Klopt. Minder kwaliteit van eten en meer tafels.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:12 schreef Aarti het volgende:
Mijn idee tot nu toe is dat het over het algemeen wel minder is.
Wat ik een beetje jammer vond, vorige keer bij Rozemarijn in Maastricht, is dat ze naast het menu voor alles de hoofdprijs vroeger. ¤6,50 voor een kop thee...quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Minder kwaliteit van eten en meer tafels.
Helaas beschouwen steeds meer restaurants de Restaurantweek alleen maar als omzetverhogend en niet als laagdrempelig kennismaken met hun keuken.
ha ja, bij Niven in Rijswijk net zo duur. En een gewone koffie EUR 8,-. Kun je dus net zo goed wijn drinkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vond, vorige keer bij Rozemarijn in Maastricht, is dat ze naast het menu voor alles de hoofdprijs vroeger. €6,50 voor een kop thee...
Letterlijk alleen een kop thee? Of een kop thee met friandises?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ik een beetje jammer vond, vorige keer bij Rozemarijn in Maastricht, is dat ze naast het menu voor alles de hoofdprijs vroeger. ¤6,50 voor een kop thee...
Nee letterlijk een kop thee... ze kreeg geen friandises erbij. Wij wel bij de koffie, die een euro minder kostte.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Letterlijk alleen een kop thee? Of een kop thee met friandises?
Sommigen mensen zijn dit soorten tenten ook niet gewend. Bij dat soort commentaar denk ik altijd:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
m'n collega was gisteren bij Le Marron maar vond alles 'te weinig' en vond het stom dat ze de hele tijd met broodjes langs kwamen...
ben erg benieuwd morgen! Weet nog niet waar het menu uit bestaatdat niet..
Ik dacht dat dit soort acties juist zijn om mensen bekend te maken met het duurdere segment... Niet gewend is dus niet echt relevant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen mensen zijn dit soorten tenten ook niet gewend. Bij dat soort commentaar denk ik altijd:.
bij elk restaurant moet een menu toch voldoende zijn om je buikje vol van te eten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Sommigen mensen zijn dit soorten tenten ook niet gewend. Bij dat soort commentaar denk ik altijd:.
Niet gewend is wellicht verkeerde woord. Die mensen kunnen het niet waarderen. Ik heb een aantal vrienden die het prachtig vinden en een aantal vrienden die het niets doet. Lijkt me dus sterk van de persoon afhangen en niet van het restaurant. Zelfde als recensies die geschreven worden door mensen die er geen kijk op hebben. Je moet kwaliteit kunnen inschatten zonder dat je daarbij je eigen smaak teveel op de voorgrond laat treden. Onderkennen van mooie producten en smaken etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort acties juist zijn om mensen bekend te maken met het duurdere segment... Niet gewend is dus niet echt relevant.
Zaterdag ga ik voor het eerst naar een sterrending, ben erg benieuwd.
Jup, lijkt me ook sterk dat het in dit geval anders is. Heb er zelf twee maal echt top gegeten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
bij elk restaurant moet een menu toch voldoende zijn om je buikje vol van te eten?
Is het over het algemeen ook. Maar je moet dat in meerdere gangen en met vaak wat kleinere porties doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:21 schreef Aarti het volgende:
bij elk restaurant moet een menu toch voldoende zijn om je buikje vol van te eten?
9 van de 10 keer is dat ook zo idd, dat je in totaal wel gewoon voldoende hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het over het algemeen ook. Maar je moet dat in meerdere gangen en met vaak wat kleinere porties doen.
Er zijn nou eenmaal nog hele volksstammen die niet anders dan bergen aardappels, grote stukken vlees en een zooi doodgekookte groentes op een groot bord gewend zijn te prakken.
Die mensen zullen de wat verfijndere keuken waarschijnlijk niet waarderen en de porties te klein vinden. Bij hun gaan het niet om verfijnde (nieuwe) smaken, maar vooral om zichzelf vol te proppen.
Spreekt het je aan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
het menu staat al online waar ik morgen naartoe ga..
Roxy lijkt me lekker ja! Op menukaart voor morgen staan normale keuzes zoals biefstuk en carpaccio als ook snoekbaarsrolletjes. Het gaat erom dat de meeste producten uit het Groene Hart komen bij dit restaurant (vlees, kaas, ijs, room, brood).quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Spreekt het je aan?
Ik ben erg nieuwsgierig wat ze deze keer voor ons hebben bij Roxy's. Vorige keer subliem gegeten daar
Jij ging toch naar De Moerbei in Warmond?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Op menukaart voor morgen staan normale keuzes zoals biefstuk en carpaccio als ook snoekbaarsrolletjes. Het gaat erom dat de meeste producten uit het Groene Hart komen bij dit restaurant (vlees, kaas, ijs, room, brood).
Misschien hebben we mazzel gehad maar tot nu toe zijn we elke keer zó in de watten gelegd tijdens de restaurantweek dat we 3-4 uur deden over onze lunch en dan zo vol waren dat we 's avonds alleen nog trek hadden in een boterham.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het niet gek dat ze in de restaurantweek niet heel veel moeite doen om aan allerlei lastige eisen te voldoen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Pffff, wat slecht. Hier ga ik in ieder geval niet met mijn moeder eten (gluten-, tarwe- en verschillende kruiden allergieen). Bij ons staan alle restaurants die gewoon de helft 'weglaten' altijd gelijk op de 'hier komen we niet meer lijst'. Op dit niveau vind ik het echt schaamteloos dat ze gewoon sauzen (die juist het gerecht horen te maken) weglaten.![]()
Ik ga met haar zondag bij de Zwethheul eten en ik heb haar verzekerd dat het helemaal goed gaat komen, dus ik hoop het anders sta ik voor...Ik heb daar al een keer gegeten (Dining with stars) en toen was het echt top!
want?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef Physics het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het niet gek dat ze in de restaurantweek niet heel veel moeite doen om aan allerlei lastige eisen te voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |