Die indruk heb ik dus ook al een tijdje, ik zie er hier regelmatig voorbij komen die zeggen dat het leger achter de antie's staat. Nou ik geloof er geen bal van. Het bewijst voor mij maar weer dat ze er goed aan gedaan hebben om dat plein bezet te blijven houden in plaats naar het paleis te gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
leger arresteerd al dagen jouro's .. vandaar dat ik ook steeds meer dacht dat ze niet zo super pro anti zijn ( staat beetje raar maar dus niet voor de anti's)
lijkt mij i.i.g.
daar dusquote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/tarekshalaby/broadcast/1391068
Ik las in de krant van een journalist, dat het leger tot een bepaalde rang voor het volk is, gewone soldaten, jonge jongens etc, het is allemaal hun familie waar ze niet tegen kunnen zijn. Maar in de hogere rangen zijn ze voor Mubarak.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dus ook al een tijdje, ik zie er hier regelmatig voorbij komen die zeggen dat het leger achter de antie's staat. Nou ik geloof er geen bal van. Het bewijst voor mij maar weer dat ze er goed aan gedaan hebben om dat plein bezet te blijven houden in plaats naar het paleis te gaan
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las in de krant van een journalist, dat het leger tot een bepaalde rang voor het volk is, gewone soldaten, jonge jongens etc, het is allemaal hun familie waar ze niet tegen kunnen zijn. Maar in de hogere rangen zijn ze voor Mubarak.
dat was ikquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
15:38 forum.fok.nl: thanks 4 the live stream
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 februari 2011 15:40 schreef shomila het volgende:
Nieuwe tt voor dadelijk: Ayman Mohyeldin, WE WANT HIM BACK !
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:38 schreef BluesRebel het volgende:
Zendt de Engelse Al Jazeera ook die 2 mensen uit die zich daar nu gaan verloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |