Egypte, de amateurbeelden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
Ik ben een "Vreselijk" filmpje tegen gekomen over de martelingen van de demonstranten op YOU TUBE
En dan is vreselijk nog zacht uitgedrukt...
plaatsen of niet plaatsen?
Misschien met een spoiler? Of eventueel in het amateurbeelden topic.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
Ik ben een "Vreselijk" filmpje tegen gekomen over de martelingen van de demonstranten op YOU TUBE
ja, als je er maar een waarschuwing bij zet.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef pippicaro het volgende:
ik kijk hem met geluid uit...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
NIET KIJKEN ALS JE NIET TEGEN SCHOKKEND BEELDEN BESTAND BENT....
Oké, ik ga ook maar even kijken. Realiteit is immers realiteit.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
OMG wat een beesten kunnen mensen soms zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:43 schreef pippicaro het volgende:
Oke bij deze....
Ik heb het filmpje gezien, dan wel zonder geluid.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:45 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oké, ik ga ook maar even kijken. Realiteit is immers realiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |