Mooie stipjesbroek heeft die man.quote:
Deze is wel leuk om te kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooie stipjesbroek heeft die man.
Ja, die had ik laatst ook weer een keer gekeken. Geniaal!quote:
Blijft gewoon leukquote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, die had ik laatst ook weer een keer gekeken. Geniaal!
OVquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef Oceanview het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi.
Oceanquote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef Oceanview het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi.
dmquote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar what happened now?
graagquote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb 2 dingen die meestuiteren, zien?
oke ik komquote:
Laten we het hebben over.. huisdieren?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt, heb jij nog iets om over te kletsen?
Je mag wel bij me slapen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oke ik kom
iets met vader die via mijn broertje met mij communiceert
Ik heb geen huisdierenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Laten we het hebben over.. huisdieren?
is wel eng hoor bij cc slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je mag wel bij me slapen hoor.
Stom zeg
Oh.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren
[..]
is wel eng hoor bij cc slapen
Yup heel stom
is het eng bij mij slapen? hoezo?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren
[..]
is wel eng hoor bij cc slapen
Yup heel stom
je weet maar nooit dingen die in de nacht gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is het eng bij mij slapen? hoezo?
Dat je piemeltje opeens stijf gaat staan?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je weet maar nooit dingen die in de nacht gebeuren
dat gebeurd elke nacht, maar dat iemand erop gaat zittenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat je piemeltje opeens stijf gaat staan?
2 hondenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat voor en hoeveel huisdieren heb jij dan?
ow ja dat zal allicht gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat gebeurd elke nacht, maar dat iemand erop gaat zitten
Leuk! alleen van die parkiet lijkt me een beetje lastigquote:Op zondag 6 februari 2011 17:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
2 honden
1 konijn
1 cavia
1 parkiet
Is het ook, hij maakt alleen maar herrie.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leuk! alleen van die parkiet lijkt me een beetje lastig
Leuk danquote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is het ook, hij maakt alleen maar herrie.
Nee nee, ik doe altijd de ramen dicht als hij los mag vliegen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leuk danniet eens bijna weggevlogen of zit ie alleen maar in zijn kooi?
Kewl, ik heb 2 katten 1 konijn en een hamsterquote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee nee, ik doe altijd de ramen dicht als hij los mag vliegen.
En de andere beesten zitten in een andere kamer, dus hij wordt niet opgegeten of iets.
Ow mooi geregeld, hoe zit het met poepen want als hij rond vliegt poept ie lijkt me?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee nee, ik doe altijd de ramen dicht als hij los mag vliegen.
En de andere beesten zitten in een andere kamer, dus hij wordt niet opgegeten of iets.
Nee, hij is best zindelijk, voor een vogel.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ow mooi geregeld, hoe zit het met poepen want als hij rond vliegt poept ie lijkt me?
Oh, leuk!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kewl, ik heb 2 katten 1 konijn en een hamster
Dat is mooiquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, hij is best zindelijk, voor een vogel.
[..]
Oh, leuk!
Ja die hamster pakt altijd brokjes uit mijn handquote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, hij is best zindelijk, voor een vogel.
[..]
Oh, leuk!
Picsquote:Op zondag 6 februari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die hamster pakt altijd brokjes uit mijn hand
hoeveel liter kan er in de kofferbak?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel kratjes bier passen er in een Astra?
22quote:Op zondag 6 februari 2011 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel kratjes bier passen er in een Astra?
Wij hebben er iig 20 ingekregenquote:
Zat ik er dichtbijquote:Op zondag 6 februari 2011 17:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij hebben er iig 20 ingekregen
Afmetingen zijn in dit geval belangrijker dan het volume!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoeveel liter kan er in de kofferbak?
12 formule's uit je kop kennenquote:
en jij krijg zeker 10+ voor het hoofdstuk voortplanting?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes, ik ken alleen biologie goed
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
12 formule's uit je kop kennen
[..]
en jij krijg zeker 10+ voor het hoofdstuk voortplanting? [ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
je moet slim kunnen stapelen
[..]
Jais dat raar?
Moet je niet vanuit gaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ga toch crashen
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Oceanview het volgende:
WTF vraagt mij iemand op msn uit het niets wat de eerste wet van newton is![]()
![]()
![]()
![]()
Verkapte overhoring.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Oceanview het volgende:
WTF vraagt mij iemand op msn uit het niets wat de eerste wet van newton is![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar klopt wel ik ben de beste van de klas de rest haalt allemaal onvoldoendes dus als ik crash crasht iedereenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Juffrouws hebben niet altijd gelijk.
Dit. Mijn engelse lerares schreef de dagen van de week nooit met een hoofdletter in het engels en daar heb ik haar even op gewezen en toen was ik brutaalquote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Juffrouws hebben niet altijd gelijk.
Maar deze juffrouw is tsjillquote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit. Mijn engelse lerares schreef de dagen van de week nooit met een hoofdletter in het engels en daar heb ik haar even op gewezen en toen was ik brutaal
Moet ik nou gaan opruimen ofzo???quote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
CC, ik verveel me, en moe tmijn kamer opruimen. Help!
Ja=quote:Op zondag 6 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan opruimen ofzo???
Je moet een maalteken met een * of . aanduiden. een x is onduidelijk.quote:
Betweterquote:Op zondag 6 februari 2011 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je moet een maalteken met een * of . aanduiden. een x is onduidelijk.
Zorgen dat v aan 1 kant van het = teken staat.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
Ek = * m * v²
hoe bereken je v² als je de rest weet?
wat?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zorgen dat v aan 1 kant van het = teken staat.
Sorry.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb discalculie, ga weg met die getallen
Ik stop als jij PI met 1 miljoen getallen achter de komma postquote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
En ik heb dysleksie. Dus stoppen met die moeilijke woorden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ken alleen de wortel van 44quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stop als jij PI met 1 miljoen getallen achter de komma post
Ik weet alleen maar 3,141592654quote:Op zondag 6 februari 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stop als jij PI met 1 miljoen getallen achter de komma post
Je vergeet 0,5quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Oceanview het volgende:
Ek = * m * v²
hoe bereken je v² als je de rest weet?
Ahgos.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb nu een speen in mn mond zo erg raak ik van slag van die getallen
Als je dan toch aan het zuigen bent heb ik ook nog wel een speenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb nu een speen in mn mond zo erg raak ik van slag van die getallen
Nou kom maar dan, deze speen verveeld mijquote:Op zondag 6 februari 2011 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het zuigen bent heb ik ook nog wel een speen
En dan zodrekt gek opkijken als ik echt voor je deur staquote:Op zondag 6 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou kom maar dan, deze speen verveeld mij
WHEHEHEHEHEHEHEquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan zodrekt gek opkijken als ik echt voor je deur sta
Nou dan stuur ik je wel door naar mn kamer en moet je even wachten tot ik gedoucht benquote:Op zondag 6 februari 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan zodrekt gek opkijken als ik echt voor je deur sta
Ik ga eerst zelf wel douchen. Ik ben niet geheel koosjer op dit momentquote:Op zondag 6 februari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou dan stuur ik je wel door naar mn kamer en moet je even wachten tot ik gedoucht ben
Doeidoeiquote:
Samen douchen dan? scheelt tijdquote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga eerst zelf wel douchen. Ik ben niet geheel koosjer op dit moment
Tot zo Vinniequote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Denk ik net, ik krijg honger. Gaan we eten. Tot zo
Smakelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ja pestkopquote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeer terecht dat je bang voor me bent
Wat dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
Tering, mijn ouders zijn echt zo raar soms
Gaan we wraps eten, gaan ze allebei hun wrap volgooien met eten enzo. Dat duurt zo lang dat ik mijne al op had. En daarna in stukjes snijden, en dan opeten.quote:
Je ouders lijken me tof,quote:Op zondag 6 februari 2011 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaan we wraps eten, gaan ze allebei hun wrap volgooien met eten enzo. Dat duurt zo lang dat ik mijne al op had. En daarna in stukjes snijden, en dan opeten.
Ik heb daaorm een hekel aan eten hier. Tegen de tijd dat hun klaar zijn met opscheppen, eten goed op hun bord leggen etc ben ik al klaar, en ik schep meestal 2 keer opquote:
Eten moet gewoon snel gebeuren. Niet elke keer je mes schoonvegen aan je vork. JE GAAT DAARNA TOCH WEER SNIJDEN WAARDOOR HIJ VIES IS!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja tdrone, hoewel mijn moeder ook zo sloom vreetik ben te ongeduldig voor die shizzle maar als andere er last van hebben is het grappig
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 februari 2011 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eten moet gewoon snel gebeuren. Niet elke keer je mes schoonvegen aan je vork. JE GAAT DAARNA TOCH WEER SNIJDEN WAARDOOR HIJ VIES IS!
Ik mezelf ook welquote:
Nee.quote:
Sorry, kom alsjeblieft terug bij me, ik kan niet zonder jequote:Op zondag 6 februari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom Nee? ik mag ook helemaal niks van jouIk maak het uit
Okquote:Op zondag 6 februari 2011 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, kom alsjeblieft terug bij me, ik kan niet zonder je
Ja stiekem ben ik 50quote:Op zondag 6 februari 2011 18:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
hihi Cc is in de overgang want stemmingswisselingen
Nee, ik vraag me soms af of ik niet te puberaal over kom met dat gepraat over neuken enzo want stiekem heb ik gewoon al 3 kinderen en hangt het stof eruitquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat weet ik toch ook, meisjes van 17 vinden knutselen helemaal niet leuk
ja ik vind het wel schandalig dat je je dochter altijd voor de webcam zet als je op TC bentquote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me soms af of ik niet te puberaal over kom met dat gepraat over neuken enzo want stiekem heb ik gewoon al 3 kinderen en hangt het stof eruit
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me soms af of ik niet te puberaal over kom met dat gepraat over neuken enzo want stiekem heb ik gewoon al 3 kinderen en hangt het stof eruit
Ja nou ze vindt het niet erg hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik vind het wel schandalig dat je je dochter altijd voor de webcam zet als je op TC bent
okquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eten, ik zal de groetjes doen aan mijn dochter
FOto's van je dochterquote:Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eten, ik zal de groetjes doen aan mijn dochter
Er is altijd watquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik duik photoshop weer in.
Roep maar als er wat is.
er is iets!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik duik photoshop weer in.
Roep maar als er wat is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
er is iets!!!Vinnie! tdrone breekt de boel hier af, note hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wat voor geslijm is ditquote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er is altijd watIk kan niet zonder je
Nee, wel in je endeldarmquote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is dat sarcasme, kun je dat in je mond stoppen?
Kun je me daarmee helpen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, wel in je endeldarm [ afbeelding ]
Net wakker, maar moet morgen weer vroeg op, ben morgen dan kapotquote:
ow kut zegquote:Op zondag 6 februari 2011 19:24 schreef Teal het volgende:
[..]
Net wakker, maar moet morgen weer vroeg op, ben morgen dan kapot
ahh kutquote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Teal het volgende:
Maar hoe is het hier?
[..]
Moest werken vanacht
Prima, ze zijn er achter dat ik 50 ben en mijn dochter steeds op TC zetquote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Teal het volgende:
Maar hoe is het hier?
[..]
Moest werken vanacht
tc?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Prima, ze zijn er achter dat ik 50 ben en mijn dochter steeds op TC zet
Achja, verdient daarin tegen wel weer goedquote:
Ik heb uw dochter aangeraaktquote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Prima, ze zijn er achter dat ik 50 ben en mijn dochter steeds op TC zet
Tinychatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Teal het volgende:
[..]
tc?
[..]
Achja, verdient daarin tegen wel weer goed(ca ¤8 pu)
nou ehm zij sprak af en.... IK HEB NIKS GEDAAN WHEHEHEHquote:
Dan hoef je dr toch nog niet aan te raken, viespeukquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou ehm zij sprak af en.... IK HEB NIKS GEDAAN WHEHEHEH
zij raakte mij als eerst aanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan hoef je dr toch nog niet aan te raken, viespeuk
O weet niet, maar als een jongen een meisje aanraakt zal het vast niet zijn omdat ze een viskut heeftquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je daar jaloers op zijn?
Nee ze heeft ook geen viskutquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Teal het volgende:
[..]
O weet niet, maar als een jongen een meisje aanraakt zal het vast niet zijn omdat ze een viskut heeft
Daarom is ze het aanraken waardquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ze heeft ook geen viskut
Zoiets zou ze ook nooit doenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja u staat alleen maar aan uw dochters kant
Oke, goedgekeurd je mag dr aanrakenquote:
Is het geen tijd voor een slotje ergensopquote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, eventjes 80 mb uploaden naar Flickr
Print ik uit en hou ik je aanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zoiets zou ze ook nooit doen
[..]
Oke, goedgekeurd je mag dr aanraken
Succesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij het wilt hou ik je niet tegenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Is het geen tijd voor een slotje ergensop
[..]
Print ik uit en hou ik je aan
Ja nouquote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zoiets zou ze ook nooit doen
[..]
Oke, goedgekeurd je mag dr aanraken
Waar is ze te vinden op het moment?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het wilt hou ik je niet tegen
Donequote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze is nu bij mij thuis, sms haar en prik een datum ofzo
het begint met een 2quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
sgatjuh wat is je ping wat is je ping xD
quote:
Deal with itquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview maakt gebruik van zijn gratis smsjes
Welcome to Fuckworldquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Teal het volgende:
moest net lachen om wtf,
Welcome to facebook
En sarcasme kent ze ook maar niet hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tja ze is een beetje raar soms, ze kan niet omgaan met aandachtde slet
75%quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
nee ze denkt alleen maar aan seksquote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En sarcasme kent ze ook maar niet he
Ja ik hem hem in opdracht eens opgemeten van iemand en ik kom boven het gemiddelte uitquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ze denkt alleen maar aan seks
Gemiddeldequote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik hem hem in opdracht eens opgemeten van iemand en ik kom boven het gemiddelte uit
gemiddelde ja, nou omdat u dochter alleen aan seks kan denken wil ik het nog een beetje opwekkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gemiddeldeen wat heeft zij ermee te maken?
Als je niks met dr doet vind ik het bestquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gemiddelde ja, nou omdat u dochter alleen aan seks kan denken wil ik het nog een beetje opwekken
Ik neem het mee naar achterquote:Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je niks met dr doet vind ik het best
slet wie?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ze moet toch wat, het sletje
Zeg het dan gewoonquote:Op zondag 6 februari 2011 20:22 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die...
gewoon geen woorden voor!
Ik dacht aan een ander gatquote:Op zondag 6 februari 2011 20:23 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar dan andere kleurtjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht aan een ander gat
Dat betekent neuken.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
samen 1 worden en dan iets vertellen ofzoiets
Mag een mens behoeftes hebbenquote:
Dat snap ik ook wel, maar dan ga je toch lekker genieten en kreunen en niet iets vertellen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat betekent neuken.
[..]
Mag een mens behoeftes hebben
Na afloopquote:Op zondag 6 februari 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dan ga je toch lekker genieten en kreunen en niet iets vertellen?
Maar het voehoooeeeoohooeeelt zooohoo gooeeehoooeeedquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is het ook, seks is vies, bah
Kom danquote:Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Maar het voehoooeeeoohooeeelt zooohoo gooeeehoooeeed
Sta jij op die foto's?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[Testcase] Het Vaticaan in 50mm
Foto's van het Vaticaan.
Nee, ik heb ze zelf gemaakt.quote:
quote:
Oja, op een topic die nog maar 3 minuten open isquote:
Bedanktquote:
Als het google plaatjes waren waren ze beter, nu je ze zelf het gemaakt laat maarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, op een topic die nog maar 3 minuten open is
[..]
Bedankt
Wat probeer je daar nou weer mee te zeggen?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Als het google plaatjes waren waren ze beter, nu je ze zelf het gemaakt laat maar
ik wilde jou zienquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, op een topic die nog maar 3 minuten open is
[..]
Bedankt
Niets, laat maarquote:Op zondag 6 februari 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat probeer je daar nou weer mee te zeggen?
>>>Hyves/facebook.quote:
Heb je mijn hyves dan?quote:
trustequote:Op zondag 6 februari 2011 21:29 schreef Teal het volgende:
Ik ga slapen, ik vind je morgen wel ofzo op hyvestrusten
Ja, wrijf het er maar in nog 5 weken en 2 dagenquote:
Je bent nog niet oudquote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in nog 5 weken en 2 dagen
Nee klopt. Valt ook best wel mee Ik heb nog een heel leven voor me als het goed is.quote:
Preciesquote:Op zondag 6 februari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Valt ook best wel mee Ik heb nog een heel leven voor me als het goed is.
En dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in nog 5 weken en 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |