quote:Op zondag 6 februari 2011 16:18 schreef Odrazi het volgende:
[..]
Ik zei dingen, en er is maar een maan.Bovendien adoreer ik de maan.
ha ha je zei diks ipv iks ha haquote:
waarom?quote:
kut is lekkerquote:
Jij hebt lef te zeggen wat iedereen eigenlijk denkt!quote:
Je liegt, het is een leuk en lief gedicht.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Jij hebt lef te zeggen wat iedereen eigenlijk denkt!
Komt omdat ik aan jou dacht Xd, jij bent toch dik?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ha ha je zei diks ipv iks ha ha
Hij is tering dik.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan jou dacht Xd, jij bent toch dik?
Ik zal het onthouden voor de volgende keer.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:25 schreef Driepink het volgende:
het is een leuk gedicht, alleen was KUT een beter onderwerp geweest
He ik probeer minder te snoepen!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan jou dacht Xd, jij bent toch dik?
Pff, ik merk er niks van.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
He ik probeer minder te snoepen!
Jaja, en die koekjes dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
He ik probeer minder te snoepen!
Omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt! Vroeger was ik nog veul dikkerquote:
Dit zijn toch alleen maar plaatjes van koekjes, dat mag nog wel tochquote:
koeken is wat anders dan snoepen he, daar heeft hij niks over gezegdquote:
Oké, ik heb liever dat je hem vergelijkt met een stroopwafel dan kaas, want van kaas walg ik al helemaal. Iets anders rond: pizza!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De maan, sommigen zeggen dat hij naar kaas smaakt, anderen vergelijken hem met een stroopwafel.
Jaaa!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef Odrazi het volgende:
[..]
Oké, ik heb liever dat je hem vergelijkt met een stroopwafel dan kaas, want van kaas walg ik al helemaal. Iets anders rond: pizza!
Kennen jullie de Maan uit de bruine beer en het blauwe huis, met dat liedje? Dat is ook al zo'n baas.
Ik koek liever dan dat ik snoep.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
koeken is wat anders dan snoepen he, daar heeft hij niks over gezegd
Leuken koe.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:27 schreef Driepink het volgende:
ik moet plassen![]()
hier een koe voor je topic:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |