das gemeenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat is een verwachte reactie even OP veranderen.
Tof!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Poepoog het volgende:
Dat verhaal heb ik gisteren nog voorgelezen aan mijne dochter.
Awwquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef HappyBob het volgende:
TS is piraatTS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
TS is piraat
Een vader die zichzelf poepoog noemt. frappantquote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Poepoog het volgende:
Vond ze het leuk?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:52 schreef Poepoog het volgende:
De maan of de stroopwafel?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Odrazi het volgende:
Ik had dit gedicht zeer kunnen waarderen, was het niet dat je de maan met een stroopwafel vergelijkte.
Wat zijn die dingen ranzig zeg!
Ieder zijn eigen ding he!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Odrazi het volgende:
Ik had dit gedicht zeer kunnen waarderen, was het niet dat je de maan met een stroopwafel vergelijkte.
Heb je de maan wel eens geproefd dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:56 schreef Odrazi het volgende:
ditquote:
Ik snap je niet maar jij bent ookquote:Op zondag 6 februari 2011 16:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wat kan je dan niet met die dit dat zus zooo
Ik heb het niet gelezen maar wel plaatjes gekeken en wat ik zag beviel mequote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als jij het leuk vindt, dan is het ook echt leuk, bedankt man, doet me goed
Ja, mooi zijn ze hè.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar wel plaatjes gekeken en wat ik zag beviel me
O, ga het lezen danquote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar wel plaatjes gekeken en wat ik zag beviel me
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap je niet maar jij bent ook
Nehh laat ik mijn goede gevoel over dit topic niet verpesten! Het is goed zo, echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |