" regels houd.quote:
Zet ze toch maar in een spoiler.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
facts of war should get out, de waarschuwing is duidelijk lijkt me...![]()
Ja lijkt me ook wel terecht. Ik blijf ze wel graag gepost zien ook al vind ik sommige van dat soort filmpjes niet echt goed voor mijn nachtrust.quote:
hij had ze al gevonden volgens mij hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef wdn het volgende:
Daniel: Revolutie in Egypte #128: Op naar dag 13
cartoons!
zoo.. ben ik weer . indd. wel goeie docu op AJE ! ( in NL praten ze ook niet over dat soort dingen , enigste die af en toe een balletje opgooid over bizare zaken is zembla)quote:
quote:Even the Japanese ask Mubarak to step down.. Not Egyptians in #Japan! Japanese citizens protested outside Egyptian Embassy in Tokyo #jan25
De mensen leefden al in een 'verneukte' situatiequote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
Ik vind het wel welletjes zo. Er zijn genoeg veranderingen doorgevoerd. Ik stel voor de protesten even op pauze te zetten en het even aan te kijken. Je kunt altijd nog een keer met z'n allen de straat op. Ze verneuken het land op deze manier.
Kon het altijd maar zo zijn.... In heel de wereld. Wilders, kijk je?quote:Nadat christelijke kopten moslims tijdens het gebed beschermden, hebben de moslims op hun beurt zondagochtend de christenen beschermd tijdens hun zondagsdienst.
oh was laatste reaktie die ik zag staan in vorige topicquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
hij had ze al gevonden volgens mij hoor
Er is niets veranderd.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:56 schreef thecamel1982 het volgende:
Ik vind het wel welletjes zo. Er zijn genoeg veranderingen doorgevoerd. Ik stel voor de protesten even op pauze te zetten en het even aan te kijken. Je kunt altijd nog een keer met z'n allen de straat op. Ze verneuken het land op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |