das gemeenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat is een verwachte reactie even OP veranderen.
Tof!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Poepoog het volgende:
Dat verhaal heb ik gisteren nog voorgelezen aan mijne dochter.
Awwquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef HappyBob het volgende:
TS is piraatTS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
Een vader die zichzelf poepoog noemt. frappantquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Poepoog het volgende:
Vond ze het leuk?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Poepoog het volgende:
De maan of de stroopwafel?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Odrazi het volgende:
Ik had dit gedicht zeer kunnen waarderen, was het niet dat je de maan met een stroopwafel vergelijkte.
Wat zijn die dingen ranzig zeg!
Ieder zijn eigen ding he!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Odrazi het volgende:
Ik had dit gedicht zeer kunnen waarderen, was het niet dat je de maan met een stroopwafel vergelijkte.
Heb je de maan wel eens geproefd dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Odrazi het volgende:
ditquote:
Ik snap je niet maar jij bent ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wat kan je dan niet met die dit dat zus zooo
Ik heb het niet gelezen maar wel plaatjes gekeken en wat ik zag beviel mequote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij het leuk vindt, dan is het ook echt leuk, bedankt man, doet me goed
Ja, mooi zijn ze hè.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar wel plaatjes gekeken en wat ik zag beviel me
O, ga het lezen danquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar wel plaatjes gekeken en wat ik zag beviel me
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap je niet maar jij bent ook
Nehh laat ik mijn goede gevoel over dit topic niet verpesten! Het is goed zo, echt.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef Odrazi het volgende:
[..]
Ik zei dingen, en er is maar een maan.Bovendien adoreer ik de maan.
ha ha je zei diks ipv iks ha haquote:
waarom?quote:
kut is lekkerquote:
Jij hebt lef te zeggen wat iedereen eigenlijk denkt!quote:
Je liegt, het is een leuk en lief gedicht.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jij hebt lef te zeggen wat iedereen eigenlijk denkt!
Komt omdat ik aan jou dacht Xd, jij bent toch dik?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ha ha je zei diks ipv iks ha ha
Hij is tering dik.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan jou dacht Xd, jij bent toch dik?
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Driepink het volgende:
het is een leuk gedicht, alleen was KUT een beter onderwerp geweest
He ik probeer minder te snoepen!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan jou dacht Xd, jij bent toch dik?
Pff, ik merk er niks van.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
He ik probeer minder te snoepen!
Jaja, en die koekjes dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
He ik probeer minder te snoepen!
Omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt! Vroeger was ik nog veul dikkerquote:
Dit zijn toch alleen maar plaatjes van koekjes, dat mag nog wel tochquote:
koeken is wat anders dan snoepen he, daar heeft hij niks over gezegdquote:
Oké, ik heb liever dat je hem vergelijkt met een stroopwafel dan kaas, want van kaas walg ik al helemaal. Iets anders rond: pizza!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De maan, sommigen zeggen dat hij naar kaas smaakt, anderen vergelijken hem met een stroopwafel.
Jaaa!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Odrazi het volgende:
[..]
Oké, ik heb liever dat je hem vergelijkt met een stroopwafel dan kaas, want van kaas walg ik al helemaal. Iets anders rond: pizza!
Kennen jullie de Maan uit de bruine beer en het blauwe huis, met dat liedje? Dat is ook al zo'n baas.
Ik koek liever dan dat ik snoep.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
koeken is wat anders dan snoepen he, daar heeft hij niks over gezegd
Leuken koe.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Driepink het volgende:
ik moet plassen![]()
hier een koe voor je topic:
[ afbeelding ]
Ohhh snel verbeterenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:30 schreef Oceanview het volgende:
Fout in OP, er staat stroopwafe
voor de rest koekjes en TS
Ik ook. Koekjes, appels en soepstengelsquote:Op zondag 6 februari 2011 16:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik koek liever dan dat ik snoep.
Ik bagger nooit.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMDATAPPEL en KEIZERKUZCO bagger eens ergens anders, tering jullie doen dit altijd in MIJN topics. Open je eigen topic.
We hebben het over koekjes, niet dan. Nee, ik ga niet weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMDATAPPEL en KEIZERKUZCO bagger eens ergens anders, tering jullie doen dit altijd in MIJN topics. Open je eigen topic.
Ja, dat is toch ontopic en alles?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
We hebben het over koekjes, niet dan. Nee, ik ga niet weg.
Dat klopt. Maar in Klinkerbotsings wereldje is alles vervormd, ze ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ontopic en alles?
Van aids ga je niet doodquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Nitrouz het volgende:
aidstopic geworden jammer jammer lekker lekker
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar in Klinkerbotsings wereldje is alles vervormd, ze ziet het gewoon niet.
Ja tog.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Nitrouz het volgende:
aidstopic geworden jammer jammer lekker lekker
Wat doe jij gemeen danquote:
Garpje Klink.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja tog.
[..]
Wat doe jij gemeen danWat heb ik je misdaan?!
Nee geen grapje. Omdatappel we zijn een eenheid, een front tegen Klinkerbotsing.quote:
Ik wil heul geen front tegen Klinkie zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee geen grapje. Omdatappel we zijn een eenheid, een front tegen Klinkerbotsing.
Blijf.
Ze heeft er zo haar best op gedaan en alles.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Chloroform het volgende:
Wat is deze?Klinkerbotsing, het spijt me maar het is gewoon een kutgedicht. Lafjoe
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:45 schreef Chloroform het volgende:
Wat is deze?Klinkerbotsing, het spijt me maar het is gewoon een kutgedicht. Lafjoe
![]()
![]()
Kutdyslect, je bedoelt 'bedoelt'.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kut newbie, je bedoeld "wats met deze"
Je bedoeldquote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kut newbie, je bedoeld "wats met deze"
Jongeh, nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Nitrouz, Jullie haten mn gedicht tog al das tog genoegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |