Ik las in de krant van een journalist, dat het leger tot een bepaalde rang voor het volk is, gewone soldaten, jonge jongens etc, het is allemaal hun familie waar ze niet tegen kunnen zijn. Maar in de hogere rangen zijn ze voor Mubarak.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dus ook al een tijdje, ik zie er hier regelmatig voorbij komen die zeggen dat het leger achter de antie's staat. Nou ik geloof er geen bal van. Het bewijst voor mij maar weer dat ze er goed aan gedaan hebben om dat plein bezet te blijven houden in plaats naar het paleis te gaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las in de krant van een journalist, dat het leger tot een bepaalde rang voor het volk is, gewone soldaten, jonge jongens etc, het is allemaal hun familie waar ze niet tegen kunnen zijn. Maar in de hogere rangen zijn ze voor Mubarak.
dat was ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
15:38 forum.fok.nl: thanks 4 the live stream
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef shomila het volgende:
Nieuwe tt voor dadelijk: Ayman Mohyeldin, WE WANT HIM BACK !
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef BluesRebel het volgende:
Zendt de Engelse Al Jazeera ook die 2 mensen uit die zich daar nu gaan verloven?
Herhaling waardquote:Op zondag 6 februari 2011 15:46 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Bride: "I've been living here for two weeks. Everyone here is my family. I can't think of a better place to get married" #jan25
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Herhaling waardOp zondag 6 februari 2011 15:46 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Bride: "I've been living here for two weeks. Everyone here is my family. I can't think of a better place to get married" #jan25
Wel een ontzettend mooie settingquote:Op zondag 6 februari 2011 15:48 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
i.i.g.denk ik nog nooit iemand geweest met zoveel "gasten"op zn bruiloft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |