quote:Op zondag 6 februari 2011 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Conflictje over een tempel op de grens met Thailand, niet noemenswaardig.
quote:CAIRO: Vodafone Egypt denied what was reported by media outlets, citing an ABC cable news network report titled "The Wealth of Al Mubarak: $70 billion," saying that no member of the Mubarak family owns any part of the company.
An official spokesperson on behalf of Vodafone said that Vodafone Egypt’s current shareholders structure constitutes of Vodafone Group with 54.93 percent (Vodafone Europe B.V. 34.82 percent and Vodafone International Holdings B.V. 20.11 percent), Telecom Egypt 44.95 percent and a minority free float of 0.12 percent.
Nu dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Tsja, die Dima Khatib is nu idd de enige bron. Even wachten tot het echt op AlJazeera is.
gisteravond de laatste geloof ik ( van de avond dus of 1 darvoor (WND heeft ze gepost , miss heeft hij ze nog )quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Voor het fototopic ben ik opzoek naar al die cartoons.
Heeft iemand nog een idee in welk deel die staan?
Alvast bedankt
Ik had de hoop dat na woensdag die persvrijheid weer een beetje op aan het klimmen was, maar ze blijven dus nog steeds bezigquote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef -jos- het volgende:
Hoppa, mooi hoe AlJazeera er gelijk druk op zet.
Meer het idee dat ze die info gewoon willen hebben zodat ze gerichter druk kunnen zettenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
AJE doet nu een oproep of iemand weet waar ie is , hun weten het dus ook niet ......
zou ook kunnen ..ik heb er nu ook bijgezet dat ze wel zeggen van dat ie door egyptische leger is opgepakt maar niet weten Waar ie isquote:Op zondag 6 februari 2011 15:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Meer het idee dat ze die info gewoon willen hebben zodat ze gerichter druk kunnen zetten
leger arresteerd al dagen jouro's .. vandaar dat ik ook steeds meer dacht dat ze niet zo super pro anti zijn ( staat beetje raar maar dus niet voor de anti's)quote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef Flashbox het volgende:
Vraag me nu eigenlijk wel af door wie hij opgepakt is. Als het de politie is geweest kan ik het nog begrijpen, maar als het het leger is bewijst dat wel dat ze niet achter de anti's staan
Die indruk heb ik dus ook al een tijdje, ik zie er hier regelmatig voorbij komen die zeggen dat het leger achter de antie's staat. Nou ik geloof er geen bal van. Het bewijst voor mij maar weer dat ze er goed aan gedaan hebben om dat plein bezet te blijven houden in plaats naar het paleis te gaanquote:Op zondag 6 februari 2011 15:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
leger arresteerd al dagen jouro's .. vandaar dat ik ook steeds meer dacht dat ze niet zo super pro anti zijn ( staat beetje raar maar dus niet voor de anti's)
lijkt mij i.i.g.
daar dusquote:Op zondag 6 februari 2011 15:35 schreef Badeend1 het volgende:
http://bambuser.com/channel/tarekshalaby/broadcast/1391068
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |