Herhaling waardquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Bride: "I've been living here for two weeks. Everyone here is my family. I can't think of a better place to get married" #jan25
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Herhaling waardOp zondag 6 februari 2011 15:46 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Bride: "I've been living here for two weeks. Everyone here is my family. I can't think of a better place to get married" #jan25
Wel een ontzettend mooie settingquote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
i.i.g.denk ik nog nooit iemand geweest met zoveel "gasten"op zn bruiloft![]()
Ja.quote:
klopt, maar wel net erop gezet.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
link is b.t.w. geen live stream maar filmpje volgens mij hoor
Ik zie het nog wel gebeuren dat demonstranten uit andere steden tesamen de demo op Tahrir uitbreiden naar andere belangrijke plekken in Cairo.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:50 schreef shomila het volgende:
MohammedY Mohammed Yahia
Reports of a huge protest marching in Mansoura so big you can't see it's end #Jan25
56 seconds ago
die ene man die daar ligt met dat mutsje, die hadden ze van de week rond gedragen ( herken hem aan zijn muts)quote:Op zondag 6 februari 2011 15:41 schreef Badeend1 het volgende:
[ afbeelding ]
In Tahrir now: a memorial for those who died in the uprising. #Egypt #jan25
Battle?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef -jos- het volgende:
3arabawy Hossam
New post: 29/1/2011 The Battle for Lazoughli Square http://bit.ly/h0nVLx
(minisrty of interior)
levend rondgedragen of dood ?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die ene man die daar ligt met dat mutsje, die hadden ze van de week rond gedragen ( herken hem aan zijn muts)
Snap je ook meteen waarom ze op Tahrir blijven, als je die beschrijving leestquote:Op zondag 6 februari 2011 15:54 schreef -jos- het volgende:
3arabawy Hossam
New post: 29/1/2011 The Battle for Lazoughli Square http://bit.ly/h0nVLx
(minisrty of interior)
hij was net overleden, weet niet hoe maar de menigte droeg hem rond op een plankquote:Op zondag 6 februari 2011 15:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
levend rondgedragen of dood ?
ooh die foto ! ja , ik weet welke je bedoeldquote:Op zondag 6 februari 2011 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij was net overleden, weet niet hoe maar de menigte droeg hem rond op een plank
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
GPDCairo staat nu stil, maar komt terug als er weer te werken valt in Egypte. Dank voor alle belangstelling
32 seconds ago Favorite Retweet Reply
»
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Aangekomen in Dubai, mission over
49 seconds ago
maar die Fokker ben weer zijn naam kwijt begint met een L zijn oma en neef wonen in Alexandrie en hij lag uit dat het een hele eer is als je zo een begrafenis krijgt met al die mensen, ja zo triest maar voor hun is het toch naar Allahquote:Op zondag 6 februari 2011 16:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ooh die foto ! ja , ik weet welke je bedoeld
damnz die gast is al bijna aan het onbinden , is al ff geleden , dat moet meuren![]()
ludacriss ofiets bedoel je denk ik .. ja klopt is zo , meest mooie begravenis ever op deze manier ( en toch stinkt het)quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar die Fokker ben weer zijn naam kwijt begint met een L zijn oma en neef wonen in Alexandrie en hij lag uit dat het een hele eer is als je zo een begrafenis krijgt met al die mensen, ja zo triest maar voor hun is het toch naar Allah
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:03 schreef Flashbox het volgende:
VP just said hours ago that there will not be any more arrests.
Dan liever een versie met ondertitelingquote:
Zijn hier bevestigde berichten van? Onder afgelopen 3 dagen reken ik zondag, zaterdag en vrijdag, toen zijn er toch nauwelijks gewonden gevallen?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AlMasryAlYoum_E Health Ministry: 1200 people injured in Tahrir during past three days http://ow.ly/3R9ZO #Jan25 #Egypt
Health Ministry: 1200 people injured in Tahrir during past three days
wow, lekker danquote:Op zondag 6 februari 2011 16:09 schreef shomila het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
EgyptianTV presenter Hala Fahmi claims that Media Minister is involved in organizing thug attacks. #Egypt #Jan25
26 seconds ago
weet ik niet in de tweet linkt ie het naar dit artikel http://www.almasryalyoum.(...)ring-past-three-daysquote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zijn hier bevestigde berichten van? Onder afgelopen 3 dagen reken ik zondag, zaterdag en vrijdag, toen zijn er toch nauwelijks gewonden gevallen?
Of die schatting van 5000 gewonden van vorige week was aan de voorzichtige kant. Zonder journalisten weet je nauwelijks wat er gebeurd.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Zijn hier bevestigde berichten van? Onder afgelopen 3 dagen reken ik zondag, zaterdag en vrijdag, toen zijn er toch nauwelijks gewonden gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |