quote:
quote:
Tof, bedanktquote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
wauw vind het een heel goed stuk!!!!!
zou het ? ik geloof al meerder van dit soort "berichten" geweest ..quote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Misstique het volgende:
Klinkt leuk en sensationeel dat soort verhalen over vergiftigd voedsel maar ik geloof er geen hol van en zijn volgens mij alleen maar bedoelt om de publieke opinie te beïnvloeden en de demonstraties van kracht te ontdoen.
Goebbelesk, die propaganda.
Ook ik geef het een:quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef superworm het volgende:
Column voor morgen. Op- en aanmerkingen graag, eventuele suggesties kan ik erin verwerken.
[..]
ja , staat me ook nog iets van bij ( en nog meer berichten , leger zou ook meerdere "thugs" hebben opgepakt met vergiftigd voedsel enzo)quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gisteren kwam er ook een een tweet binnen in de trant van 'confirmed: thugs poisoning food'
Trouwerijquote:Op zondag 6 februari 2011 14:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Zo te horen nog niets gebeurd vandaag ?
Goede columnquote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef superworm het volgende:
Column voor morgen. Op- en aanmerkingen graag, eventuele suggesties kan ik erin verwerken.
[..]
Het vermogen van de Mubaraks wordt geschat op 40 tot 70 miljard dollar. En staat natuurlijk niet op een Egytische bank. In Engeland is de gok. Of good ol' Zwitserland. Zodat niemand behalve de Mubarakjes zelf het op kan nemen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef raistlin6 het volgende:
@Jos: Oké ik ga wel even zoeken naar de bron. Kan moeilijk iets roepen en vervolgens weigeren het te onderbouwen. Nou ja, dat kan natuurlijk wel, maar dat wil ik niet. Kom er zo op terug.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef superworm het volgende:
[..]
hij heeft het overleefdquote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef Infection het volgende:
Politie agent die een demonstrant neerschiet![]()
(Bevat schokkende beelden)
oke, de cijfers kloppen qua grootte dus wel. tussen 40 en 70 miljard zit voor mijn interpretatie geen verschilquote:Op zondag 6 februari 2011 14:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Het vermogen van de Mubaraks wordt geschat op 40 tot 70 miljard dollar. En staat natuurlijk niet op een Egytische bank. In Engeland is de gok. Of good ol' Zwitserland. Zodat niemand behalve de Mubarakjes zelf het op kan nemen.
bron
President Hosni Mubarak's family fortune could be as much as $70bn (£43.5bn) according to analysis by Middle East experts,
bron
Het zou dus kunnen, maar het kan ook dat het ongeveer de helft minder is. Berichten dat het zo is, zijn gebaseerd op mogelijkheden en schattingen.
Geen commentaar over de wederhelft maar madam ziet erquote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
.. the fuck...![]()
Verder natuurlijk wel leuk voor het stelletje.
quote:
Het Ajjoebidische Rijk heeft over Egypte geregeerd. Dat waren geen Arabieren of Turken, maar Koerden net zoals Saladin. Huidige Egyptische vlag bevat nog steeds Saladin's adelaar:quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef superworm het volgende:
Byzantijnen, Turken, Arabieren, Grieken, Romeinen en Engelsen een grote diversiteit aan culturen die één ding gemeen hebben: ze hebben in de afgelopen millennia afwisselend de scepter gezwaaid over Egypte.
ja hoorde dat op AJE gister of vanmorgen, ppffttt echt hoor zoveel maar was opluchting toen ik het hoorde.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Echt?
Het was sowieso wel een laffe actie... hij stond daar maar onschuldig, en stond net op het punt terug te lopen, en word hij neergeschoten.
quote:I asked an old friend here in Cairo, a woman with Western tastes that include an occasional glass of whiskey, whether the Muslim Brotherhood might be bad for peace. She thought for a moment and said: “Yes, possibly. But, from my point of view, in America the Republican Party is bad for peace as well.”
damn die heeft er goed over nagedachtquote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nytimes.com/2011/02/06/opinion/06kristof.html?_r=2
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hehe, mooie reactie inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |